Stránka 1 z 1
Napsal: sob 10.11.2007 19:32
od p3k_
Možná se to tu už řešilo, ale mně se nepodařilo to najít. Blbne mi levá páčka pod volantem (na blinkry) na e46. Nevypíná blinkr při otočení volantem. Mám už novou, ale nevím, jak jí vyměnit. Drží ji dva torxy T25, ale zřejmě se kvuli výměně musí sundat i volant. Nebo to jde i bez toho? Není někde k mání postup? Dík
Napsal: ned 11.11.2007 18:30
od Speedy
Myslím si, že by to mělo jít vytáhnout jen tak do boku, ale musis sudnat oba kryty kolem volantove tyce.
Napsal: ned 11.11.2007 20:19
od p3k_
Kdepak, nejde to. Musi se sundat volant. Ale neni to problem, je to prace na deset minut. Volant (mam triramenej) ma smerem od pristrojovky dva torxy (tusim T27), ktery drzi stred s airbagem (radeji jsem mel odpojenou baterku, nez jsem se v tom zacal vrtat). Pak se povoli centralni matice volantu, odpoji se konektory ovladani tempomatu a radia a volant se sunda. Poloha volantu na hrideli je uz oznacena, tzn. nasadi se bez problemu zase presne zpatky. Pak se vytoci plastovy sroub (krizova hlava) z horniho krytu sloupku rizeni. Dolni kryt drzi na takovym bazmeku, do kteryho staci jen stouchnout sroubovakem. Kryt je pak treba rozpulit mirnym tlakem. Kryty se nemusi vyndavat uplne, staci je mit povolene. Pak se povoli ctyri srouby po stranach tyce rizeni (T25) a cely komplet obou pacek spolecne s takovym kruhem, ve kterem jsou zacvaknute. Packy drzi jeste na plastovych zacvakach (povoli se sroubovakem). Odpoji se konektor a packa uz jde vyndat. Zpetna montaz je totozna, pouze v opacnem poradi

.
Napsal: ned 11.11.2007 21:50
od Speedy
p3k_ píše:Kdepak, nejde to. Musi se sundat volant. Ale neni to problem, je to prace na deset minut. Volant (mam triramenej) ma smerem od pristrojovky dva torxy (tusim T27), ktery drzi stred s airbagem (radeji jsem mel odpojenou baterku, nez jsem se v tom zacal vrtat). Pak se povoli centralni matice volantu, odpoji se konektory ovladani tempomatu a radia a volant se sunda. Poloha volantu na hrideli je uz oznacena, tzn. nasadi se bez problemu zase presne zpatky. Pak se vytoci plastovy sroub (krizova hlava) z horniho krytu sloupku rizeni. Dolni kryt drzi na takovym bazmeku, do kteryho staci jen stouchnout sroubovakem. Kryt je pak treba rozpulit mirnym tlakem. Kryty se nemusi vyndavat uplne, staci je mit povolene. Pak se povoli ctyri srouby po stranach tyce rizeni (T25) a cely komplet obou pacek spolecne s takovym kruhem, ve kterem jsou zacvaknute. Packy drzi jeste na plastovych zacvakach (povoli se sroubovakem). Odpoji se konektor a packa uz jde vyndat. Zpetna montaz je totozna, pouze v opacnem poradi

.
Aha, tak to udelali uplne jinak, nez to bylo v e36. Diyk za info, ted jsem moudrejsi
