Stránka 1 z 1
Napsal: úte 09.10.2007 23:11
od JaraX
řešil někdo? co vše to obnáší pořešit, konkrétně jde o M62B35, převodovku steptronick,
duležity je vyřešit aby to jelo a brdzilo a zatáčelo, řekněme postavit drift karu, jestli to stojí za to nebo je lepší se na to vys*at
Napsal: stř 10.10.2007 09:33
od JaraX
alp píše:no jaraxi, stavet drift karu s automatem navic steptronikem nebude to prave orechove ....
ale vzzhledem k vykonu motoru a kroutaku motoru by to stačit mohlo, samo že manual je lepší.
Napsal: stř 10.10.2007 15:11
od JaraX
alp píše:JaraX píše:alp píše:no jaraxi, stavet drift karu s automatem navic steptronikem nebude to prave orechove ....
ale vzzhledem k vykonu motoru a kroutaku motoru by to stačit mohlo, samo že manual je lepší.
no to sice jo, ale jak se udrzis v driftu, kdyz ti automat preradi jak se mu libi ... na nejaky lechtani omezovace zapomen, nemluvne o tom ze tenhle typ automatu nema lock, je adaptabilni, reaguje na miru zmacknuti plynu volbou stupne ....
asi takhle ... zkousel jsem to, boka das, ale chce to hodne odvahy, hodne zkusenosti, bok bude vypadat divne a budes se s tim jenom a jenom prat ... a o technickych bocich si muzes nechat zdat ... a o utrezeni spojkou taky .... v zasade je to fakt zbytecna prace ... sezen k tomu radeji manual almaru a pak se o tom da premyslet ... jinak vyhodit cca 100kk za implementaci fakt nestoji ... (a to ani nemluvim, ze se ti ta automaticka almara do e30 bez upravy kastle nevejde do tunelu)
ok, takže pak je jen otázka co dá práce rozjet motor v kastli.
Napsal: stř 10.10.2007 19:21
od Huska
napiš Ivanovi na e30 klubu ... má tento motor v původně 318is e30 tak ti možná řekne víc