Stránka 1 z 1

Napsal: pon 28.05.2007 17:11
od bmw1
http://pptuning-motorsport.blog.cz/0612/super-recenze

Při koupi ojetého exempláře se dá očekávat nutnost výměny předních brzd. Kotouče se

zpravidla mění kolem 50-60tisíc km (ale i vyjímky potvrzují pravidlo, kdy na výměnu

dochází už po 30tisících km), brzdové detsičky vydrží většinou polovinu toho co kotouče, ale

samozřejmě vyjímka potvrzuje pravidlo a můžete na kotoučích najet 90tis km.

Přední náprava je dost náchylná kolem 50-60tisíc km nastává většinou nutnost výměny

kulových čepů, čepy nejdou samostatně měnit - nutnost výměny celého ramena - stojí

necelých 8000 jedno.

Dále odchází horní uložení zadních tlumičů, je to vcelku prkotina a díly potřebné na výměnu

vychází přibližně na 2000 Kč

to kazdych 50-60k km vacsinou musim dat 16k czk + este cash na brzdy???
teraz jazdim na B5ke a taketo daco nehrozi, to je u bmw vcelku pravidlo ci ako? tento servis ma velmi zaujima, ze kolko to vas vyjde pri normalnom jazdeni dajme tomu tych 50k km, nie prave racing...
dik

Napsal: pon 28.05.2007 19:38
od MartyH
je to univerzální popis všech aut, a ne nic konkretního o BMW :wink:

opotřebení předních brzd je naprosto stejné jako u jakéhokoliv auta. Dle stylu jízdy na desky najedeš 40-60tkm. Kotouče rovněž dle stylu jízdy. Tak jako u každýo!!! auta vydrží cca dvoje desky pokud se ti vlivem přehřátí nezkroutí.
Přední náprava opravdu těch 60 vydrží dle toho jak se k autu budeš chovat. Rozhodně je na opravy levnější jak u B5. celá sada na B5 stojí cca 13tkč na e46 stojí jedno rameno 4-5tkč + silentblock a seš na 11.000 za celou nápravu.o uložení horních tlumičů slyším poprvé, ja na nich mám 207.000km a bez problemu.

celkově vzato je opotřebení stejný jako u jiných aut.
Jestli chceš napíšu ti recenzi na WV B5 a budeš se divit co mi vyjde za čísla...... :lol:

Napsal: pon 28.05.2007 19:53
od gyrous
Brzdy, podvozek,řízení po 60tkm nový kmpl
Se divím, proč nejezdí spořivý čecháček taxíkama... 8O

Napsal: pon 28.05.2007 20:13
od bmw1
MartyH píše:je to univerzální popis všech aut, a ne nic konkretního o BMW :wink:

opotřebení předních brzd je naprosto stejné jako u jakéhokoliv auta. Dle stylu jízdy na desky najedeš 40-60tkm. Kotouče rovněž dle stylu jízdy. Tak jako u každýo!!! auta vydrží cca dvoje desky pokud se ti vlivem přehřátí nezkroutí.
Přední náprava opravdu těch 60 vydrží dle toho jak se k autu budeš chovat. Rozhodně je na opravy levnější jak u B5. celá sada na B5 stojí cca 13tkč na e46 stojí jedno rameno 4-5tkč + silentblock a seš na 11.000 za celou nápravu.o uložení horních tlumičů slyším poprvé, ja na nich mám 207.000km a bez problemu.

celkově vzato je opotřebení stejný jako u jiných aut.
Jestli chceš napíšu ti recenzi na WV B5 a budeš se divit co mi vyjde za čísla...... :lol:


dakujem, pomohol si:)

Napsal: úte 29.05.2007 07:26
od MartyH
v našich podmínkách je 60.000km na výměnu běžných dílů, které podléhají opotřebení naprosto běžné. Běžně čepy či siletblocky vydrží kolem 60kkm, tlumiče 100-200kkm, brzdy 40-60kkm...
jsou to běžné věci, které se mění u všech aut. Každé auto má své "chorob" a věco které se mění trochu častěji. ale to je u každého. na tu recenzi co jsi citoval se hodí pomalu 2/3 aut co tu jezdí.
Samozřejmě tu vynecháváme téma jako je elektroinstalace, čidla, senzory......atd.

Vždy je potřeba zvážit kolik km člověk najede. Já nejedu 50kkm ročně, takže tyto věci řeším skoro každý rok. ten kdo najede 20kkm je řeší jednou za 2-3roky......

