Stránka 1 z 1
Napsal: úte 06.11.2007 16:34
od jezura
Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
Napsal: úte 06.11.2007 19:48
od Bohhy
Nevim jak u merky, ale kdyz sundas vicko za chodu tak kazdej bawor zacne blbnout. Houpat otacky a nektery motory uplne chcipnou.

Je to tim ze prerusis tlak, kterej jde z ventilovyho vika a kterym se ten motor ridi. Kdyz treba odpohis tu hadici co je z boku (m50,m52)tak chcipne hned.
Napsal: úte 06.11.2007 20:28
od Stepper
Nemyslim si, ze by to melo takovy vliv na chod motoru, kamarad nedavno zapomnel zasroubovat vicko na dolivani oleje...a bez vicka najel asi 100km, uplnou nahodou zjistil, ze vicko ma nekde jinde nez ma byt..
Napsal: úte 06.11.2007 20:31
od bmwfil
jezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
Že motor byl v pořádku, za chodu na něj nemáte hrabat

Napsal: úte 06.11.2007 21:54
od Boriss23
Stepper píše:Nemyslim si, ze by to melo takovy vliv na chod motoru, kamarad nedavno zapomnel zasroubovat vicko na dolivani oleje...a bez vicka najel asi 100km, uplnou nahodou zjistil, ze vicko ma nekde jinde nez ma byt..
to je blbost......sundej si vicko a jed...budes si myslet ze ti odesla lambda nebo neco...otacky litaji nahoru a dolu.....
Napsal: úte 06.11.2007 23:18
od Spajky
No mně to dělá jak kdy...někdy otáčky lítaj furt a nezklidněj se,někdy lítaj 5-10s a pak se to zklidní,z vejfuku de ale horznej zvuk

Napsal: stř 07.11.2007 00:15
od Maikl
mě to hlavně hrozně pocáká motor olejem..

Napsal: stř 07.11.2007 00:24
od bas2
jezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
Je to tym, ze vecsina klik. skrin ma odvetrani do sani, teda, kdys otevres vicko, nebo merku, tak motor saje falesni vzduch cez to vicko nebo merku a tym padem ten vzduch nejde cez vahu vzduchu, teda motor dostava vice vzduchu jak si RJ mysli, proto ten neklid....ale neni to 100% pravidlo u vsech BMW, zavisi to od toho jak ma vyresene to odvetrani, napr. kdys to ma cez ventil (membranu), tak aj po otevreni vicka by mnel byt volnobeh OK (teda ak ta membrana je OK)
Napsal: stř 07.11.2007 01:25
od rob2fab
Stepper píše:Nemyslim si, ze by to melo takovy vliv na chod motoru, kamarad nedavno zapomnel zasroubovat vicko na dolivani oleje...a bez vicka najel asi 100km, uplnou nahodou zjistil, ze vicko ma nekde jinde nez ma byt..
no asi nebylo namotovaný už před startování a to je dost rozdíl.
Napsal: stř 07.11.2007 01:44
od rob2fab
jezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
nevidel bych to v tom problém,je to moderní motor zalozenej na podlakové regulaci a vase "zátěžové zkoušky" nebyly na místě

Napsal: stř 07.11.2007 09:51
od dasto
no pockat, vy ste za chodu vybrali mierku oleja, a skonstatovali ze ma malo, tak ste za chodu doliali? a to kto vam toto povedal? ste vy normalny? volnobeh kolisa ked pri nastartovanom motore otvoris viecko, aj mierku ked vyberies, motor je ok...
Napsal: stř 07.11.2007 09:54
od pozisss
rob2fab píše:jezura píše:Ahoj, jsem BMW laik, tak se chci zeptat zkušenějších. Byli jsme se s bráchou podívat na jedno BMW 320i r.98. Po nastartování šel motor jako hodinky, naprosto plynule, žádné náznaky problému... Ale po vyjmutí olejové měrky za chodu se zvuk okamžitě změnil na hlasité drnčení, po otevření víčka na dolití oleje se toto drnčení ještě zesílilo, motor začal okamžitě jít nepravidelně, ztrácel otáčky až těměř do zastavení, převaloval se, prostě konec. Po nasazení víčka a měrky se zase vzpamatoval a šel dál. Samozřejmě jsme od toho hned dali ruce pryč, ale zajímalo by mě čím tohle může být, co myslíte?
nevidel bych to v tom problém,je to moderní motor zalozenej na podlakové regulaci a vase "zátěžové zkoušky" nebyly na místě

Tak tak, není to V3S-ka, který dáš přečíst noviny, když nestartuje...

Napsal: stř 07.11.2007 22:11
od jezura
Samozrejme, ze jsme za chodu nedolivali olej

, jen jsme proste prohlidli to, co kazdy, kdyz kupuje ojetinu - zda neni emulze na spodku vicka. Jinak vsem, co se snazili poradit diky - bracha volal do BMW servisu a toto chovani je pry naprosto normalni

Takze bawora ma uz bracha doma...
Napsal: čtv 08.11.2007 15:22
od kark
žiaden strach, je to úpne normálne, mne dokonca motor po 30s zhasne vraj aby sa neodpálila lambda.
Napsal: čtv 08.11.2007 16:51
od Atilak
Normalni chovani motoru to je,ale nenormalni se mi nezda to delat... Hrabat v motoru do veci co jsou staveny na urcitej tlak za chodu mi prijde dost ujety...
Ale jinak gratuluju k brachovi k bavoru, at slouzi a spoustu najetych km bez nehod a prouch...
Napsal: čtv 08.11.2007 16:55
od d.aemon
Taky mi přišlo dost ujetý za chodu otevírat víčko nebo vytahovat měrku, ale potom jsem si svůj příspěvek odpustil, abych se nedozvěděl, že se tu vozím po nováčcích...
Podle mě je člověk buďto znalej věcí a potom ví, že se to prostě nedělá a neudělá to, a nebo je laik a potom nemá co vytahovat měrku za chodu, když tomu nerozumí. Takže mi to v součtu pořád vychází jako totální blbost tohle udělat
