Napsal: stř 30.05.2007 16:15
Kdy má začít tlačit? při startu nebo když otočím klíčkem?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
a vypne samo nebo jde pořád když otočím klíčkem? nebo natlačí a vypne? nebo je to určitý časový usek?marek26 píše:ked otocis klucom niekedy to pocut, jak ked vino cucas s tunky a mas zavzdusnenu hadicu
aha, to jsem taky slyšel ale pak stejně nenatočím protože tam není nafta, čím je to tedy řízené kdy má vypnout?marek26 píše:mne natlaci a konec asi takto:
zapnem kluc.........cu..cu..ssss....glogloglgolgoglgogsamozrejme pismenami sa to tazko vysvetluje nemyslim to az tak doslovne ale priblizne....... a potom konec, to je secko a ked znova zapnem tak je ticho lebo uz je natlacene
ono to dlouho točí pak chytne, po následném chcípnutí zase jde na brnkmarek26 píše:ked tam neni nafta potom ti odyslo podavajuce cerpadlo, alebo volaco s elektrikou bud rele alebo co v elektr. sa nevyznam tak neviem.....
v první řadě se chystám na výměnu přepadových hadiček ale když netěsní pal. čerpadlo tak mi to asi stejně nepomůže ne?marek26 píše:Ked pocujes ako tlaci tak to podav. cerp. asi bude dobre, asi ti pada nafta skontroluj tesnost paliv. sustavy alebo namontuj spetny ventil, dostat to kupit.
tak jsem asi 5x zapl vypl klíček a pak chytl hned sice nepravidelně, pak se srovnal. poslouchal jsem to č. a opavdu tlačí jen chvíli pak vypnePetr píše:Jakou máš hadici od filtru k čerpadlu? Ta původní průhledná občas dělala problémy, ztvrdla a netěsnila. Potom to můžou dělat ty nacvakávací přechodky před a za filtrem. Těch netěsností tam může být celá řada. Čerpadlo v nádrži řídí jednotka přes DDE relé. Nepamatuju si to přesně, ale mam pocit že po otočení klíčku naběhne a po určitém čase vypne ať je motor teplý nebo studený a rozběhne se po naskočení motru. Ale neber to jako bernou minci už je to nějaký čas co jsem to koumal.
Kua, som ani nevedel, že tam nejaké spätné spaľovanie výfukových plynov je...Petr píše:Musíš najít příčinu padání nafty. Těch míst je tam spousta, od přepadových hadiček, přes přívod až po netěsnící čerpadlo. Začal bych přepadem, pak přívodní hadicí a holendrama u filtru. Shoď parohy sání, pořádně to umyj a třeba se někde ukáže prolínání nafty.
Ty označené věci je ovládání AGR ventilu pro zpětné spalování části výfukových plynů. S palivovou soustavou to nemá nic společného, černá hadička s modrým proužkem vede od ovládání k AGR ventilu, ta druhá jde myslím do systému podtlaku na brzdy.