Stránka 1 z 2
Napsal: úte 09.10.2007 14:41
od michal09
Ahoj, ahoj, ahoj

Prosíím vás nemáte někdo nějakej obrázek nebo tušení, jak vypadá a jak je tvarovaná palivová nádrž u e36ky a kde je v ní čídlo (snímač) na stav paliva? konkrétně 318, sedan ,r.94. Chci zjistit, kam se mi "schovává" benzín před čidlem....
Díky díky díky

Napsal: úte 09.10.2007 15:05
od wacc
Napsal: úte 09.10.2007 15:20
od michal09
Díky
První dva obrázky jsem našel taky na netu, ale jinak jsem hledal asi 20min a nic. Právě jelikož si to medokážu dost dobře předstvit, tak z těhle obrázků toho moc nevyčtu... Pokud je nádrž rozložená mezi zadníma kolama a sedačka, tak kde je to čidlo.... Mě se ztratí při stání do kopce nebo do nějaké šikminy třeba 5l benzínu (pdle ukazatele), ale i když se dostanu s autem na rovinu, i po nějaký době se mi ztracenejch 5l na budíku neobjeví...

Prostě někam zateče a už nevyteče... O to mi jde... A nádrž mi nikde neteče

Napsal: úte 09.10.2007 15:39
od JanK
no..tak to je hovadina...bud tece a nebo netece a je to jenom tvuj dojem..

Napsal: úte 09.10.2007 15:50
od kark
Nie je to hovadina, mal som to isté, už sme to tu riešili jednoducho večer mi ukazovalo presne pol nádrže a pri parkovaní v kopci mi ráno ukazovalo pod polovicou.
On ten benzín tam je len plavák ho nezachytí, lebo nieje prečerpaný naspäť do druhej polky ani keď sa dostaneš naspäť na rovinu. Prečerpá ho až po chvíli ale to už nezbadáš lebo jazdíš.
Ja som to vyriešil tak, že som prestal parkovať v kopci

. Ináč myslím že sa to tu ani nevyriešilo.
Napsal: úte 09.10.2007 16:02
od JanK
jojo,souhlasim,jen pisu,zez se ten benzin nikam nemuze ztratit...
Napsal: úte 09.10.2007 17:34
od hanzik
Nazdar chlapi nejsem sice odborník ale podle některejch obrázku se mi zdá že ty plováky (čidla) jsou dva!V obou částech nádrže jedno.Takže se mi zdá nereálné aby to palivo zateklo jinam kde nejde změřit.To jak jsem viděl jak je umístěný ten plovák tak předpokládám že paliva ukazovalo méně když stojíte v kopci čumákem dopředu.Myslím že tenhle problém, by se dal vyřešít jednoduše tím že zmiňovaná čidla natočíte tak aby měřily stav paliva uprostřed nádrže a né na okraji.Rozeberte si to a uvidíte sami.
Napsal: stř 10.10.2007 07:10
od michal09
hanzik píše: Rozeberte si to a uvidíte sami.
No to je docela chytrý, ale absolutně se do toho nechci pouštět, zaprvý na to nemám čas, zadruhý vůbec nevim jak na to a zatřetí nevim jestli bych to sbastlil do původního stavu... Nejsem mechanik a ani nemám na to prostory
Kark:

např. práci mám v jednom kuwa kopci

Já se tomu neubráním... Jinak jsem si všiml, že pokud mám víc jak půl nadrže, tak ukazatel paliva ukazuje furt stejně ať stojim v kopci, nebo ne. Ale pokud mám benálu pod půlkou, stává se to víceméňě skoro pokaždý, jednou míň, jednou víc... Podotýkám že stávám čumákem nahoru, protože před prací je to jednosměrka...
JanK: Neni to hovadina, fakt ne! A psal jsem, že se benzín schovává(někam, kde jo čidlo nevidí), né že uniká nebo se ztrácí bůh ví kam

Napsal: stř 10.10.2007 11:04
od error-motohanz
no ty blaho v cem je teda problem?

tohleto snad dela kazdy auto prece. jsou tam plovaky dva a ty samozrejme kdy jses v kopci tak hladina klesne nebo stoupne, pak se to srovna, stejne je to s olejem v motoru kdyz ses v kopci...VYPADA TO ZE TAM ZADNEJ NEMAS...

chlapy myslim ze uz resite veci Kocourkovske...

Napsal: stř 10.10.2007 11:19
od michal09
error-motohanz píše:no ty blaho v cem je teda problem?

tohleto snad dela kazdy auto prece. jsou tam plovaky dva a ty samozrejme kdy jses v kopci tak hladina klesne nebo stoupne, pak se to srovna, stejne je to s olejem v motoru kdyz ses v kopci...VYPADA TO ZE TAM ZADNEJ NEMAS...

chlapy myslim ze uz resite veci Kocourkovske...

