Stránka 1 z 2
Napsal: pát 19.10.2007 11:06
od 100RM
Cus, je mozne do E36 nejak dorobit ASC+T ? Viem ze samotne ASC ide dorobit skrtiacou predklapkou, ale co T ? Chce to iny diferak ?
Napsal: pát 19.10.2007 13:17
od Speedy
musis vymenit rj motoru, rj ABS, ABS hydrojednotku.
Poradim ti, vyprdni se na to

Napsal: pát 19.10.2007 13:46
od castro
poradim ti - sežeň si samosvor
taky se zeptám: pokud bych měl ASC+T tak je asi nesmysl dávat na auto špéru,co? pokud je to potom vubec ještě možný....? IMHO neni...
Napsal: pát 19.10.2007 13:47
od 100RM
Nj, ale sezen samosvor ...

Napsal: pát 19.10.2007 13:53
od castro
100RM píše:Nj, ale sezen samosvor ...

mno jo... taky bych chtěl a taky ho neshánim protože je mi jasný jak je to easy... ale kdo nic nezkusí, nic nezkazí a líná huba, holý neštěstí...
ja jen doufam že třeba na nějakou časem narazim....
Napsal: pát 19.10.2007 14:02
od Hanz318iS
Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
Napsal: pát 19.10.2007 14:07
od castro
Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
když je to s T, tak nemáš před klapkou sání přídavnou klapku která škrtí motor když by chtěla kola prokluzovat ale přibržduje jednotlivá kola, to znamená že neubírá výkon motoru - prakticky se to chová stejně ( nebo hodně podobně) jako když máš samosvor.
snad to řikám správně... kdyžtak mě někdo opravte

Napsal: pát 19.10.2007 14:16
od Hanz318iS
castro píše:Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
když je to s T, tak nemáš před klapkou sání přídavnou klapku která škrtí motor když by chtěla kola prokluzovat ale přibržduje jednotlivá kola, to znamená že neubírá výkon motoru - prakticky se to chová stejně ( nebo hodně podobně) jako když máš samosvor.
snad to řikám správně... kdyžtak mě někdo opravte

Dik za vysvetleni,hned jsem zase o neco chytrejsi

Napsal: pát 19.10.2007 15:05
od fix
Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
spíš si myslím že ASC znamená vždy škrtící klapku a +T (trakce) navíc přibržďuje jednotlivá kola proti prokluzu
Napsal: pát 19.10.2007 15:20
od wacc
fix píše:Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
spíš si myslím že ASC znamená vždy škrtící klapku a +T (trakce) navíc přibržďuje jednotlivá kola proti prokluzu
Tak jest.
Samosvor jde namontovat i do auta s ASC+T vim, ze to tak ma dost lidi. Proste to ASC+T bud porad vypinaji, nebo si ho nechaji odpojit.
Napsal: pát 19.10.2007 15:32
od castro
Napsal: pát 19.10.2007 16:13
od calif
Ja zrovna mam ASC a k tomu samosvor

)
ale ten protiprokluz vypnu jen kdyz si chci zablbnout.
Napsal: pát 19.10.2007 16:37
od 100RM
calif píše:Ja zrovna mam ASC a k tomu samosvor

)
ale ten protiprokluz vypnu jen kdyz si chci zablbnout.
Presne takto by som to chcel. Ale asi nejak poriesim len samosvor a na ASC sa vyprdnem podla rad skusenejsich ...
Napsal: pát 19.10.2007 16:43
od Speedy
Samotny T-traction control se nikdy nedaval. Vzdy to bylo ve spojeni s ASC. Kazdopadne samosvor ASCčko nenahrazuje. Naopak auto ma pak vetsi tendenci v zatacce jit bokem.
Napsal: sob 20.10.2007 19:17
od Huska
wacc píše:fix píše:Hanz318iS píše:Dotaz? Co je to T? ASC je kontrola prokluzu neboli trakce a to T?
spíš si myslím že ASC znamená vždy škrtící klapku a +T (trakce) navíc přibržďuje jednotlivá kola proti prokluzu
Tak jest.
Samosvor jde namontovat i do auta s ASC+T vim, ze to tak ma dost lidi. Proste to ASC+T bud porad vypinaji, nebo si ho nechaji odpojit.
u e36 ASC+T (dusí motor a přibržduje zadní kola) a se samosvorem nejde kombinovat
.... kdo by to udělal spálí během pár tis km spojky v samosvoru !!!!!!!
Kombinace samosvor lze s ASC bez trakce (samotné ASC jen "dusí" motor).
Jinak auta vybavená samosvorem z výroby neměla ASC a jak psal Speedy trakce samosvor nenahradí ... je to prostě funkcí jiný systém
Napsal: sob 20.10.2007 19:48
od Slid
100RM píše:Cus, je mozne do E36 nejak dorobit ASC+T ? Viem ze samotne ASC ide dorobit skrtiacou predklapkou, ale co T ? Chce to iny diferak ?
ono jde ASC dodělat? to jsem nevěděl a jak to je náročné?
Napsal: ned 21.10.2007 11:32
od Marrtin
Tak jsem to cely precet a nevim, jestli to par lidi nerika obracene. Ja to doted chapal takhle:
ASC = Automatic Stability Control - z toho sem usoudil ze se stara o stabilitu podvozku a teda jen pribrzduje kola, aby vytvorilo protimoment, ktery vyrovnava zacinajici smyk
ASC+T = + Traction. To je prave navic ten protiprokluz, kterej dusi motor.
Je to tak?
Napsal: ned 21.10.2007 11:56
od kamikaze5100
kamoš koupil touringa E36 a ma tam ASC+T a ktomu samosvor, ma to zapsane i v německem techničaku. Takže to asi dohromady jde. Ma jeden z poslednich model. Ja mam v 323i E36 jenom ASC a pohoda, ktomu už mam i samosvor stači ho namontovat jen se mě do toho moc nechce

ale schaněl jsem ho dlouho takže ho nikomu nedam

Napsal: ned 21.10.2007 19:20
od Huska
Marrtin píše:Tak jsem to cely precet a nevim, jestli to par lidi nerika obracene. Ja to doted chapal takhle:
ASC = Automatic Stability Control - z toho sem usoudil ze se stara o stabilitu podvozku a teda jen pribrzduje kola, aby vytvorilo protimoment, ktery vyrovnava zacinajici smyk
ASC+T = + Traction. To je prave navic ten protiprokluz, kterej dusi motor.
Je to tak?
ASC není stabilizace ale " anti slide control"
Ondro... nevěřím tomu že by kamoš měl auto s trakcí a samosvorem originál z BMW ... to že si to někdo nechal namontovat a zapsat do TP je možné ale drifovat s tímto autem nelze .... ASC+T se zapíná automaticky nad 50km/h. takže samosvor by skutečně nevydržel ...lamely by se spálili po párk tis km.
Napsal: ned 21.10.2007 19:29
od fix
Slid píše:ono jde ASC dodělat? to jsem nevěděl a jak to je náročné?
no na 318tds to snad není potřeba ne?
