Stránka 1 z 1

Napsal: sob 28.07.2007 21:13
od mBMW
Nazdar chlapi!
Mám E36 320i r.v.95 a ubývá mi chladící kapalina.Nikde není vidět, že by někudy vytékala ven, víčko těsní a z topení také není cítit. Za 6000km jsem tam nemusel skoro vůbec dolévat, teď za posledních 1000km jsem musel dolít něco přes 1 litr a každý den po cca 50km další decku. Mám strach, aby to nešlo třeba do válců. Pokud ano, nemůže to poškodit katalyzátor nebo něco jiného? Věděl byste o tom někdo něco? Díky.
mBMW

Napsal: sob 28.07.2007 21:44
od bmwfil
Někde může být netěsnost, nalej do chladiče takovej ten sajrajt na utěsnění drobných úniků. No a když to nepomůže bude asi špatný těsnění pod hlavou, nebo ruplá hlava. Jak to kouří?

Napsal: ned 29.07.2007 05:11
od chitos
Dělá mi to něco podobného ale našel sem špatnou těsnost hadice co vede přímo z chladiče a ani to nešlo vidět,Ale taky musím dolévat.Jo a když zastavíš nemáš pod autem louži??Kdyžtak mrkni a uvidíš odkud vane vítr :D

Napsal: ned 29.07.2007 09:13
od mBMW
Ahoj, dík za odpovědi. Nikde není žádná louže. Co se týče kouře, není vidět, jen je cítit aroma spáleného benzínu. To je cítit i z jiných aut , nevím, zda je to v pořádku. Starty studené i teplé jsou OK, motor chodí vždy perfektně. mBMW
P.S. Pro horší případ, nevíte, co může stát oprava hlavy?

Napsal: ned 29.07.2007 09:45
od Maikl
koukni jak vipada vicko na dolejvani oleje, jestli tam je ten fuj šlem

Napsal: ned 29.07.2007 13:15
od bmwfil
mBMW píše:Ahoj, dík za odpovědi. Nikde není žádná louže. Co se týče kouře, není vidět, jen je cítit aroma spáleného benzínu. To je cítit i z jiných aut , nevím, zda je to v pořádku. Starty studené i teplé jsou OK, motor chodí vždy perfektně. mBMW
P.S. Pro horší případ, nevíte, co může stát oprava hlavy?
Tak minimálně 15...

Napsal: ned 29.07.2007 18:44
od chitos
To už je lepší koupit jiný motor než opravovat

Napsal: ned 29.07.2007 19:13
od bmwfil
chitos píše:To už je lepší koupit jiný motor než opravovat
Pokud neznáš jeho historii a skutečný stav a km, může to být to samý...
Když si ho opravíš, víš, co máš.

Napsal: ned 29.07.2007 19:16
od mBMW
Víčko od oleje je bez šlemu, jen trocha oleje, na co by to poukazovalo?

Napsal: ned 29.07.2007 19:33
od bmwfil
mBMW píše:Víčko od oleje je bez šlemu, jen trocha oleje, na co by to poukazovalo?
To by poukazovalo na vodu v oleji...

Napsal: ned 29.07.2007 21:34
od mBMW
bmwfil píše:
mBMW píše:Víčko od oleje je bez šlemu, jen trocha oleje, na co by to poukazovalo?


To by poukazovalo na vodu v oleji...
Ale proč, když je víčko bez šlemu a kudy by se tam dostala?

Napsal: pon 30.07.2007 08:07
od zero
Pokud by si měl na víčku popřípadě i na měrce oleje takovou bílou emulzi, tak je to blbé - dostávala by se ti voda do oleje buď přes prasklou hlavu nebo přes těsnění. Kouř s výfuku by měl nádech modré barvy. Alespoň myslím - pořád si to pletu - bílí kouř je myslím olej.

Napsal: pon 30.07.2007 08:39
od _peper
jen doplním aby bylo jasno:

Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda z chladicího systému. Může být špatné těsnění pod hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru.

Modrý kouř – pístní kroužky propouští olej do válce nebo netěsní ventily. Motor je silně opotřebovaný.

