Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.07.2007 16:18
od sinc
zdar koukal jsem na podobný problémy ale nic mě nepomohlo. Včera jsem normálně přijel a zaparkoval, dnes ráno nešlo auto natočit na palubovce nebyla žádná hláška startér normálně s motorem točí. Je to benzin koukal jsem na svíčku a jiskru házela. Je tam namontovaný alarm a když to houká tak odpojuje vstřikování. nemůže to blbnout? To je jediný co mě napadá...děkuju za odpověď

Napsal: stř 04.07.2007 16:21
od dsvatos
A dává to benzín? Byla svíčka mokrá? Bzučí palivový čerpadlo? Je z výfuku cejtit benzín? Zkoukni pojistku čerpadla..

Napsal: stř 04.07.2007 16:24
od Pyron
Projdi si relátka vedle pojistkové skříňky. Já tam měl pecku na kontaktu, kterou když jsem očistil, vše jelo jak mělo.

Napsal: stř 04.07.2007 16:52
od Leveler
Todle se mě jednou stalo na Fordu Probe.Starter točil ale nechytlo to.Byl to špatnej palec rozdělovače.Nedávalo to jiskru.

Napsal: stř 04.07.2007 16:58
od sinc
na svíčku jsem nekoukal ptž momentálně nemám u sebe nástavec na svíčák. Tak jsem na fajfku připojil jinou svíčku a jiskru házela.
To asi nepoteče benzin ne? Když to hází jiskru...Skočím kouknout na ty kontakty a pojistku. Je to e36 320i. Dík všem za rady

Napsal: stř 04.07.2007 20:14
od sinc
zkusil jsem vypojit baterku přes noc myslíte že to pomůže? Mám podezření na alarm že vypojil vstřikování. Snad nebudu muset do servisu už mě to auto chybí :roll: :roll: :roll: :roll: :cry: :cry: :cry: :x

Napsal: stř 04.07.2007 21:52
od klanuk
to muze bejt lecos od cerpadla neco v rozdelovaci, snimacu otacek, vahy vzduchu, atd.. "v servisu vymenej pojistku a napocitaj si dovi co" ja tam mel bmw jenou. A to proto ze nemam zdviz. Prace me tam stala vic nez dily.

Napsal: čtv 05.07.2007 07:41
od hopiondra
koukni v prvni rade na vsechna rele,pojistky a pak na palivovou pumpu treba odpoj hadicku a zkus startovat a jestli potece benzin (az potom co se ujistis ze jde na pumpu proud a do nakyho hadru at to nemas zeblity),dal svicky vyndat jestli to neni uchlastany,pak bych volil diagnozu a obcas sem videl i zakarbonovany ventily=motor nema komprese,clovek vecer prijede pohoda a rano nic k tomu dohazi ,kdyz cidlo otacek kliky dlouhodobejc ,,keca,,,ale to je straseni, muze to byt banalita typu RELE

Napsal: čtv 05.07.2007 08:08
od sinc
:cry: snad to nebude nic tak vaznyho jak pisete...Na vahu vzduchu sem mel podezreni uz predtim ze to melo malinko mensi vykon, ale na diagnostice sem nebyl.Az prijdu z prace tak zkusim to co me radite.

Napsal: čtv 05.07.2007 08:12
od sinc
dsvatos píše:A dává to benzín? Byla svíčka mokrá? Bzučí palivový čerpadlo? Je z výfuku cejtit benzín? Zkoukni pojistku čerpadla..

Z vyfuku sem nic necitil,jestli bzuci palivovy cerpadlo nevim zkusim odpoledne zjistit nebo odpojit palivovou hadicku jestli ji najdu.Moc tomu nerozumim tak jestli jde nejak popsat tak budu rad :-) Na pojistky sem koukal jsou vsechny dobry.

Napsal: pát 06.07.2007 13:38
od sinc
Tak dneska sem to zkusil nastartovat a chytlo.. asi jednou nebo dvakrat se to prevalilo :? Myslite ze muzu odpojit hadicku pred vstrikovanim? Je tam hodne velkej tlak?

Napsal: pát 06.07.2007 13:50
od dsvatos
sinc píše:Tak dneska sem to zkusil nastartovat a chytlo.. asi jednou nebo dvakrat se to prevalilo :? Myslite ze muzu odpojit hadicku pred vstrikovanim? Je tam hodne velkej tlak?


