Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.07.2007 00:59
od 2plac
Zdravim..Mam takovy dotaz, mam v planu kupovat E36 325i coupe nebo cabrio ale to je vedlejsi, chci se zeptat jak je to se spotrebou kdyz je vanos a bez vanosu...chtel sem se tady podivat na tech. informace ale nepustilo mne to tu, urcite se to tady uz probiralo ale nemam cas ten clanek tady nekde hledat buh vi jak dlouho..tak jestli by se nasel nekdo kdo by mi o tom mohl rict vic..slysel sem ze kdyz je vanos tak se stim da jezdit mesto aji za 9l/100 nevim jestli je to pravda tak proto se chci tady zeptat jak to je stou spotrebou....kdyz tak mi muzete napsat na icq: 291 147 512.. predem dik za odpovedi...
Napsal: pon 02.07.2007 01:08
od dsvatos
Vanosovej motor bere míň. Tahá trochu líp odspoda. Ale za 9 po městě, to asi těžko

Já mám po městě průměr 9 litrů s motorem 1,8 IS - taková normální jízda. Minimum město mám 8, když jezdím svižně tak 10. 325-ka si vezme počítám tak o 2 litry víc..
Napsal: pon 02.07.2007 03:36
od KKaazz
mam 325 vanos (upravy - přímé sání, čip) jezdím dlouhodobý průměr 9 po městě když jezdím stejně jako okolní auta řadím už před 1500 otáčkama - pětka jede už od 40kmh šinutí 50-55kmh papá 5-8litrů na pětku (shell V-power95) ... když jedu po svém ekonoměr nevidno
kamoš má 325 bez vanosu, přímé sání, bez čipu a taky jezdí dlouhodobě do 10l ... toho jsem teda neažil po městě s něčím větším než trojkou na převodu
oba sedany
Napsal: pon 02.07.2007 08:57
od M3maniac
KKaazz píše:mam 325 vanos (upravy - přímé sání, čip) jezdím dlouhodobý průměr 9 po městě když jezdím stejně jako okolní auta řadím už před 1500 otáčkama - pětka jede už od 40kmh šinutí 50-55kmh papá 5-8litrů na pětku (shell V-power95) ... když jedu po svém ekonoměr nevidno
kamoš má 325 bez vanosu, přímé sání, bez čipu a taky jezdí dlouhodobě do 10l ... toho jsem teda neažil po městě s něčím větším než trojkou na převodu
oba sedany
řadíš před 1500?

no nevím....no,auto musí mít radost
Napsal: pon 02.07.2007 09:02
od Fatal Design
M3maniac píše:KKaazz píše:mam 325 vanos (upravy - přímé sání, čip) jezdím dlouhodobý průměr 9 po městě když jezdím stejně jako okolní auta řadím už před 1500 otáčkama - pětka jede už od 40kmh šinutí 50-55kmh papá 5-8litrů na pětku (shell V-power95) ... když jedu po svém ekonoměr nevidno
kamoš má 325 bez vanosu, přímé sání, bez čipu a taky jezdí dlouhodobě do 10l ... toho jsem teda neažil po městě s něčím větším než trojkou na převodu
oba sedany
řadíš před 1500?

no nevím....no,auto musí mít radost
asi za to 325 zapoměl napsat TDS

Napsal: pon 02.07.2007 12:31
od KKaazz
nope, čistý, hladký, shanim se po brzdě, kde by to proměřili, čiper tvrdil, že mi předepsal 280Nm (+ sání tak 5Nm) tak jsem zvědavej, jestli to tam opravdu je a v kterých místech kolik, spíš mam obavu o mazání - je to skoro jako volnoběh

jenže ono je to za 2000 otačkama už nějaké moc živé v porovnání s okolním provozem

Napsal: úte 03.07.2007 17:46
od CoupE36
mohl by mi někdo napsat jaký je rozdíl mezi 323iC a 325iC E36, když je to obojí 2,5L????
Napsal: úte 03.07.2007 18:37
od dsvatos
CoupE36 píše:mohl by mi někdo napsat jaký je rozdíl mezi 323iC a 325iC E36, když je to obojí 2,5L????
323 má stejnej objem jako 325, ale je to novější motor M52. Výkon oproti 325 je sice nižší, ale ve prospěch kroutícího momentu z nižších otáček a menší spotřeby..
Napsal: úte 03.07.2007 21:43
od Jawak
325i (do 10/1992) motor M50B25 (bez Vanosu) 192 PS
325i (od 1993) motor M50B25TU (s Vanosem) 192 PS
323i (od 1995) motor M52 (hliníkový blok motoru) 170 PS
Všechny 245 Nm, ale čím novější motor, tím nižší otáčky a stejný krouťák
Napsal: úte 03.07.2007 21:58
od CoupE36
dík