Stránka 1 z 4
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 18:38
				od dell
				Rozhodl jsem se že udělám na mém 318tds chip. Dnes jsem tam byl a můj první dojem je velice dobrý. Auto jede nesrovnatelně lépe a co jsem postrádal že auto nejelo od spoda, mělo malý zátah tak teď je to tam. Prostě vy co ještě váháte tak neváhejte stojí to za to.[/b]
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 19:28
				od dsvatos
				No, abys stejně mluvil i za rok, za dva  

 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 19:34
				od Slid
				Také jsem otom mockrát uvažoval, ale stále jak říkáš váhám, kde ti to dělali?A spokojenost opravdu veliká jo 

 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 19:50
				od dell
				Byl jsem v Diesel-Technik Kladno. Velice příjemný pán, vše vysvětlil, ukázal graf jak je to před a po úpravě. Nejsem žádnej závodník a nepotřebuji jezdit 200km/hod ale ten nárůst krouzícího momentu je opravdu znát. Při rozjíždění a jízdě například na dálnici do kopce na pětku přidáš a ono to zrychluje. Před tím, jako kdyš šlápneš do peřin, prostě nic.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 20:46
				od Marek-is
				Nemate nahodou nekdo tel do Brna kde maj tu valcocou Brzdu..nebo nekde  Morava...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 21:06
				od bmwfil
				Marek-is píše:Nemate nahodou nekdo tel do Brna kde maj tu valcocou Brzdu..nebo nekde  Morava...
Mám pocit, že ji mají na MZLU...
 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 21:36
				od chitos
				Marek-is píše:Nemate nahodou nekdo tel do Brna kde maj tu valcocou Brzdu..nebo nekde  Morava...
Mrkni na net do vyhledavače je tady ve Zlíně dobrá.Kdyby si nenašel tak pohledám
 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 21:52
				od Spajky
				Odhadem,kolik to teĎ má poníků? 115?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 22:29
				od Slid
				dell píše:Byl jsem v Diesel-Technik Kladno. Velice příjemný pán, vše vysvětlil, ukázal graf jak je to před a po úpravě. Nejsem žádnej závodník a nepotřebuji jezdit 200km/hod ale ten nárůst krouzícího momentu je opravdu znát. Při rozjíždění a jízdě například na dálnici do kopce na pětku přidáš a ono to zrychluje. Před tím, jako kdyš šlápneš do peřin, prostě nic.
no tak to je super, tak to taky asi dám 

 kolik je cena?
 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 22:57
				od dell
				Cena s BMW kartičkou 3500Kč.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 04.08.2007 10:13
				od Slid
				no tak to je super cena 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: sob 04.08.2007 22:01
				od Whisky
				Slid píše:no tak to je super cena 
 
  
 
to je teda super cena, asi se jich zeptam i na 330D  

 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 10:17
				od Lukas H.
				Whisky píše:Slid píše:no tak to je super cena 
 
  
 
to je teda super cena, asi se jich zeptam i na 330D  

 
Normalni cena 10300,- a pro cleny bmwklubu je to za 4500,-  

 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 14:26
				od Marek-is
				Whisky píše:Slid píše:no tak to je super cena 
 
  
 
to je teda super cena, asi se jich zeptam i na 330D  

 
jakmile napichnes auto na diag tak mas po chipu... 

 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 14:39
				od Pepe
				Marek-is píše:Whisky píše:Slid píše:no tak to je super cena 
 
  
 
to je teda super cena, asi se jich zeptam i na 330D  

 
jakmile napichnes auto na diag tak mas po chipu... 

 
To by mě taky zajímalo, jak to je,  ještě jsem neměl auto, u kterýho bych neměl nějakej problém a diagnostikou nemazal paměť závad
 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 15:58
				od dell
				Chip se dělá tímto způsobem. Vyndá se řídící jednotka, vyndá se zní eprom paměť a ta se přehraje. Proto se nemůže stát že se ztratí provedený chip.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 16:05
				od Vlasta
				dell píše:Chip se dělá tímto způsobem. Vyndá se řídící jednotka, vyndá se zní eprom paměť a ta se přehraje. Proto se nemůže stát že se ztratí provedený chip.
Vymazáním chyb v ŘJ se upravené hodnoty nezmění, ale při aktualizaci sw se zase zapíšou tovární hodnoty a je jedno, jestli byla při čipování epromka vyndána nebo se čipovalo přes OBD.
 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 16:32
				od JaraX
				dell píše:Chip se dělá tímto způsobem. Vyndá se řídící jednotka, vyndá se zní eprom paměť a ta se přehraje. Proto se nemůže stát že se ztratí provedený chip.
to ale neplatí u e46 kde se to už vymazat může jak píše Vlasta.
 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 16:34
				od dell
				Vlasta píše:dell píše:Chip se dělá tímto způsobem. Vyndá se řídící jednotka, vyndá se zní eprom paměť a ta se přehraje. Proto se nemůže stát že se ztratí provedený chip.
Vymazáním chyb v ŘJ se upravené hodnoty nezmění, ale při aktualizaci sw se zase zapíšou tovární hodnoty a je jedno, jestli byla při čipování epromka vyndána nebo se čipovalo přes OBD.
 
To si myslíš a nebo jsi o tom přesvědčenej. Do paměti nahráváš režim dávkování paliva v dané situaci. Nevím co všechno se přehrává při změně sw ale nemůže se v žádném případě pouhým napíchnutím přehrát zmíněná paměť. Data v paměti lze změnit zase jejím vyndáním, smazáním přes světlo a nahráním jiných dat. Můj popis je pro E36 318tds.
 
			
					
				
				Napsal: ned 05.08.2007 16:43
				od Vlasta
				To je princip klasické epromky, která se maže UV zářením. U novějších jednotek se používají flash paměti, které se mažou elektricky.