Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 25.10.2007 09:04
od yankee79
Servus chlapi. Takze mam problem ktory sa vzdy ukaze iba ked prsi a je vlhke pocasie. Ked je sucho, tak ide ako svajc hodinky. Jedna sa o to. Dam jednotku, rozbehnem sa v pohode, hodim do dvojky a ked pridam viac plynu tak zrazu zacne dusit motor a nie a nie sa rozbehnut, idem 30tkou pridam plyn a nic ale benzin vyskoci na 20l. Ak chcem pokracovat, trocha uberiem zas pridam a hned radim do 3. Potom opat po chvili ked zvysim rychlost na 50 tak sa opakuje to iste. Dusi ho opat, pridavam plyn a nic, drzi otacky a berie benzin. Opat uberiem, hodim do stvorky a idem 60tkou. Opat ho dusi, dam plyn az na podlahu trocha ho podusi na 2500 otacok trocha podrzim a potom len tak zrazu zaberie otacky idu hore a po 3000 tisicoch je vsetko v poriadku ked pridavam. No ale ked drzim plyn na optimum ze idem tou 100kou tak obcas potom ho podusi, ale len tak trosku skakajuco a ide v pohode. Avsak ked zastavim po chvili ze mam normalnu teplotu. Jedine co pomaha, je ze ked sa dostanem do prevadzkovej teploty, rozpeckujem 1 potom este 2 a 3 a dam do stvorky, idem uz normalne akoby sa nic nedialo a pradie ako by bol novy. Co s tym. Dikes a motor je 1,8 benzin 85kW, r. 94

Napsal: čtv 25.10.2007 09:29
od castro
myslim že něco takovýho tady řešil Hanz... už ale nevim v čem byl nakonec problem...

Napsal: čtv 25.10.2007 09:42
od zachy325
yankee79 píše:Servus chlapi. Takze mam problem ktory sa vzdy ukaze iba ked prsi a je vlhke pocasie. Ked je sucho, tak ide ako svajc hodinky. Jedna sa o to. Dam jednotku, rozbehnem sa v pohode, hodim do dvojky a ked pridam viac plynu tak zrazu zacne dusit motor a nie a nie sa rozbehnut, idem 30tkou pridam plyn a nic ale benzin vyskoci na 20l. Ak chcem pokracovat, trocha uberiem zas pridam a hned radim do 3. Potom opat po chvili ked zvysim rychlost na 50 tak sa opakuje to iste. Dusi ho opat, pridavam plyn a nic, drzi otacky a berie benzin. Opat uberiem, hodim do stvorky a idem 60tkou. Opat ho dusi, dam plyn az na podlahu trocha ho podusi na 2500 otacok trocha podrzim a potom len tak zrazu zaberie otacky idu hore a po 3000 tisicoch je vsetko v poriadku ked pridavam. No ale ked drzim plyn na optimum ze idem tou 100kou tak obcas potom ho podusi, ale len tak trosku skakajuco a ide v pohode. Avsak ked zastavim po chvili ze mam normalnu teplotu. Jedine co pomaha, je ze ked sa dostanem do prevadzkovej teploty, rozpeckujem 1 potom este 2 a 3 a dam do stvorky, idem uz normalne akoby sa nic nedialo a pradie ako by bol novy. Co s tym. Dikes a motor je 1,8 benzin 85kW, r. 94

co cerpodlo muze vynechavat-dava nedava.a nebo ti pada benzin tak skus benzinovy filtr.
jinak toto podobne delalo kamosovi na 2litru a nakonec se zjistilo ze mel bordel v nadrzi.

Napsal: čtv 25.10.2007 13:41
od FreeTree
Hodně mi to připomíná můj problém......... váha vzduchu 8)

Napsal: čtv 25.10.2007 13:51
od Atilak
Ale z jakyho duvodu to dela jen za deste? To je nejaky podivny... Jinak by to mohla byt vaha vzduchu, palivovej filtr, mozna i ten bordel v nadrzi..

Napsal: čtv 25.10.2007 18:32
od yankee79
sevas hosi.
Inac neuverite, ale dnes som sa vybral za svojim mechanikom, ze nech sa na to pozrie a som bol vcelku rad ze prsi, takze aspon to uvidi ze co to je. A napodiv prave na potvoru, ked sme to skusali tak nic.Skusal som ho dusit na vyssej rychlosti, potom zase preradit do nizsej pri vacsej rychlosti a nic a ani potom ked som siel z prace. Takze som sa rozhodol, ze pojdem skusit diagnostiku ze co ukaze. A inac, k tomu bordelu v nadrzi no neviem, neviem, to by mi to robilo aj ked je teplo a chladno.Ono to robi ked vlhko. V zime ked mrzne tak tiez ide v pohode a to je u nas aj -30 a dokonca este lepsie staruje ako v lete.:) Tak dikes popozeram sa na veci co ste mi radili.

Napsal: pon 29.10.2007 01:05
od spider111
do konektoru lambdasondy sa ti pravdepodobne dostava voda a to nasledne zblbne ECU, to je vsetko, vzdy ked som dal auto umyt aj s podvozkom alebo prsalo tak to robilo to iste. Potom som dal v konektore lambdy dolu tu gumu a bolo tam plno vody. Vysusil som to a auto islo zase dobre.

mal som motor M43 e36 coupe teraz mam e46 zatial mi to nic podobne neurobilo.

skus pozriet ten konektor, ked ti to bude blbnut, mozno to budes mat to iste ako ja. alebo to daj umyt zo spodu a hned ako nastartujes to spoznas :) :lol:

Napsal: pon 29.10.2007 01:43
od spider111
johny316 riesil pravdepodobne to iste v tomto topicu:

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=27386