Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.06.2007 23:40
od fantak
Prosim, poril by nekdo. Mam E36 320i rok 91 a na volnobeh mi litaji otacky mezi 1000 a cca 200 nekdy spadnou az k nule a rozsviti se kontrolky. nekdy chcipne uplne. za jizdy celkem v pohode, ale nekdy kdyz jedu nejakou chvily na stejnych otackach, tak je citit nepravidelny chod motoru. Podle blikaciho kodu to pise jen lambda sondu, a taky to dost papa, ale jak jsem se zde na foru docetl to je celkem normalni, tak i zvykam.
myslite, ze to bude opravdu lambda sonda?
Dekuji predem za rady.

Napsal: úte 26.06.2007 08:32
od stdavid
Ahoj
mám 328i a ty samé problémy - vyměním lambdu a dám vědět!
:D

Napsal: úte 26.06.2007 12:10
od calif
mrkni jestli nekde neprisava vzduch, treba koleno od boxu, pak to muze byt vaha, zkus si od nekoho pujcit, nebo ta lambda, me to dela taky, mam zpuchrelo to koleno........

Napsal: úte 26.06.2007 12:29
od Peppo
Co vela zere tak to moze byt lamba....
Kolisanie otacok - moze to byt aj diera v sani, podfukuje niekde v krajnom pripade ta vaha vzduchu.
Ja mam tiez dieru niekde v tom kolene.. lebo mi piska sanie.

Napsal: úte 26.06.2007 14:03
od voitano
Jakým způsobem by se projevoval vadný volnoběžný ventil na chod motoru?

Napsal: stř 27.06.2007 21:24
od tds
voitano píše:Jakým způsobem by se projevoval vadný volnoběžný ventil na chod motoru?

přesně takhle

Napsal: stř 27.06.2007 21:36
od Leveler
Tendle problém sem měl na předešlém autě.Nebylo to BMW ale někdy mě z ničeho nic chcíplo auto.Byla to pulzní jednotka v rozdělovači.Vysrala se mě tam celkem 2x ze 5 let.Byl to automat takže to byl docela problém že to někdy chcípalo i za jízdy když sem dal nohu s plynu.A když to zrovna blblo tak sem musel stát na plynu abych měl cca 1500otáček a nechcíplo mě to a pak to třeba zase 50km neblblo.
Ale třeba je todle něco jinýho.

Napsal: čtv 28.06.2007 08:35
od castro
dostat se k volnoběžnýmu ventilu je celkem zábava, ale než zbytečně měnit lambdy atp, zkusil bych to jako první.

Napsal: čtv 28.06.2007 10:24
od Petta
Sry, ze se do toho takhle vmesuju, ale mam problem podobny a to kdyz je ano chladnejc = tudiz studenka motor ... ale k tomu mi jeste cuka pod plynem pri rozjezdu a na dvokjku atky ... jaxe to vykrouti na urcity itacky, cuka mi to jak zacatecnikovi ... ovsem neni to problem mezi pedalem a volantem, v tom mam jistotu :D Za pripadne rady predem diky :-)

Napsal: čtv 28.06.2007 10:28
od plysakmartin
Petta píše:Sry, ze se do toho takhle vmesuju, ale mam problem podobny a to kdyz je ano chladnejc = tudiz studenka motor ... ale k tomu mi jeste cuka pod plynem pri rozjezdu a na dvokjku atky ... jaxe to vykrouti na urcity itacky, cuka mi to jak zacatecnikovi ... ovsem neni to problem mezi pedalem a volantem, v tom mam jistotu :D Za pripadne rady predem diky :-)

Hele přesně tohle jsem měl taky a bylo to spuchřelý koleno od vzduchového filtru, takže to nasávalo vzduch. Tak se na to mrkni

Napsal: čtv 28.06.2007 10:51
od Petta
Ja v nem mam v tom zahybu diru jako prase ... musim ho vymenit ... jen sem chtela vedet, jestli to nemuze byt jeste neco dalsiho :-))) Ale doufam, ze to bude jen tahle "kravina" :wink: Pac uz tedka je na tom aute takovy prace, ze mi na to nebude stacit trimesicni vyplata :-)))))) Holt puntickari to maj tezky a drahy :lol: Kazdopadne diky za potvrzeni me domenky a kdyby se to vymenou nezlepsilo, urcite s tim jeste budu prudit :lol:

Napsal: čtv 28.06.2007 11:20
od plysakmartin
Petta píše:Ja v nem mam v tom zahybu diru jako prase ... musim ho vymenit ... jen sem chtela vedet, jestli to nemuze byt jeste neco dalsiho :-))) Ale doufam, ze to bude jen tahle "kravina" :wink: Pac uz tedka je na tom aute takovy prace, ze mi na to nebude stacit trimesicni vyplata :-)))))) Holt puntickari to maj tezky a drahy :lol: Kazdopadne diky za potvrzeni me domenky a kdyby se to vymenou nezlepsilo, urcite s tim jeste budu prudit :lol:

To je ono ! :wink:

Napsal: čtv 28.06.2007 11:32
od Petta
To je ono ! :wink:[/quote]

No, snad ano 8)