Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 01.11.2007 13:43
od tronick
potrebujem vedet jednu malickost.
pod potrubim vzduchoveho filtra je "nieco" neviem co suvisiace s palivom,bud filter palivovy,alebo nejaky posuvny modul paliva,neviem.
ide do neho hadicka privod beninu a vystup benzinu do vstrekovania,ale jetam este jedna taka plastova hadica. prosim vas,pozrite sa kam ide!
lebo mne ostala v ruke a neviem ci niede bola,alebo sa tadial odplavuje spina,keby to bol filter,alebo co. dakujem!
Napsal: čtv 01.11.2007 14:52
od bas2
Pozri do ETK kam ta hadica vedie. Palivovy filter to asi nebude (ten je vacsinou pod autom), myslim ze je to aktivne uhlie.
Napsal: čtv 01.11.2007 15:15
od tronick
a co ej etk
mal som problem s cerpadlo,iuz funguje,ale cez tu "vec" benzin neprechadza.
auto ide aj bez nej,ale samozrejmu ju dam spet.zeby vracalo spet benzin tadial?
Napsal: čtv 01.11.2007 15:35
od bas2
tronick píše:a co ej etk

mal som problem s cerpadlo,iuz funguje,ale cez tu "vec" benzin neprechadza.
auto ide aj bez nej,ale samozrejmu ju dam spet.zeby vracalo spet benzin tadial?
Aktivne uhlie zadrziava benzinove vypary z nadrze, ked sa motor zahreje, tak el. ventil otvori privod z toho uhlia do sania, cize sa tie vypary potom spaluju....
ETK je na
http://bmwfans.info/original/ tam si vyber typ auta, rok vyroby apod. , skus pohladat, vacsinou je tam nakreslene odkial a kam hadice smeruju.
Napsal: čtv 01.11.2007 15:44
od tronick
kamo diky,
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-16_0315/
je to prestne tamto,hadica č.4
takze odpadova?
Napsal: čtv 01.11.2007 15:45
od tronick
teda dufam ze je to ona,lebo jedna na obrazku chyba
Napsal: čtv 01.11.2007 17:26
od tronick
este jedna dolezita vec,moze byt palivove caepadlo napojene napriamo cez vypinac na 12V aby stale tlacilo?
Napsal: čtv 01.11.2007 20:42
od kosa
ono taky stále tlačí ..bez čerpadla nejedeš
Napsal: čtv 01.11.2007 23:16
od tronick
ok,takze ono stale tlaci rovnako,neovplyvnuje ho sa rozbieham,viac tlacim na pedal,alebo vobec netlacim na pedal,ono tlaci stale rovnako?
mozte mi to niekdo vysvetlit ?
jedno cerpadlo sa mi odfajcilo,bol zhoreny kabel +12V co ho napajal,ale neviem kedy cez isiel prud,takze chcem potiahnut novy kabel ktory napojim na spinacku.
diky
Napsal: čtv 01.11.2007 23:55
od bas2
tronick píše:ok,takze ono stale tlaci rovnako,neovplyvnuje ho sa rozbieham,viac tlacim na pedal,alebo vobec netlacim na pedal,ono tlaci stale rovnako?
mozte mi to niekdo vysvetlit ?
jedno cerpadlo sa mi odfajcilo,bol zhoreny kabel +12V co ho napajal,ale neviem kedy cez isiel prud,takze chcem potiahnut novy kabel ktory napojim na spinacku.
diky
Cerpadlo spina rele a to ovlada RJ motora. Ked nastartujes motor, bezi cerpadlo furt, je jedno ci stojis na volnobeh, ci brzdis motorom nebo ides na plny plyn do kopca...proste furt tlaci benzin rovnako, ten ide cez filter na listu ku vstrekom, na konci listy je regulator tlaku a ten po nejakom tlaku (vacsinou 3 ci 3,5 bar) prepusta prebytocny benzin naspat do nadrze, cize vlastne ten benzin furt koluje dokola, za 30 sekund by malo cerpadlo natlacit cca 0,5 ci 0,7 litra benzinu.
Neviem ako to myslis ze chces napojit cerpadlo stale na 12V, ono z bezpecnostnych dovodov napr. pri havarke neni dobre aby to cerpadlo furt tlacilo...preto ho ovlada RJ a ona povie kedy ma ist a kedy nie.
Napsal: pát 02.11.2007 01:26
od tronick
no ja mam vlastne bawo na plyn,takze ja na benzin idem po studenom starte asi 3min a potom prepinam na plyn.
pri teplom starte hned prepnem na plyn,takze vypnem ho vypinacom,nech zbytocne netaha
Napsal: pát 02.11.2007 23:25
od 323ti
možná úsorný, ale je to degradace
Napsal: sob 03.11.2007 00:47
od tronick
no ja som to tak kupil,inak by som to tam nedaval
