Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.07.2007 07:54
od kark
Chcem sa spýtať na jeden môj postreh či sa Vám to tiež stáva.
Takže ide o to že jazdím si autom a pozerám na nádrž a ručička ukazuje presný stred keď prídem domov. Ráno naštartujem a už mi ukazuje o dosť pod stredom.
Alebo inokedy mám ešte štvrť nádrže a zase keď ráno odchádzam tak už je ručička v červenom poli.
Benzín nikde neuniká. Parkujem v miernom kopci myslíte že je to príčina?
Ale aj keď auto je na rovine tak tá ručička sa už nevráti a dalej ukazuje danú hodnotu benzínu.
Neviete čo to môže byť a či je to normálne?
Ďík
Napsal: stř 25.07.2007 09:03
od Fanny
Normální to určitě není, zkontroluj plovák u palivovýho čerpadla pod pravou zadní sedačkou.
Napsal: stř 25.07.2007 10:09
od kark
plaváky som kontroloval aj za šoferom aj za spolujazdcom pri čerpadle.
Pokiaľ idem aj napr. 500 km tak to pekne ukazuje, ale akonáhle auto stojí cez noc tak akoby ten benzín trochu klesol.
Napsal: čtv 26.07.2007 10:09
od Ranger_Zx
co tak zpeneny benzin v nadrzi? nemuze hejbnout plovakem nahoru a pak to klesne?
Napsal: čtv 26.07.2007 14:44
od kark
no je to možné, ale že by bol spenený benzín celu cestu? to sa mi nejako nezdá.
Napsal: čtv 26.07.2007 14:57
od Peppo
cely problem je v tom ze E46 ma nieco ako dve nadrze, cize si precerpava benzin z jednej do druhej. Ak sa ti stane nieco taketo tak moze byt ucpata niektora hadicka.. mne sa niekedy stavalo, ze ked som mal 3/4 nadrze a dotankoval som doplna a hned nastartoval tak nic.. proste neukazalo. ked to 5 minut stalo tak vsetko v pohode.
Daj si to pozriet v BMW. oni uz budu vediet...
a bacha na to aby ti nahodou nedosiel benzin .... aj to sami stalo.. rucicka ukazoval 1/4a rezerva nesvietila
Napsal: ned 29.07.2007 11:28
od Koby
Tohle mě nedělá, za to včera sem tankoval - měl jsem asi pul nádrže, pistole vypla, jdu platit, startuju a koukám, ručička uplně dole, ani se nehla... Řikám si, asi se seknul ten plovák nebo chcípla ručička, ale přišlo mi to divný, protože co sem si tak všimnul, tak se ručička většinou sekne uplně nahoře když je nádrř plná... No, naštestí se to asi za 50km vzpamatovalo a ručička naskočila.
Napsal: ned 29.07.2007 16:36
od PaRa
No mě se stává že mi ručička tak po cca 5-10ti minutach jizdy taky ukazuje vic nez kdyz jsem startoval.
Napsal: pon 30.07.2007 06:31
od kark
Takže som začal od piatku parkovať na rovine a ručička ukazuje tak ako má.
Asi to bolo tým parkovaním v kopci.
Napsal: sob 18.08.2007 14:10
od najvi
Kluci já mám tento problé: e36 318i tour, natankuji a mám třeba půl nádrže a najednou to skočí o dílek do plusu.Taky mě při projezdu ostřejších zatáček smrdí v kabině benzín.
Díky za radu.
Napsal: sob 18.08.2007 17:16
od Brody
Napsal: sob 18.08.2007 17:25
od Player1
kark píše:Chcem sa spýtať na jeden môj postreh či sa Vám to tiež stáva.
Takže ide o to že jazdím si autom a pozerám na nádrž a ručička ukazuje presný stred keď prídem domov. Ráno naštartujem a už mi ukazuje o dosť pod stredom.
Alebo inokedy mám ešte štvrť nádrže a zase keď ráno odchádzam tak už je ručička v červenom poli.
Benzín nikde neuniká. Parkujem v miernom kopci myslíte že je to príčina?
Ale aj keď auto je na rovine tak tá ručička sa už nevráti a dalej ukazuje danú hodnotu benzínu.
Neviete čo to môže byť a či je to normálne?
Ďík
Takhle mi to začalo dělat, než se mi vysraly budíky. Pořád jsem přemýšlel kdo mi v noci krade naftu

Teď už si to ukazuje úplně jak chce. Plovák je ok. U mně je to tou "paměťovou kartou" v budíkách.
Napsal: sob 18.08.2007 17:44
od Bolys
Kluci s palivoměrem je to trochu složitější, než by se mohlo zdát. Měl jsem teď trable s podávacím čerpadlem v nádrži a dost jsem kolem toho laboroval a zkoušel. Podle mě to funguje asi tak. Když přijdeš do auta nastartuješ, tak se rafička posune do polohy v které je aktuálně plovák. Potom když jedeš, tak se nějak kombinuje poloha plováku a navíc asi průměrná spotřeba, nebo něco podobnýho a podle toho padá rafička během jízdy. Tohle se děje dokud se nevytáhne klíček ze spínačky. Když se vytáhne a potom znova startuje, tak se zase načítá stav podle polohy plováku. Proto ti ráno auto ukazuje něco jiného, než večer když přijedeš. Že je to tak jak píšu si můžete jednoduše zkusit. Jednoduše během jízdy, nebo na volnoběh odpojte konektory od obou plováku a uvidíte že rafička zůstane v poloze v jaká byla předtím a bude normálně dál ukazovat podle aktuální spotřeby až do chvíle, kdy se vytáhne klíč ze zapalka.
Napsal: pon 20.08.2007 16:59
od kark
no ako som hovoril už neparkujem v kopci ale vo dvore na rovine a ručička sa chová jak má ukazuje presne tak ako by mala.

Tak už to radšej neriešim a vysvetlujem si to tým parkovaním v kpoci. Dokonca si myslím že je to spojené s tým prečerpávaním z jednej polovice nádrže do druhej.
Jednoducho keď som stál v kopci tak čerpadlo prečerpalo benzín do hlavnej polovice čím ručička trochu klesla, ale naspäť to už prečerpať nedokáže keď je potom auto na rovine.

Napsal: stř 22.08.2007 18:38
od Delta
Mě se u iS stávalo,večer sem vypnul motor ráno přijdu otočim klíčkem a ručka spadlá o něco níže.Po nastartování sem cejtil z topení benzín.Pod autem se nikde nic neobjevovalo,ani mokro na bloku atd.Byla povolená spona na hlavní podávací hadičce do vstřikovací lišty....Spotřeba ale byla taky 12 při jízdě na kloboučníka
