Stránka 1 z 1

Napsal: stř 25.07.2007 12:00
od Ranger_Zx
Hledal jsem na googlu i zde ve foru, ale neuspesne. Nevi nekdo seriove vyvazeni brzd u e36? [328]

Napsal: stř 25.07.2007 13:33
od Maikl
Ranger_Zx píše:Hledal jsem na googlu i zde ve foru, ale neuspesne. Nevi nekdo seriove vyvazeni brzd u e36? [328]

ja si myslim ze to bude individualni u kazdyho kotouce..
nevim, no..

Napsal: stř 25.07.2007 14:35
od Hanz
spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok :wink:

Napsal: stř 25.07.2007 15:19
od Maikl
Hanz píše:spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok :wink:

aha.. :D

Napsal: stř 25.07.2007 18:00
od Huska
Hanz píše:spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok :wink:


však máš pořád jen jeden brzdový válec takže ABS na to nemá vliv... změnu poměru by jsi podle mě dosáhl jedině válcem

Napsal: stř 25.07.2007 18:03
od dsvatos
Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Napsal: stř 25.07.2007 18:24
od Vlasta
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.

Napsal: stř 25.07.2007 23:52
od dsvatos
Vlasta píše:
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.


Ale nějak ošéfovaný to být musí, něco ten tlak dozadu regulovat mechanicky podle zátěže musí. Jinak by ti zadek furt šlajfoval (teda spíš ABS-oval :lol: )

Napsal: čtv 26.07.2007 00:00
od Mef
Vlasta píše:
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.


ABS ti dle mého názoru řeší každý kolo samostatně a to, pouze jeho prokluz při brždění.
Poměr ti podle mě může řídit stabilizační systém, kterej si hraje jak s motorem, tak i s brzdama.
A propo, zátěžák má i čiguli :)

Napsal: čtv 26.07.2007 09:33
od Ranger_Zx
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytku

Napsal: čtv 26.07.2007 10:23
od Hanz
podle me je pomer danej prumerama pistku (proste zelezem na kolech), protoze kdyz jsem vymenil jen zadni brzdy za ty z M3, melo to tendenci bez ABS se pretacet (zadek brzdil evidentne vic)... ted u M3 bez ABS zablokuju drive predni nez zadni... regulator tlaku na zadni naprave (takova ta tycka-ventil co mel zigul a facko) tam opravdu neni...

Napsal: čtv 26.07.2007 10:26
od dsvatos
Ranger_Zx píše:
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytku


No přesný čísla asi nenajdeš, protože ten poměr je závislej od zatížení auta, jízdní situace a tak :wink: