Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.10.2007 19:26
od sadamcx65
Chci se zeptat jestli je zdravý v těhle měsících vytáčet motor, třeba do 5500ot/min. i když je to ohřáty

rád to vytáčím, ale myslím si že úplně good to pro motor nebude

co vy na to ? A nesmějte se mě

Napsal: úte 30.10.2007 20:18
od sejcek
No myslím že IS je vysoko otáčkovej a max výkon má někde okolo 4500ot. A 5500 není podle skoro nic.
Napsal: úte 30.10.2007 21:21
od castro
zahřej a poradně mu dej! v tomhle pocasi se bude motor krasně chladit takže je to podle mě pro něj menší zlo než za pařáku a hlavně to líp pojede...

Napsal: úte 30.10.2007 21:23
od Slid
tohle počasí je nejlepší právě

Napsal: úte 30.10.2007 21:27
od sadamcx65
No tak to jsem rád, já jsem se o něj bál jak o svý děcko

a ono to je v pohodě

tak moc dík za odpovědi
Napsal: úte 30.10.2007 23:14
od dsvatos
Je to přesně tak jak píšou. Klíďo tomu nakládej. Samozřejmostí je pořádně prohřátej motor, ne že se zrovinka vyhoupla teplota na prostředek tak tomu dávat. Jde i o teplotu oleje. I když máš vodu 90 stupňů, olej může mít pořád třeba jen 30-40 a to je málo. Takže tomu dávej třeba na zpáteční cestě a tak. Stejná chyba je zahřívat motor na místě, nechat ho zahřát a pak tomu naložit. Motor je sice teplej, ale převodovka, diferák, ložiska atd. jsou furt studený.. Já když autu naložím, tak vždycky až po delší jízdě, na zpáteční cestě atd.

Napsal: úte 30.10.2007 23:47
od Killca
jinak i pojivej ale i dotaz mimo misu, je k necemu na zimu dat pred chladic igelit?
Napsal: stř 31.10.2007 09:05
od castro
Killca píše:jinak i pojivej ale i dotaz mimo misu, je k necemu na zimu dat pred chladic igelit?
takovej ten jako se dával na Š120, AVIA, KAROSA ?
až se ti tam zapeče, mužeš chladič vyhodit, alespoň s přicházejícím létem určitě

Napsal: stř 31.10.2007 09:09
od Slid
Killca píše:jinak i pojivej ale i dotaz mimo misu, je k necemu na zimu dat pred chladic igelit?
já bych tam dal karton

Napsal: stř 31.10.2007 10:57
od Killca
castro píše:až se ti tam zapeče, mužeš chladič vyhodit, alespoň s přicházejícím létem určitě

bych to proskrab a hura na leto

ale tim padem je logicke dat tam neco netekouciho nebo nic!?

Napsal: stř 31.10.2007 11:32
od castro
Killca píše:castro píše:až se ti tam zapeče, mužeš chladič vyhodit, alespoň s přicházejícím létem určitě

bych to proskrab a hura na leto

ale tim padem je logicke dat tam neco netekouciho nebo nic!?

a proč bys to tam dával? snad z kopce nevypínáš motor, ne? vubec nechápu důvod

to si dej spíš na léto proti mouchám
Napsal: stř 31.10.2007 12:53
od dsvatos
Já tam dávám papundekl . Ale ne přes celou plochu chladiče. Když jsem se v létě vracel z Bosny, vzpomněl jsem si že ho tam pořád mám. A to mám odmontovanou visku i s vrtulí. Papundekl před chladičem, bez vrtule a ani v Bosenských horách se mi motor nehřál. Asi je nějakej zimomřivej

Napsal: stř 31.10.2007 17:16
od _peper
castro píše:Killca píše:jinak i pojivej ale i dotaz mimo misu, je k necemu na zimu dat pred chladic igelit?
takovej ten jako se dával na Š120, AVIA, KAROSA ?
To se dává aby nenastydli?

Napsal: stř 31.10.2007 20:29
od Killca
castro píše:
a proč bys to tam dával? snad z kopce nevypínáš motor, ne? vubec nechápu důvod

to si dej spíš na léto proti mouchám
kdyz jedes z kopce tak se vypina privod paliva takze to vlastne nespaluje, ciliz se to chladi ne? ale celkove proste do toho chladice de hodne studenyho vzduchu a tim padem se vic namaha termostat aby udrzel stale stejnou teplotu ne? ja nevim vid, odobne nemam potrebu tam neco strkat, ale jen se tak ptam ze to lidi delaj u tech francouzskejch, italskej a japonskejch mrkvi
