Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.10.2007 14:12
od Bajzik
čau pánové, řeší se to tu pořád a stále... už jsem se na to ptal a upadlo to do zapomění a nevyřešil jsem skoro nic.
Auto je to 325TDS, 95rok najeto na tacháči 245t. nedělám si iluze, že to sedí. Když vím jak se stáčí v čr. ale o tom až jindy..
Takže můj problém: Ranní starty - 2x žhavím a jde na brnk, vteřinu pohoupe a jde normálně. Teplé starty o trochu horší ale chytne vždy tak vteřinu točí, prostě nejde na převalení motoru.
Když je motor studený a potom i teplý tak do 2t. otáček cuká při akceleraci a ikdyž držím rychlost, při teplém motoru trochu mín ale je to tam znát pořád. Při větších otáčkách jde jak nový a táhne taky krásně.
Diagnostika je bez závad, filtry a žhavičky nové, řetěz taky nemá vůle.
Nemůže na to mýt vliv dvouhmotový setrvačník? - Jak ten se projevuje, když je vadný?
Děkuji za info a snad už to tu vyřeším.
Napsal: čtv 25.10.2007 14:41
od Bajzik
Napsal: čtv 25.10.2007 15:27
od tds
setrvák by vibroval a ne cukal, hlavně při rozjíždění.těžko říct co tím cukáním myslíš, těžko ti poradit.kdyby jsi nepsal že řetěz nemá vůle vsadil bych na něj ale takhle těžko říct.doufám že to myslíš tak že oba řetězy jsou napnuté a správně nastavené rozvody.
Napsal: čtv 25.10.2007 15:39
od Bajzik
tds píše:setrvák by vibroval a ne cukal, hlavně při rozjíždění.těžko říct co tím cukáním myslíš, těžko ti poradit.kdyby jsi nepsal že řetěz nemá vůle vsadil bych na něj ale takhle těžko říct.doufám že to myslíš tak že oba řetězy jsou napnuté a správně nastavené rozvody.
nevím jak lépe to popsat, není to prostě v těch otáčkách plynulá akcelerace. Nevím, zkoušel jsem tahat za ten horní řetěz co jde na vačku a ten vůli neměl, vím, že je tam minimální. Spodní abych zkoušel spodní a rozbíral půl motoru dělat nebudu. Takže by to měl být řetěz? Proč by to ale nad 2t šlo už normálně?
Napsal: čtv 25.10.2007 19:29
od Tompo
Takové příznaky u mě mělo vstřik. čerpadlo, po 2tis. km po montáži nového, padl motor, ještě nevím, čím to

Napsal: čtv 25.10.2007 21:00
od Bajzik
Tompo píše:Takové příznaky u mě mělo vstřik. čerpadlo, po 2tis. km po montáži nového, padl motor, ještě nevím, čím to

hm, tak to je asi to nejhorší co to může být, nemáš to čerpadlo?

Napsal: pát 26.10.2007 07:43
od tds
Bajzik píše:tds píše:setrvák by vibroval a ne cukal, hlavně při rozjíždění.těžko říct co tím cukáním myslíš, těžko ti poradit.kdyby jsi nepsal že řetěz nemá vůle vsadil bych na něj ale takhle těžko říct.doufám že to myslíš tak že oba řetězy jsou napnuté a správně nastavené rozvody.
nevím jak lépe to popsat, není to prostě v těch otáčkách plynulá akcelerace. Nevím, zkoušel jsem tahat za ten horní řetěz co jde na vačku a ten vůli neměl, vím, že je tam minimální. Spodní abych zkoušel spodní a rozbíral půl motoru dělat nebudu. Takže by to měl být řetěz? Proč by to ale nad 2t šlo už normálně?
poznáš to tím že to píchneš na diagnostiku dáš si graf předvstřiku a zkoušíš přidávat a ubírat plyn pokud není průběh vyhlazený a kolísá tak jsou volné rozvody.udělají ti to v Bosch servisu cena 500 (bokem 200) řekl bych.
Napsal: pát 26.10.2007 16:02
od Bajzik
tds píše:Bajzik píše:tds píše:setrvák by vibroval a ne cukal, hlavně při rozjíždění.těžko říct co tím cukáním myslíš, těžko ti poradit.kdyby jsi nepsal že řetěz nemá vůle vsadil bych na něj ale takhle těžko říct.doufám že to myslíš tak že oba řetězy jsou napnuté a správně nastavené rozvody.
nevím jak lépe to popsat, není to prostě v těch otáčkách plynulá akcelerace. Nevím, zkoušel jsem tahat za ten horní řetěz co jde na vačku a ten vůli neměl, vím, že je tam minimální. Spodní abych zkoušel spodní a rozbíral půl motoru dělat nebudu. Takže by to měl být řetěz? Proč by to ale nad 2t šlo už normálně?
poznáš to tím že to píchneš na diagnostiku dáš si graf předvstřiku a zkoušíš přidávat a ubírat plyn pokud není průběh vyhlazený a kolísá tak jsou volné rozvody.udělají ti to v Bosch servisu cena 500 (bokem 200) řekl bych.
aha, no kdybych měnil čerpadlo mám měnit i řetězy?
Napsal: sob 27.10.2007 19:17
od Tompo
čerpadlo mám, ale rozhodně se ho nebudu zbavovat, jelikož to hodlám dát dohromady, už se na tom pracuje....
Napsal: ned 28.10.2007 13:38
od tds
Bajzik píše:tds píše:Bajzik píše:nevím jak lépe to popsat, není to prostě v těch otáčkách plynulá akcelerace. Nevím, zkoušel jsem tahat za ten horní řetěz co jde na vačku a ten vůli neměl, vím, že je tam minimální. Spodní abych zkoušel spodní a rozbíral půl motoru dělat nebudu. Takže by to měl být řetěz? Proč by to ale nad 2t šlo už normálně?
poznáš to tím že to píchneš na diagnostiku dáš si graf předvstřiku a zkoušíš přidávat a ubírat plyn pokud není průběh vyhlazený a kolísá tak jsou volné rozvody.udělají ti to v Bosch servisu cena 500 (bokem 200) řekl bych.
aha, no kdybych měnil čerpadlo mám měnit i řetězy?
když budou volné tak určitě pokud ne tak nemusíš
Napsal: pon 29.10.2007 09:47
od momento
nemohl by to být i horší jeden vstřik?....že by se přidíral, co myslíte?
Napsal: pon 29.10.2007 16:40
od Bajzik
momento píše:nemohl by to být i horší jeden vstřik?....že by se přidíral, co myslíte?
vstřiky mám po seřízení, takže to taky ne