Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 12.07.2007 19:06
od Romanis
Zdravim
jsem tu novy a hned s dotazem.Poridil jsem si E36 325i rv94 s dvouzonovou manualni klimou.
Ted k problemu.Kdyz jsem auto od majitele bral ujistoval me,ze mu jeste minuly rok na podzim fungovala,ale s autem jezdil opravdu minimalne asi tak jednou za 2 mesice.Co rekl tak byla pravda,takze nevidim duvod mu neverit.
Auto jsem teda vzal s tim ze klimu necham jen doplnit.Dnes jsem byl na doplneni media a ihned po pripojeni na jejich testr mi rekl,ze klima je uplne plna a ze nema co doplnovat.
Problem je v tom,ze kdyz stisknu tlacitko klimy,tak se jen rozsviti do zelena jinak nic jineho.
Nezapne ani kompresor ani vetrak,jako kdyby proste do toho nesla stava.
Nevite nebo nesetkali jste se s tim?Nevim kde zacit,hodilo by se i elektricke schema klimy popr. jestli by to mohlo byt nejakym relem nebo tak.Za tyden mam jet s zenou a detmi do Italie,takze jsem z toho nervozni.
Predem dik za odpovedi.Roman K.
Napsal: pát 13.07.2007 15:04
od klein
ahoj,měl jsem na e36 stejný problém - byla to nefunkční elektromagnetická spojka, někdo tvrdí, že jde vyměnit, někdo zase, že musíš vyměnit celý klimakompresor.
Napsal: pát 13.07.2007 15:55
od Fantucci
ahoj,taky jsem teď řešil problem s klimakompresorem (bohužel já musel měnit celej) a co jsem tak diskutoval tak se dá vyměnit v případě potřeby jen spojka (někteří mi spojku jako takovou i nabízeli).
Napsal: pát 13.07.2007 22:16
od Romanis
No ja akorat nevim.
Plnil mi to chladnickar,takze do klim videl spis jen tak okrajove mozna trochu lepe a rikal,ze pokud nespina ani kompresor a ani vetrak,tak ze mam hledat chybu v elektrice jako rele,pojistky popr. vypinac.
Po stisknuti tlacitka se akorat rozsviti zelena dioda,ale jinak se to vubec neprojevi,zadne cvaknuti,proste zadny zvuk ktery by byl navic oproti klasickemu topeni.
Proste bych nerad neco koupil a potom zjistil,ze to nebylo tim.
Meli jste opravdu stejny problem?Proste klima je mrtva
Diky za odpovedi.
Napsal: sob 14.07.2007 12:20
od Romanis
Prosim,nikoho uz nic nenapada?

Napsal: sob 14.07.2007 22:22
od Fantucci
takže teď musíš checknout tu elektriku.... vydrž do pondělka- spousta lidí, kteří ti jsou eventuelně schopní poradit, je na Mordu...
Napsal: ned 15.07.2007 22:04
od Romanis
Fantucci:jj,diky.Snad se najde nekdo koho jeste neco napadne.
Jak naschval klimam vubec nerozumim a ani nikdo v okoli se nezabyva opravami,jen doplnovani.
Napsal: pon 16.07.2007 22:06
od Romanis
pomoooc

Napsal: úte 17.07.2007 13:16
od Fantucci
hele jestli je elektrika v poho a jak psal Klein, že to u něj bylo tou spojkou tak bych se asi začal schánět po té spojce. Pokud to nebude pálka tak to za pokus stojí...
Napsal: úte 17.07.2007 17:49
od dargon
zkus vymenit kondik v klime pak uvidis
Napsal: úte 17.07.2007 22:47
od Romanis
Elektriku zkusim projit jeste jednou abych byl na 100% presvedceny,ze je to OK.
Asi uplne mimo otazka,ale kde najdu ten kondenzator?Je mozny,aby chybny kondik vyradil jak vetrak tak kompresor?
Nechce se mi hned zbytecne kupovat ta spojka.
diky
Napsal: stř 18.07.2007 07:48
od wacc
dargon píše:zkus vymenit kondik v klime pak uvidis
Vymena kondiku plati i pro manualni ovladani klimy?

Napsal: stř 18.07.2007 08:15
od Wolfi
wacc píše:dargon píše:zkus vymenit kondik v klime pak uvidis
Vymena kondiku plati i pro manualni ovladani klimy?

jenom pokud myslel kondenzátor klimatizace

Napsal: pon 23.07.2007 16:52
od Speedy
ad dargon) Kondik v digipanelu plati jen pro digiklimu
ad spojka) tak ta jde vymenit na nekterych typech kompresoru
ad vetrak) tak ten spina, kdyz kompresor natlakuje okruh klimy tak, ze stoupne teplota chladiva a musi tedy zacit chladit.
Takze bych zacal resit, proc nespina kompresor. jako prvni zjisti, jeslti jde do nej prou. Vypoj konektor a pripichni na nej voltmert a mer, jeslti je na nem 12V pri zapnuti. Pokud ano, mas spalenou spojku. Pokud ne, mas problem s elektrikou.
Zmer to a pak dej vedet vysledek, podle toho budem pokracovat.
Napsal: pon 23.07.2007 20:36
od Romanis
Tak VYRESENO
Kvuli tomu,ze jsem o vikendu sundaval masku a predni svetlomety kvuli oprave kabelaze apod...,tak jsem si rekl,ze bych se mohl podivat i na tu klimu.
Byla to nahoda a skoro hned prvni konektor,ktery jsem chtel merit,mel zaoxidovany jeden drat a byl da se rict upadly.
Ale neprikladal jsem tomu nejakou velkou pozornost,protoze se mi zdal ten kabel dost slaby prurezem a rikal jsem si,ze by byla blbost aby kvuli tokovemu kabliku nesel ani vetrak ani kompresor.Ale i tak jsem to zkusil procinovat a popajet,zkusil jsem nastartovat a zmacknul jsem tlacitko klimy a hned se rozbehl vetrak i kompresor.
Mel jsem takovou radost,ze jsem si pred barakem asi jeste pul hodiny po tom zpival.
Jinak jsem zjistil,ze snad kazdy konektor,ktery tam mam,ma draty skoro na vlasku a takhle to bylo uz i u jinych E36,takze se mi zda,ze ty konektory stoji za prd.Resil uz nekdo jestli se konektory k blinkrum,mlhovkam atd.... koupit i s kabelem nebo jak to vyresit?
Napsal: pon 23.07.2007 20:37
od Romanis
Jinac vsem diky za cenne rady.
Napsal: pon 23.07.2007 23:35
od Pavel H
Konektory resim na E34 porad. Sundat, proletovat nebo dat novy. A taky mi poprve upadl u klimy. Ale zajimave, ze na eMku nikdy s timhle problem nebyl a bylo o dva roky starsi.
Napsal: stř 25.07.2007 08:26
od dargon
a jo ted sem si vzpomnel u řizka to bylo to same zaoxidovany konektor ke kompresoru a nefakcilo mu to delali sme upravu se skautem
