Stránka 1 z 1

Napsal: ned 26.08.2007 11:42
od Kugy
Zdar chlapi už fakt nevím co stim pročítal jsem si témata s podobnou problematikou a myslel jsem,že mám v háji vodní pumpu všechno by tomu napovídalo,tak sem jí vyndal a ejhle je v pohodě vrtulka pevně drží,termostat už je venku týden a auto se vaří na pár kilometrech akorát je divný že pokud je tam dost vody tak to ukazuje normál teplotu i když vařím.V červeným to je až když tam není skoro žádná voda.Teplotní spínač na větrák mám v háji,ale snadtak rychle by se to nepřehřálo bez větráku si myslím,mám jen elektrickej.Vodu v oleji ani naopak nemám.Ještě mě napadlo jestli není zasranej chladič vodním kamenem a takovejma sračkama?Nevíte čím by to šlo odstranit/propláchnout?(Calgon,ocet do vody)?Už fakt nevím díky moc za každou radu.

Napsal: ned 26.08.2007 11:46
od Slavisimo
Jaky auto? Jukni jestli neni zanesenej bordelem z predni casti..

Napsal: ned 26.08.2007 11:46
od Anton
odvzdušnil si topení? těsnění pod hlavou by to taky mohlo bejt

Napsal: ned 26.08.2007 12:02
od Bajzik
zkus vyměnit víčko na expanzní nádržce

Napsal: ned 26.08.2007 12:59
od Kugy
Slavisimo píše:Jaky auto? Jukni jestli neni zanesenej bordelem z predni casti..
Je to e36 a zepředu je to čistý nedávno jsem to vyčistil.

Napsal: ned 26.08.2007 13:03
od Kugy
Anton píše:odvzdušnil si topení? těsnění pod hlavou by to taky mohlo bejt
No měl jsem otevřenej ten plastovej šroub na chladiči a lil jsem tam vodu až tekla i zněj,pak jsem zbytek upustil(termostat mam teď vyndanej.Jak zjistim to těsnění,když to nemá typický příznaky?

Napsal: ned 26.08.2007 13:03
od FreeTree
e36.... a jakej motor?..... mě praskla expanska u e46 a okamžitě se to vařilo, víčko mě taky vyměnili.... pumpa byla ok.....

Napsal: ned 26.08.2007 13:07
od Kugy
FreeTree píše:e36.... a jakej motor?..... mě praskla expanska u e46 a okamžitě se to vařilo, víčko mě taky vyměnili.... pumpa byla ok.....
Je to 1.6 75 kw A kde si koupil novou?Páč mám pocit že mi drobet začala kapat dole v tom spoji.

Napsal: ned 26.08.2007 13:11
od Kugy
A ještě bych potřeboval poradit jak se tam vrací ten drážkovanej řemen,jak pohání i alťák,dřív jsem byl u aut zvyklej že se napínací kladky dali štelovat resp.zkroutit,ale tady mi přijde že jsou na pevno.

Napsal: ned 26.08.2007 16:57
od Bajzik
šteluje se to šroubem u altíku, topení musí být při odvzdušnění otevřené, resp. topit vyměn to víčko

Napsal: ned 26.08.2007 18:30
od Kugy
Bajzik píše:šteluje se to šroubem u altíku, topení musí být při odvzdušnění otevřené, resp. topit vyměn to víčko
jo díky už jsem to našel to druhý kolečko je taky zkrutný,to víčko mi nepřipadá pravděpodobný páč opticky vypadá v pohodě a ucpaný není dá se přes něj fouknou nechápu co jinýho od víčka chtít.

Napsal: ned 26.08.2007 18:34
od Kugy
Jo a ještě na něco jsem přišel,když u běžícího auta otevřu expanzku tak z ní stříká voda půl metru vysoko ,když to chcípnutak to je klidný,tak nevím jestli to je normální nebo co?

Napsal: ned 26.08.2007 18:51
od Maverick666
Kámoš měl těsnění dobrý ale zkroutila se mu hlava a taky pořád vařil ale vodu v oleji neměl...

Napsal: pon 27.08.2007 01:37
od Stanley
mel jsem podobny problem .mes se tlakovala voda az vydycky praskla hadicka.menil jsem pumpu ,termostat a porad me to tlakovalo dokud neco neprdlo nevytekla voda a neprehralo se to
uz jsem chtel nechat pretesnit hlavu.nakonec to byla jen netesnos na tech plastovivh prirubach.pod sanim mas jeste takovou plastovou trubku tu jsem taky menil byla uplne zhnila.hodne stesti v hledani