Stránka 1 z 4

Napsal: čtv 28.06.2007 19:15
od patras
Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Napsal: čtv 28.06.2007 19:40
od Kostik
postni link pls :)

Napsal: čtv 28.06.2007 20:13
od droban
tak to je super ze ti to pomohlo,mne pomohla az vymena,jinak jsem delal cisteni aji na Focusu a taky rozdil jak prase
jinak navod je zde:

http://www.louv.tv/cars/m5/MAF/

Napsal: čtv 28.06.2007 20:16
od droban
jinak se jeste doporucuje pri tom cisteni vahy vymenit vzduchovej filtr,aby se hned zase nezasrala :D

Napsal: čtv 28.06.2007 20:26
od Brody
dobry jen tomu porozumet! :oops: A dal bych se do toho taky!

Napsal: čtv 28.06.2007 20:31
od dsvatos
A čím jsi to čistil? Tím isopropylem, nebo normálně lihem? Popř., kde jsi ten isopropyl koupil?

Napsal: čtv 28.06.2007 20:33
od droban
nic na tom neni je to lehky,chce to se chvili zamyslet a pude to,jinak bacha na tu vahu zadny nesetrny zachazeni a cisitit to steteckem a namecet to v nakym lihu :D nebo odmastovacu ale ideal je ten isopropylem to se prej da koupit v lekarne

Napsal: čtv 28.06.2007 22:12
od dargon
tak sme to citil uz i na kamosovim fordu zasiraj se ty termonesmysli a pak spatne poznaj teplotu nasavaneho vzduchu a prutok vzduchu :)proste pikacovina co pomuze :)

Napsal: čtv 28.06.2007 23:33
od KKaazz
hh, asi to taky zkusím, kolik stojí nová, když si ji dokurvím ? :D

Napsal: čtv 28.06.2007 23:37
od dsvatos
Asi na tu váhu taky hodím očko :wink: Přecijenom kára už má nalítáno 225tisíc. A pochybuju, že to někdy někdo dělal. Nedávno jsem káru trošku prohnal, a zdá se mi, jakoby pod plným plynem a vysokých točkách pocukávala. No nedá se říct cukala, jen jakoby na nějakou tu desetinku vteřiny zaváhala, no.. A taky se mi zdá, že už se nevytáčí tak dobře jak dřív. Ale jestli to nebude tím, že jezdím docela klobouka a na spotřebu. Možná by stačilo tomu dát někde pořádně knedlík, aby se vypálily svíčky, karbon a vyhnali se pavouci z výfuku :lol:

Napsal: čtv 28.06.2007 23:52
od bas2
Je na to extra sprej, uz som tu pisal onom

Napsal: čtv 28.06.2007 23:53
od KKaazz
tak omrkni to gumový kolínko za vahou vzduchu, ja tam objevil prasklinu :? a to pak můžeš skákat kolem svíček, filtrů a nevím čeho a ona je to taková cipovina :lol:

Napsal: pát 29.06.2007 00:00
od droban
jj je na to spesl sprej ale nikde jsem to nevidel v kramu,staci obyc lih a stetecek

Napsal: pát 29.06.2007 07:06
od Whisky
Tak me znamej v servisu taky vycistil vahu vzduchu a uz neni takovy citelny ubytek vykonu mezi 2500t-3000t, ale stejne to neni uplne ono...pripada mi ze je ted ubytek konstantni v celemy pasmu a ve vyssich otackach pozvolne oslabuje. Takze zkusim jeste vycistit poradne jeste jednou. Pokud to nepomuze, tak to jisty nova z ebay :)

Necistil to lihem, ale nejakou specialni vodickou na cisteni a odmasteni plosnych spoju. Lih se az tak dle zkusenosti neosvedcil.

Jinak za ctrnact dni bude mit originalni autodiagnostiku BMW - jak maj v autoriziovanym servisu, tak to napichneme a uvidime co tam na nas jeste vyskace :)

Napsal: pát 29.06.2007 07:48
od psena
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.

Napsal: pát 29.06.2007 08:06
od Whisky
psena píše:
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.


kdybys cetl poradne diskuzi, tak je tady odkaz....o par radek vys - co chces vic?

Napsal: pát 29.06.2007 08:19
od psena
Whisky píše:
psena píše:
patras píše:Tak jsem to prubnul podle navodu na netu a docela jsem koukal !!! ...
Auto jede mnohem lip, hlavne je to citit ve vyzsich otrackach pri vysoky rychlosti, kdy predtim uz zacalo ztracet dech, ted jeste porad muze :) ... zdalo se mi od zimi ze to nejak prestalo jet a ted je ten rozdil fakt citit :) .. jako kdyby tam kolem 5500 otackach priskocilo tak 10 koni :)

Mam motor M52B28 ... cely cisteni trvalo cca 15 min ... narocnost : cvicena opice

Mohl jsi byt konkretnejsi, co vsechno jsi presne koupil,podle jakeho navodu jsi postupoval.


kdybys cetl poradne diskuzi, tak je tady odkaz....o par radek vys - co chces vic?

Aha, mel jsem mu napsat SZ...odkaz vidim, ale zajima me, jestli pouzil ten Simple green a dalsi veci, jestli pouzil Kontaktol nebo WDcko atd...proste on mel upravu uspesnou, tak proc se nezeptat na presny typ chemie kterou pouzil??
A odkaz na navod tu dal nekdo jiny...jak mam proboha vedet, ze je to ten stejny jako pouzil Patras? :D

Napsal: pát 29.06.2007 08:26
od Pietro
Taktéž by mi zajímal přesný postup... A ještě - Výše popsaný postup je na váhu z M52 (alespon dle obr. soudě), nemáte někdo prosím zkušenosti s váhou na M50 1990? Vypadá úplně jinak, a nerad bych jí zničil.. Předem dík za odpověď. P

Napsal: pát 29.06.2007 08:49
od patras
pouziljsem kontakt cleaner od Motipu, pouzivame ho v rpaci a klasickej syntetickej lih na cisteni ... vahu jsem odpojil a vyndal za auta .. u M52 ji staci otocit sitkem dolu a zadni mrizka jde vycvaknout .. pak sjem to postrikal sprayem a cisticem na usi to opatrne otrel (ty plisky) no a pak jsem to cely prolil lihem a tou vatou ocistil i kovovou mrizku pred vahou .. vysusil a namontoval :) ... nenechaval bych pusobit ten kontaktol nejak extra dlouho .. je to docela agresivni vec nastrikat otrit a prolit lihem ... :)

Napsal: pát 29.06.2007 08:59
od psena
patras píše:pouziljsem kontakt cleaner od Motipu, pouzivame ho v rpaci a klasickej syntetickej lih na cisteni ... vahu jsem odpojil a vyndal za auta .. u M52 ji staci otocit sitkem dolu a zadni mrizka jde vycvaknout .. pak sjem to postrikal sprayem a cisticem na usi to opatrne otrel (ty plisky) no a pak jsem to cely prolil lihem a tou vatou ocistil i kovovou mrizku pred vahou .. vysusil a namontoval :) ... nenechaval bych pusobit ten kontaktol nejak extra dlouho .. je to docela agresivni vec nastrikat otrit a prolit lihem ... :)

Diky , zkusim se na to podivat, ale nevim jestli mam podobny typ jako je na fotce.At to nepokakam :D