Stránka 1 z 5
Napsal: úte 23.10.2007 19:17
od zachy325
Ahoj prolezl jsem snad cele forum a nenasel jsem muj pripad.vcera jsem to resil s ac rizkem a taky nevi.porad te nekdo co stim-uz me to sere!
tak jedna se o to ze kdyz sednu do auta rano dam teplotu na 25 tak jak se ohreje voda topi to skvele ale ujedu treba 30-50km nebo nekde zastavim a vypnu to tak pak to uz netopi jde to jen studene (nemyslim ofuky na ridice na to slouzi to kolecko)studenej jde i na okno a nohy.aby to zacalo topit tak to musim dat na max 32 a pak to topi skvele.
ale ja si myslim ze kdyz dam teplotu 25 a v aute 25 neni tak by to melo topit ne?
nemate stim nekdo skusenosti?
Napsal: stř 24.10.2007 09:09
od zachy325
nikdo nevi?
Napsal: stř 24.10.2007 10:12
od all
Není tam taky někde takovej elektricky ovládanej ventil,kterej pouští teplou vodu dál... já mám auto bez klimy,ale právě tenhle ventil fungoval špatně a chodilo mi to prapodivně... jak píšeš ty....
Napsal: stř 24.10.2007 11:04
od droban
ja mel neco podobnyho ze zacatku to topilo,ale pak uz moc ne a uplne nahodou mi zacla kapat chladici kapalina u cidla termostatu,tak mi to rozdelali a zjitli ze termostat byl prasklej a tak se motor porad chladil a tim to aji hur topilo,po vymene temostatu topi nadherne a vcera mi bylo moc prijemne kdyz jsem v tom hnusnym pocasi absolvolval Brno-Plzen a zpet

Napsal: stř 24.10.2007 11:36
od zachy325
droban píše:ja mel neco podobnyho ze zacatku to topilo,ale pak uz moc ne a uplne nahodou mi zacla kapat chladici kapalina u cidla termostatu,tak mi to rozdelali a zjitli ze termostat byl prasklej a tak se motor porad chladil a tim to aji hur topilo,po vymene temostatu topi nadherne a vcera mi bylo moc prijemne kdyz jsem v tom hnusnym pocasi absolvolval Brno-Plzen a zpet

ok ale me to topi pekne jen to musi byt na 32 tedy na max a neni problem a auto se zahriva lehce a telota drzi dle budiku tak termostat bych vyloucil

Napsal: čtv 25.10.2007 04:11
od us-tim
me klima delala podobny ptakoviny...byl vadny odpor.
Napsal: čtv 25.10.2007 14:01
od zachy325
us-tim píše:me klima delala podobny ptakoviny...byl vadny odpor.
jj to dela kondik ale kdyz ti pohasina panel nebo ti jde-nejde.
me to frci dobre jen mi nejde do hlavy to ovladani protoze kdyz na climatronicu nastavis 25 a v aute neni 25 tak to topi a jen tak to topit neprestane kdezto u bmw je to nejaky jiny nebo nevim.
uz si stim lamu hlavu dlouho a vubec nevim cim by to mohlo byt.
Napsal: čtv 25.10.2007 15:44
od us-tim
tak zajed na diagnostiku, tam by ti meli rict o co go...bude problem nekde v elektronice
Napsal: čtv 25.10.2007 16:30
od jbedan
ja mel vadnej ventilato v kime.vymeniljsem a pak byl pokoj.
Napsal: čtv 25.10.2007 20:12
od Marty328
Mam podobnej problem na me 328 a na kamosove M3 e36.
teplota do 27,5C a fouka porad studenej, jak nastavim na 28C tak to zacne topit jak krava a kdyz zase uberu na 27,5c zas fouka studenej!
Napsal: pát 26.10.2007 18:24
od zachy325
Marty328 píše:Mam podobnej problem na me 328 a na kamosove M3 e36.
teplota do 27,5C a fouka porad studenej, jak nastavim na 28C tak to zacne topit jak krava a kdyz zase uberu na 27,5c zas fouka studenej!
jj presne tak a taky nevim cim to je a uz me to zacina list krkem
tak lidi nikdo nevi

Napsal: sob 27.10.2007 21:52
od JaraX
to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
Napsal: sob 27.10.2007 22:11
od Huska
myslím že to bude teplotním čidlem teploty v kabině. jakmile se auto zahřeje přes 25stupnů tak začne chladit aby udržel teplotu. Když nastavíš maxim teplotu na displayi tak jde max. bez ohledu kolik je uvnitř.
nebo jak píše Jarax...vadný ventil který se zadrhává
Napsal: ned 28.10.2007 01:36
od dargon
no mozna by neskodilo a mohlo by to byt kabinove cidlo neboli spis bude asi pekne zasrane , kdyz sem nekolikrat opravoval digiklimu menil kondiky tak pri rozdelavani ty cidla byli pekne zanesena, cidlo se nachazi na panelu digiklimy je tam ventilator ktery zene vzduch pres cidlo. Zkus to cele procistit a uvidis. Jak popisujes zavadu by to odpovidalo. Jelikoz kdyz rano jedes autem tak cele auto a cidlo ma malou teplotu a digiklima vyhodnoti ze je tam zima a zacne topit hned ale kdyz zatopis vevnitr auta plasty klimy a cidlo budou zahrate a vlivem zaneseni nebude pres nej proudit poradne vzduch a pomalu bude chladnout.
Napsal: ned 28.10.2007 10:13
od zachy325
JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
Napsal: ned 28.10.2007 10:21
od JaraX
zachy325 píše:JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.
Napsal: ned 28.10.2007 13:09
od zachy325
JaraX píše:zachy325 píše:JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.
ok diky moc.
Napsal: ned 28.10.2007 13:27
od dargon
urcite bych zkusil napred to cidlo teploty je to otazka 10minu i s vymontovanim

Napsal: ned 28.10.2007 13:49
od zachy325
dargon píše:urcite bych zkusil napred to cidlo teploty je to otazka 10minu i s vymontovanim

ok jdu nha to to uz jsem delal x krat ale ne na svem tak uvidime a myslis ze byto melo tak zasadni vliv????????????
Napsal: ned 28.10.2007 14:29
od zachy325
dargon píše:urcite bych zkusil napred to cidlo teploty je to otazka 10minu i s vymontovanim

no je to vycisteny tak uvidime co to udela pak uz asi jen ten ventil