Napsal: úte 29.05.2007 08:38
od Atila
Vydrz predni napravy 60.000km je rozhodne velmi podprumerna i v nasich podminkach, konkretne nekde na urovni legendarnich "drzaku" jako jsou Alfy 156, Alfy 166, Passat B5, B6 pre 02, Audi pre 02 a podobne. U bezneho prumeru v dnesni dobe vydrzi naprava neco pres sto tisic (VW koncern po 02, vsichni Francouzi krome Citroenu apod.), premianti s klasickymi ocelovymi dily napriklad Ford Mondeo nebo Primera P10, 11 dokazi prezit az 200.000km. Do podvozku nepocitam tlumic, ktery je ciste spotrebnim materialem.

Napsal: úte 29.05.2007 09:36
od MartyH
ale ono tu šlo o srovnání s B5 :wink:

výdrž materiálů je dána i zacházením. někomu 60, někomu 90...... nějvětší "úmrtnost" je na služebních autech.

60 je nižžší průměr. ja ma na přední nápravě najeto 60 a je furt naprosto OK, na e39 ještě víc a tyky je v poho....

Napsal: úte 29.05.2007 10:11
od gyrous
[Já nejedu 50kkm ročně.

Kolik tě to vyjde?!
S tou výměnou a se vším, už jsi zkoušel všechny výdaje porovnat s tágem??? 8O

Napsal: úte 29.05.2007 10:52
od MartyH
gyrous píše:[Já nejedu 50kkm ročně.

Kolik tě to vyjde?!
S tou výměnou a se vším, už jsi zkoušel všechny výdaje porovnat s tágem??? 8O


tak s tágem sem to teda nezkoušel porovnat. kolik dnes stoji km s tagem? 20? 30?
spočítat se to v poho dá. stačí k tomu i normální vzoreček na počítání cesťáku, kde je amortizace a spotřeba započtena. to ti vyjde pod 7kč na km. realita bude podle mě někde kolem 4 nebp 5kč......hrubým odhadem.
pak stačí si to vynásobit 50.000km a máš výsledek.....
vlastní auto tě rozhodně vyjde levněji

Napsal: úte 29.05.2007 11:54
od gyrous
Si myslíš, že se dostaneš pod 7 kč na km, když budeš tak často měnit spodek?
A s tím co počítáš si přičti rozdíl pořizovací hodnoty auta a okamžité ceny při možném prodeji po najetí xkm.
Jsi si jistý, že kdyby ses řídil recenzemi, vyšlo by levněji auto vlastnit??? 8O

Napsal: úte 29.05.2007 12:09
od MartyH
jo dostaneš. si to spočítej.
víš kolik by tě stálo najet 50.000km s taxíkem? spočti s to. za ty prachy se ti to auto zaplatíněkolikrát. :wink:

Napsal: úte 29.05.2007 16:58
od Hanz
gyrous píše:Jsi si jistý, že kdyby ses řídil recenzemi, vyšlo by levněji auto vlastnit??? 8O

urcite levneji nez presvedcit taxikare aby bral kruhaky bokem a obcas spalil pneu pro moje poteseni :lol:

Napsal: úte 29.05.2007 17:11
od bmw1
gyrous píše:[Já nejedu 50kkm ročně.

Kolik tě to vyjde?!
S tou výměnou a se vším, už jsi zkoušel všechny výdaje porovnat s tágem??? 8O


ja to neporovnavam s taxikom, to je non sense, jasne ze jedine vlastne auto! mne ide o to ake:))) a preto hodnotim pre a proti:) bmw ma zatial pre za fun factor, sexy look a imidz;p

preto asi dalsie auto chem e46:)

Napsal: úte 29.05.2007 18:37
od gyrous
MartyH píše:jo dostaneš. si to spočítej.
víš kolik by tě stálo najet 50.000km s taxíkem? spočti s to. za ty prachy se ti to auto zaplatíněkolikrát. :wink:


četl sis co tam píšou??? po 60tisících, komplet brzdy a destičky podruhé. Ty přitakáváš, a to sou jen brzdy, pak tam píšou cosi o ramenách, a ty jim dáváš za pravdu, že kdyby tak na těch 60kkm by měl počítat celý spodek. Mě připadá, že ten týpek by chtěl měnit po 100kkm celý auto. A proto takovým recenzím vůbec nevěřím. To by se raději vyplatilo jezdit taxíkem...Ještě, že se nezmínil o výdrži motoru... :roll:

Napsal: úte 29.05.2007 21:20
od MartyH
to gyrous:
taky sis jistě všim, že sem psal že 60.000 je na desky :wink:
Na čepy opravdu u nas ,musíš počítat 60 max 80kkm vše dle toho kde a jak se jezdí.....uvidime, zatim nanich mam 60a jsou OK
že takovým recenzím nevěříš...hmm...a maš pocit že ja jo když sem psal že to univerzální recenze co hodí na všechno? :wink:

v jednom se ale rozhodně shodneme a to v tom, že takový recenze jsou k ničemu, podstatný jsou zkušenosti uživatelů. Většina takových článku se snaží ukázat BMW jako finančně náročný auto. což je kec