Jestli myslíš přímo před vstřikama, tam jsou myslím 3 atmosféry..

Napsal: pát 06.07.2007 20:01
od sinc
dsvatos píše:
sinc píše:Tak dneska sem to zkusil nastartovat a chytlo.. asi jednou nebo dvakrat se to prevalilo :? Myslite ze muzu odpojit hadicku pred vstrikovanim? Je tam hodne velkej tlak?


Jestli myslíš přímo před vstřikama, tam jsou myslím 3 atmosféry..


tak to je cerpadlo neni ani slyset.. ma v tom asi prsty alarm kterej ho odpojuje.....doufam ze to tak je a ne nic horsiho :idea: Po cem mam jit?Jak je nemecky pojistka na cerpadlo? :?:

Napsal: pát 06.07.2007 22:18
od klanuk
sinc píše:
dsvatos píše:
sinc píše:Tak dneska sem to zkusil nastartovat a chytlo.. asi jednou nebo dvakrat se to prevalilo :? Myslite ze muzu odpojit hadicku pred vstrikovanim? Je tam hodne velkej tlak?


Jestli myslíš přímo před vstřikama, tam jsou myslím 3 atmosféry..


tak to je cerpadlo neni ani slyset.. ma v tom asi prsty alarm kterej ho odpojuje.....doufam ze to tak je a ne nic horsiho :idea: Po cem mam jit?Jak je nemecky pojistka na cerpadlo? :?:

Benzinpumpe, e - Tankstelle- oboji znamena benzinova pumpa. Treba ti to pomuze. Je tam neco kolem trech baru. Takze to trochu vystrikne.

Napsal: sob 07.07.2007 20:03
od sinc
tak je to cerpadlo :-( Vyndal jsem ho a pripojil na nabijecku venku a zaclo se tocit tak jsem ho vratil zapojil nastartoval dobu to bezelo a pak to zase chciplo.Tak sem ho opet vyndal a zkusil na nabijecku jednou se potocilo a pak uz nic tak je asi ve vecnejch lovistich. Potreboval bych sehnat novy nevite kde a za cca cenu? Je lepsi novy nebo z vrakace staci?

Napsal: sob 07.07.2007 23:35
od Pyron
sinc píše:tak je to cerpadlo :-( Vyndal jsem ho a pripojil na nabijecku venku a zaclo se tocit tak jsem ho vratil zapojil nastartoval dobu to bezelo a pak to zase chciplo.Tak sem ho opet vyndal a zkusil na nabijecku jednou se potocilo a pak uz nic tak je asi ve vecnejch lovistich. Potreboval bych sehnat novy nevite kde a za cca cenu? Je lepsi novy nebo z vrakace staci?

Hele nevim jaxe pohybují cenovky, ale asi bude nejlepší jít do nového. Já např. mám jedno funkční v regále, ale než bych Ti ho nabídl za pár korun, tak si raději sám budu jednou trhat vlasy, že jsem ho rovnou nevyhodil.. 8)

Napsal: ned 08.07.2007 22:18
od klanuk
kdyz ho vyndas a pustis na sucho tak cca po minute zadres.Je chlazeny benzinem.Nesmi jit dloho na sucho

Napsal: úte 07.08.2007 09:35
od crus
Taky jsem měl tento problém. Čerpadlo kup rozhodně nové. Proč si budš kupovat levné věci když mužeš koupit jednu novou a ta vydrží zase nějakých 200000km. Nové mě stálo asi 4700 teď už si přesně nepamatuji. Každopádně zapomeň na použite. Třeba ho koupíš a namontuješ a za tejden pojedš pro další.

Napsal: úte 25.03.2008 13:14
od Frenk900
Mám podobnej problém u E36 318i, auto mi "chcíplo", startér při startování točí, ale auto ani neškytne. Relé na čerpadlo je v pořádku, ale měřil jsem napětí co by mělo čerpadlo roztáčet a je tam 0 V. I při zapnutém zapalování. Má to tak být? Ono se to prej nějak samo vypíná pokud startér to čí ale motor nechytne. Může se toto stát i třeba při ucpaném paliv. filtru?