Napsal: pon 30.07.2007 08:44
od milo
s tou cenou za opravu hlavy bych to tak spatne nevidel. sundani, srovnani, mozna vareni a otlakovani urcite nestoji 15.

Napsal: ned 12.08.2007 16:16
od mBMW
milo píše:s tou cenou za opravu hlavy bych to tak spatne nevidel. sundani, srovnani, mozna vareni a otlakovani urcite nestoji 15.
A znáš někoho, kdo tohle všechno umí, určitě by bylo užitečné tady o něm vědět.

Napsal: ned 12.08.2007 16:38
od mBMW
Vyměnil jsem jednu nepěknou hadici a přidal jsem "ten sajrajt". Hodně se to zlepšilo, ale pořád to není úplně ono. Motor nekouří, olej je bez emulze, vytékající kapalina není nikde vidět, ale v motorovém prostoru se objevují tečky šedobílého prášku, možná že to při větším zatížení přecejen trochu prosakuje, vrtule kapky rozfouká a ty se hned odpaří. Nemám dát více té přísady na utěsnění?

Napsal: úte 14.08.2007 20:26
od michal09
Já měl ten samej problém, měl jsem prasklé těsnění pod hlavou, jeden moc šikovnej soukromej servismanBMW mi to opravil a je to v pohodě...

Chtěl bych podotknout - Za opravu jsem dal 16 tisíc a v tý ceně bylo : sundání hlavy, otlakování, srovnání, výměna těsnění a těsnících kroužků, vyndání a zabroušení ventilů, výměna oleje včetně filtrů (cca 1000), úplně nová viska (cca 3500), úplně nové silentbloky motoru(cca 3000) a ještě pár drobností, už si nevzpomínám.... třeba krytka v motoru nad výfukem atd...

Chlápek to tam měl asi tejden, tohle vše mi udělal, nakoupil velmi kvalitní díly, pokecal o autě, o problému a o ceně, hodně BMW rozumí, můžu ho vřele doporučit :Poklona:

Můžu ti na něj dát kontakt... Servis a dílnu má V Praze na Rajský zahradě, kousíček od metra...

Napsal: stř 15.08.2007 00:58
od milo
mBMW píše:
milo píše:s tou cenou za opravu hlavy bych to tak spatne nevidel. sundani, srovnani, mozna vareni a otlakovani urcite nestoji 15.
A znáš někoho, kdo tohle všechno umí, určitě by bylo užitečné tady o něm vědět.
sveho casu jsem si do bookmarku ulozil tuhle adresu http://opravy-hlav.epohl.cz/

s tim clovekem jsem jen neco konzultoval po telefonu. velice me prekvapila jeho ochota a navic to, ze me odkazal na dalsi servis, ktera si s mym problemem poradi lepe (zavada nebyla uplne jeho parketa - praskly blok). osobni zkusenosti s praci nemam. mozna nekdo vyzkousejte a dejte vedet :)

Napsal: sob 18.08.2007 00:15
od mBMW
michal09 píše:Já měl ten samej problém, měl jsem prasklé těsnění pod hlavou, jeden moc šikovnej soukromej servismanBMW mi to opravil a je to v pohodě...

Chtěl bych podotknout - Za opravu jsem dal 16 tisíc a v tý ceně bylo : sundání hlavy, otlakování, srovnání, výměna těsnění a těsnících kroužků, vyndání a zabroušení ventilů, výměna oleje včetně filtrů (cca 1000), úplně nová viska (cca 3500), úplně nové silentbloky motoru(cca 3000) a ještě pár drobností, už si nevzpomínám.... třeba krytka v motoru nad výfukem atd...

Chlápek to tam měl asi tejden, tohle vše mi udělal, nakoupil velmi kvalitní díly, pokecal o autě, o problému a o ceně, hodně BMW rozumí, můžu ho vřele doporučit :Poklona:

Můžu ti na něj dát kontakt... Servis a dílnu má V Praze na Rajský zahradě, kousíček od metra...
To je dobře, že máš s někým takovým zkušenost, kontakt na něj dej.

Napsal: pon 20.08.2007 11:50
od michal09
Ten kontakt a objednávky na čísle: 602 803 520, Praha 9 Rajská zahrada (u stanice metra)