Stránka 1 z 1
Napsal: pon 08.10.2007 17:14
od pudorys
Ahoj, asi po cca 2-5km jízdy se mi rozsvítí kontrolka "převodovka-přechod do náhradního režimu" na automatu. Mechanicky je převodovka zkontrolovaná a komplet výměna oleje a filtru. Bohužel nevím už co s tím, po vypnutí zapalování a opětovném nastart. je to O.k. , ale jak říkám asi opět ca 2-5km. Auto v tomto režimu normálně řadí po 4-ku (na dálnici), běžně ale nevyřazuje, pouze pod jedničkou když zastavuji. Výkon klesl, nefunguje sportovní podřazování.
Nemáte s tím někdo zkušenost? díky
Napsal: pon 08.10.2007 19:01
od rob2fab
pudorys píše:Ahoj, asi po cca 2-5km jízdy se mi rozsvítí kontrolka "převodovka-přechod do náhradního režimu" na automatu. Mechanicky je převodovka zkontrolovaná a komplet výměna oleje a filtru. Bohužel nevím už co s tím, po vypnutí zapalování a opětovném nastart. je to O.k. , ale jak říkám asi opět ca 2-5km. Auto v tomto režimu normálně řadí po 4-ku (na dálnici), běžně ale nevyřazuje, pouze pod jedničkou když zastavuji. Výkon klesl, nefunguje sportovní podřazování.
Nemáte s tím někdo zkušenost? díky
mechanicky zkontr..tim se rozumí i diagnostika? hele me to obcas udela taky!kolik vyteklo z převodovky oleje ?mel nejaký zabervení neb smrdel spaleninou?ocelové pyliny? ale v nozovym režimu to nema nic řadit..je tam totiž zmčená trokja.
Napsal: pon 08.10.2007 19:10
od pudorys
Když jsem přijel do servisu taky to svitilo-olej byl konečná (230tis. neměněno)vč. filtru, prostě humus. Patří tam cca 6-7l oleje, bylo tam tak ani ne 4litry uplně černý. Na diagnostice to ted hlásí chyba v impulzu 12V pro elektromagnety co dávají pokyn k řazení, ale to je vlastně jasný, když to hlásí na základě toho, že tam spadl ten nouzový režim. Ono to vlastně v tom náhradním režimu řadí, na dálnici mi tam neskočí poslední rychlost (pětka) a hlavně nefunguje kick down (jestli jsem to napsal správně)...jede to celkově chcíple:-(
Napsal: pon 08.10.2007 23:19
od Gav328ci
můžou to být oxidace na konektorech pod řadící pákou nebo u převodovky
Napsal: úte 09.10.2007 19:52
od rob2fab
pudorys píše:Když jsem přijel do servisu taky to svitilo-olej byl konečná (230tis. neměněno)vč. filtru, prostě humus. Patří tam cca 6-7l oleje, bylo tam tak ani ne 4litry uplně černý. Na diagnostice to ted hlásí chyba v impulzu 12V pro elektromagnety co dávají pokyn k řazení, ale to je vlastně jasný, když to hlásí na základě toho, že tam spadl ten nouzový režim. Ono to vlastně v tom náhradním režimu řadí, na dálnici mi tam neskočí poslední rychlost (pětka) a hlavně nefunguje kick down (jestli jsem to napsal správně)...jede to celkově chcíple:-(
to že tam byl černej olej a zadělanej filtr o necem svedcí,u tak sofistikované veci jako je AP to MÁ zanedbaná udržba zásadní vliv. hele muzu te upokojit faktem že přestavba na manuál neni složitá ani nákládná.setrvačník,přítlačák,převodovka,kardan,pedály,nádobka s vývodem pro hydrauliku pedálu...hadička...
Taky muze byt rozhodující kdo dělal vymenu oleje..jestli mel odbornost a zachval přesný postupy BMW...
Napsal: čtv 11.10.2007 13:50
od pudorys
Ten člověk co mi to dělaL je, dalo by se říct, opravdovej machr. Dělá bavoráky od 89-tyho, predtim v nemecku. No prestavbu na manual bych nechtel, ale snad prijdu na to cim to je ze to skace do taho nahr.rezimu?!:-(
Napsal: stř 09.01.2008 17:44
od pudorys
tak byla provedena kompletní kontrola kabelů a stále nic:-(...já už vážně nevím co s tím mám dělat. Převodovka stále skáče do náhr.režimu. Diagnostika píše něco ve smyslu chyby v řídící jednotce převodovky, ale servisák tomu moc nevěří...Nová ŘJ je taky celkem palba:-(