Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 26.07.2007 13:53
od ToMo
Ahoj lidicky sem tady ode dneska zaregistrovanej tak se chci taky privitat jako kolega predemnou a rovnou bych se chtel zeptat na nejake vase zkusenosti ohledne e36 318i.Nedavno sem ji koupil a je skoro bez problemu JEN cca. z 10 vytoceni na 6000ot.min me v 5500ot.min prestane zabirat jako kdyby tam byl omezovac.Netusite co bych mel udelat aby to nebylo tak jak pisu??Svicky?Kabely?Diky za kazdou odpoved.

Napsal: čtv 26.07.2007 14:06
od castro
jestli prestane zabírat a jde ale stále do otáček tak by to mohla být i prokluzující spojka, ne?

teoreticky :D

Napsal: čtv 26.07.2007 14:17
od ToMo
mno prave ze prestane zabirat ale ani otacky uz nejdou vejs chova se to jako kdyby tam byl omezovac,nepusti to dal ale neni to pokazdy jen obcas.

Napsal: čtv 26.07.2007 14:19
od ToMo
jo jo asi mas pravdu vsechno to vymenim pac uz brzo stejne musim vymenit olej (a kuli tomu pocitaci to musim nechat udelat nekoho kdo mi to vynuluje) tak to vemu vsechno pri jednom a snad to uz bude oka.

Napsal: čtv 26.07.2007 14:34
od Fanny
318i ma max. vykon prave v 5500ot/min pak to prestane tahnout, presne toto me delala 316i E30 vse bylo OK

Napsal: čtv 26.07.2007 14:36
od ToMo
alp píše:na vynulovani staci kus obycejnyho dratu ... ale tou diag stejne nic nezkazis a aspon budes vedet stav ....
Kus dratu?A nevis na kolik mi ta diag vyjde???

Napsal: čtv 26.07.2007 14:37
od ToMo
Fanny píše:318i ma max. vykon prave v 5500ot/min pak to prestane tahnout, presne toto me delala 316i E30 vse bylo OK
Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???

Napsal: čtv 26.07.2007 14:59
od ToMo
alp píše:
ToMo píše:
alp píše:na vynulovani staci kus obycejnyho dratu ... ale tou diag stejne nic nezkazis a aspon budes vedet stav ....
Kus dratu?A nevis na kolik mi ta diag vyjde???
od 0,- Kc do cca 800,-
Diky hned po vymene to zkusim

Napsal: čtv 26.07.2007 15:08
od Fanny
ToMo píše: Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
Me se to teda zastavilo na 5500 kdyz sem tam mel za 1 nebo za 2, pri vyssich stupnich to taky tocilo 6000. Je to zahada, ale kazdopadne to nema smysl tocit pres tech 5500...

Napsal: čtv 26.07.2007 15:46
od ToMo
Fanny píše:
ToMo píše: Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
Me se to teda zastavilo na 5500 kdyz sem tam mel za 1 nebo za 2, pri vyssich stupnich to taky tocilo 6000. Je to zahada, ale kazdopadne to nema smysl tocit pres tech 5500...
Jo jo to mas recht nema cenu to trapit a vytacet do 6000ot/min kdyz uz nad 5500ot/min to nema cenu a je to bez ucinku jen me zarazelo proc to tak je a jestli to nahodou neni nejaka past.

Napsal: čtv 26.07.2007 18:07
od Tashiro
Tak vítej )))

Napsal: čtv 26.07.2007 18:51
od Fantucci
welcome!

Napsal: čtv 26.07.2007 19:28
od 100RM
Nazdaaaaar .....ooo :-)

Napsal: čtv 26.07.2007 20:44
od kosa
a co máš za typ motoru .m 40 nebo m 43 ?? mně u m 43 odstaví omezovač při 6500 ot. cca ......... při 5500 to muže odstavit při špatné funkci chladícího okruhu kdy řj vyhodnotí teplotu motoru vyšší a nepustí pak dál ot. ........ zvláštní ale dělo se to .... u m40 dej termostat 80 st ...zkontroluj aby správně spouštěla el vrtule chlazení (pokud tam máš) atd .......toto je jedna možnost

Napsal: čtv 26.07.2007 20:57
od ToMo
kosa píše:a co máš za typ motoru .m 40 nebo m 43 ?? mně u m 43 odstaví omezovač při 6500 ot. cca ......... při 5500 to muže odstavit při špatné funkci chladícího okruhu kdy řj vyhodnotí teplotu motoru vyšší a nepustí pak dál ot. ........ zvláštní ale dělo se to .... u m40 dej termostat 80 st ...zkontroluj aby správně spouštěla el vrtule chlazení (pokud tam máš) atd .......toto je jedna možnost
Nevim co tam je za typ ale je to e36 318i rv.91 tak treba budes vedet

Napsal: čtv 26.07.2007 21:00
od kosa
máš m 40 u tohoto motoru pomohl p postup viz výše ....... samo že i jiný špek :lol:

Napsal: pát 27.07.2007 09:54
od ToMo
Diky za privitani :) i rady

Napsal: pát 27.07.2007 13:05
od George_D
Čus, pokud tam máš motor M40, což zjistíš třeba z techničáku, tak by mohla být na vině i načlá vačka. Je to dost specifický problém těchto motorů. Ucpává se sprcha vačky a pak se přidře a nejde do otáček. Cvakaj ti hydra???? Pokud se to bude zhoršovat tak sundej vrchní kryt hlavy a koukni na vačku, jestli už neni přebroušená :wink: 8) :lol:

Napsal: pát 27.07.2007 13:13
od FreeTree
určitě zajeď na diagnostiku, hodně podobnej problém jsem měl taky a bylo to váhou vzduchu... ale motor M43

Napsal: pát 27.07.2007 14:44
od paveld
George_D píše:Čus, pokud tam máš motor M40, což zjistíš třeba z techničáku, tak by mohla být na vině i načlá vačka. Je to dost specifický problém těchto motorů. Ucpává se sprcha vačky a pak se přidře a nejde do otáček. Cvakaj ti hydra???? Pokud se to bude zhoršovat tak sundej vrchní kryt hlavy a koukni na vačku, jestli už neni přebroušená :wink: 8) :lol:
tohle jsem chtel taky napsat, pokud je to m40, tak na 99% vacka, zkus na ktery rychlostni stupen ti to toci do kolika otacek, tim se da taky neco poznat.