Stránka 1 z 1
Napsal: pát 12.10.2007 07:13
od xSAFA
Kluci trošku mám strach že jsem motoru mohl ublížit, mám LPG které mi blbne, kdyz sem volal do servisu rekli mi ze patrně bude ucpaný systém / chudá směs a že nemám plyn ted vůbec používat jinak může dojít k podpálení ventilů a já na něj sice vyjímečně ale přesto sem tam jezdil a ted jsem znejistil zda nemohlo dijít k nějakému poškození... O problému, který mám n abenzín jsem tu již psal, vysoká spotřeba, na volnoběh sem tam zakolísající otáčky, sem tam na volnoběh maličko střelí do výfuku, v nižších otáčkách nejede jak by měl... Dle rad jsem měl za to, že jde o čidlo vačky, které se ovšem na diagnostice neprojevilo...

Napsal: pát 12.10.2007 08:03
od dsvatos
Kompresiometrem si změř kompresní tlaky. Měří se u zahřátýho motoru s plynem na podlaze. Rozdíl mezi válci nesmí být větší jak 10 procent.
Napsal: pát 12.10.2007 08:15
od xSAFA
dsvatos píše:Kompresiometrem si změř kompresní tlaky. Měří se u zahřátýho motoru s plynem na podlaze. Rozdíl mezi válci nesmí být větší jak 10 procent.
JJ diky chystam se v pondělí do servisu to změřit, spíše mě zajímalo jak se motor chová, abych měl alespň nějaké uklidnění na víkend...

Napsal: pát 12.10.2007 08:40
od dsvatos
xSAFA píše:dsvatos píše:Kompresiometrem si změř kompresní tlaky. Měří se u zahřátýho motoru s plynem na podlaze. Rozdíl mezi válci nesmí být větší jak 10 procent.
JJ diky chystam se v pondělí do servisu to změřit, spíše mě zajímalo jak se motor chová, abych měl alespň nějaké uklidnění na víkend...

S podpálenýma ventilama přestane táhnout. Tím že se tomu válci díky podfouklýmu ventilu razantně sníží tlaky, jede to jakoby na tři, na dva, na jeden válec

Pokud je ventil podpálenej trošku, dá se to ještě zabrousit, pokud je podpálenej fest, je na vyhození. Sedlo ventilu se dá zafrézovat (pokud už to nebylo dělaný a je tam ještě materiál). Pokud jsou i sedla špatný, vyměnit.. Pokud je fest podfouklá většina ventilů a jsou špatný i sedla, je jednodušší podívat se po jiné hlavě.
Napsal: pát 12.10.2007 08:45
od xSAFA
dsvatos píše:xSAFA píše:dsvatos píše:Kompresiometrem si změř kompresní tlaky. Měří se u zahřátýho motoru s plynem na podlaze. Rozdíl mezi válci nesmí být větší jak 10 procent.
JJ diky chystam se v pondělí do servisu to změřit, spíše mě zajímalo jak se motor chová, abych měl alespň nějaké uklidnění na víkend...

S podpálenýma ventilama přestane táhnout. Tím že se tomu válci díky podfouklýmu ventilu razantně sníží tlaky, jede to jakoby na tři, na dva, na jeden válec

Pokud je ventil podpálenej trošku, dá se to ještě zabrousit, pokud je podpálenej fest, je na vyhození. Sedlo ventilu se dá zafrézovat (pokud už to nebylo dělaný a je tam ještě materiál). Pokud jsou i sedla špatný, vyměnit.. Pokud je fest podfouklá většina ventilů a jsou špatný i sedla, je jednodušší podívat se po jiné hlavě.
OK diky moc, uklidnil jsi mě, myslim že to můj problém není, auto táhne pěkně pouze v nížších otáčkách to není to co by mělo být a to bych viděl na jiný problém...