Stránka 1 z 1
Napsal: úte 25.09.2007 11:30
od Fr3em4n
Tak jsem konečne hrdým majitelem E36 316i , ale má své neduhy... nevíte nekdo proc je kontrolka paliva stale na nule ačkoliv jsem nalil benzín za 1000,- Dekuji za rady popřípadě odkazy na web kde koupit díly.
Napsal: úte 25.09.2007 12:56
od wacc
Zdarec, je tady tlacitko "Hledat" a kdyz na nej kliknes a zadas trebas "ukazatel AND paliva", tak ti vyjede spousta temat, kde se to resilo.
Napsal: úte 25.09.2007 16:28
od calif
Fr3em4n píše:Tak jsem konečne hrdým majitelem E36 316i , ale má své neduhy... nevíte nekdo proc je kontrolka paliva stale na nule ačkoliv jsem nalil benzín za 1000,- Dekuji za rady popřípadě odkazy na web kde koupit díly.
mrkni se tady do katalogu ETK v obsahu vlevo, hledej bud podle cisla vin nebo proste podle modelu, roku, varianty.....
dily jsou popsány anglicky ale vetsinou najdes co hledas
pokud budes chtit cenu dilu staci jeho cislo vlozit bez mezer do online ceniku ktery najdes taky v obsahu vlevo.......
pak staci zavolat do BMW a dil objednat, ja to takhle udelal a jsem spokojen, navic sem zjistil ze origo dily jsou vicemene levnejsi nez druhovyroba, ale hlavne.........kvalitnejsi a origo BMW teil
myslim ze budes mit zasekly plovak v nadrzi, to je prvni co by me asi napadlo.....
Napsal: úte 25.09.2007 19:18
od Fr3em4n
a jak mám řešit zaseklý plovák ? dokažu to opravit sám ?
Napsal: úte 25.09.2007 19:29
od Leveler
Fr3em4n píše:a jak mám řešit zaseklý plovák ? dokažu to opravit sám ?
Někdo řešil tak že přejel někej velkej hrb nebo vymlel pár velkej děr a plovák sem mu uvolnil.Ale otázka co se mu ještě uvolnilo jinýho:)))
Napsal: stř 26.09.2007 00:21
od lou
Se mi to taky někdy stává ale jenom když beru úplně do plna, jako by se ručička zasekne dole, kontrolka svítí ale po ujetí cca 50km už to ukazuje jak má, asi šok pro nádrž

nebo co
Napsal: stř 26.09.2007 08:41
od Sumik
Měl jsem tu samou závadu .Byl to přerušený obvod plováku.Stačí vzít voltmetr a zkontrolovat který plovák to dělá.U přerušeného plováku bude nějaké napětí,u dobrého nenaměříš nic.Pak jsem musel plovák vyndat a byl to ulomený drát u konektoru z vnitřní strany. Pájka a trochu cínu a bylo vše v pořádku.To byla moje příčina závady.Je jasné že musíš zkontrolovat celý obvod.Od plusu až k ke kostře.
Přeji hodně štěstí.