Ano , každý auto dělá to že v kopci hladina klesne a pak na rovině se to srovná. To je jasný, ale mě se ta hladinka nesrovná, je tam prostě místo, kam benzín v kopci nateče a pak už nevyteče

, jak prosté... Mě napadl takovej debilní příklad

Máš úplně klasickej průhlednej zapalovač, kde máš kapalinu rozdělenou přepážkou, pokud zapalovač nakloníš, tak přes přepážku se kapalina odleje z jedné strany na druhou, ale když zapalovač vrátíš do původní polohy, kapalina se zpět nepřeleje

No a to je jak s mojí nádrží...

Napsal: stř 10.10.2007 11:58
od error-motohanz
tak ti nefacha ten druhej plovak, napr. spinave kontakty...
Napsal: stř 10.10.2007 12:49
od michal09
error-motohanz píše:tak ti nefacha ten druhej plovak, napr. spinave kontakty...
no to ist možné, proto se ptám čéče

Napsal: stř 10.10.2007 13:22
od kark
Já myslím že ako príklad so zapalovačom to bol dobrý ale v nádrži je aj čerpadlo ktoré ten benzín prečerpáva do tej prvej polky teda aspoň myslím. Já som parkoval tiež čumákom hore.
A nie su náhodov v nádrži aj nejaké prepážky ako keď ideš vzákrute aby sa neprelieval s jednej stany na druhú, alebo keď stojíš v kopci aby sa nezlial od čerpadla na inú stranu? Možno ten benzín zostáva v nejakej prepážke a vytiečie až keď si dlhšie na rovine, ale to len moja neodborná teória, nikdy som nádrž nerozrezával.
Napsal: stř 10.10.2007 16:37
od sanchezer
nehledej chybu ve stavbě vany...leda bys jí prorazil aspoň z jedný strany!!spíš budeš mít nějakej problém v elektrice...nebo se ti zasekává plovák!!mam k nádržím pro bmw hodně blízko...tak pochybuju že by ti benzín někam zatekl a tam zůstal!!!nebo jen jestli možná v autě nemáš "ropáka" kterej chlastá palivo!!!
Napsal: čtv 11.10.2007 07:02
od michal09
Vanu jsem rozhodně neprorazil, o tom bych věděl. Ten plovák, nebo ta elektrika by to mohla být, pokud v nádrži, jak říkáš neni žádné zákoutí. Hele i kdyby to byl plovák, tak proč by to bylo nad 1/2 nádrže bez problémů? navíc by se to projevovalo i při stání na rovině, a to se neprojevuje. Nevim no, já nevim jak nádrž u 36ky vypadá, natož kde tam sou plováky adt... Asi na to kašlu, nijak významě mě to neovlivňuje, autí si jezdí taky spokojeně, tak do toho asi nebudu vrtat

Ropáka? co tím myslíš???
Napsal: čtv 11.10.2007 10:26
od error-motohanz
michal09 píše:Ropáka? co tím myslíš???
Ty neznas ropaka?
Jina plovaky jsou na cerpadle a na druhy casti ktera precerpava, do druhe casti nadrze za kardanem...je tam takova "draha" kontaktu kterych se to dotyka a podle toho se urcuje kde je plovak a muzes mit trba cast z nich zaspinenou proto by to mohlo delat jen treba od pulky....
Napsal: čtv 11.10.2007 20:08
od hanzik
SOuhlasím s erorem ... Plavá je vlastně jen reostat na kterém se pohybuje jezdec a podle toho v jaké je poloze dává v tom okruhu určitý odpor,což se projeví na napětí aproudu který ovlivňuje polohu ukazatele stavu paliva.Typuju že to bude fungovat vlastně jako ampérmetr.Takže budeš mít něktrou část z plochy po které se pohybuje ten jezdec špinavou nebo zoxidovanou.Hanzik
Napsal: čtv 11.10.2007 20:11
od sanchezer
ropáka neřeš...to byl takovej malej vtípek ze střední!!no plováky by měli být standartnně ukotvený na takzvanym TSGéčku na pumpě!!!jelikož se to projevuje jen do kopce tak by to mohla být spíše mechanická závada..možné že zůstává nějak vyset ten plovák...třeba!!tak to rozeber..nejni to nic složitýho!!!myslim jen nějaký imbusy a šikovný ruce!!
Napsal: pát 12.10.2007 07:31
od michal09
Tak díky pánové, zkusím na to mrknout, uvidím kam se dostnu a na co přijdu či nepříjdu

Napsal: pát 12.10.2007 19:16
od hanzik
No já to říkal hned rozebrat a kouknout:-)
je tam pod sedačkama plechový kryt drží 4ma šroubkama pod nim se nachází otvor ( víko )do nádrže,na tom víku jsou jen eska páskama hadičky,ty bych odpojil a zabezpečil ať se tam nedostane špína a pak už jen uvolnit černý kruh se závitem.Je dost pevně utažený mě to povolilo ža s pomocí velkého šroubováku a kladívka.Snad se ti to podaří.Držím palce