Stránka 1 z 1
Napsal: pon 28.05.2007 07:17
od davidj
Čau všichni, potřebuji poradit. Minulý týden na mě začala svítit kontrolka opotřebených brzdových destiček a začal se ozývat místy kovový zvuk.
Včera jsem to rozdělal a nevím jestli mám jít i do nových kotoučů.
Měl jsem tam namyšlené ATE Powerdisc, ale nečekal jsem to tak rychlý. Ještě , že bych to mohl mít se slevou z Autokelly.
Kotouče mají od 20,4 do 20,7 tlouštky , nové jsou 22 mm.
Ale zarazilo mě , že je na nich vyraženo " min tlouštka 20,4 "
Jinak jsou rovný , neposkákaný .
Teď před dovolenejma se mě nechce jít i do kotoučů
Co tedy radíte ? Mám to risknout jenom s destičkama ?
Předem díky
Napsal: pon 28.05.2007 08:31
od Tashiro
davidj píše:Čau všichni, potřebuji poradit. Minulý týden na mě začala svítit kontrolka opotřebených brzdových destiček a začal se ozývat místy kovový zvuk.
Včera jsem to rozdělal a nevím jestli mám jít i do nových kotoučů.
Měl jsem tam namyšlené ATE Powerdisc, ale nečekal jsem to tak rychlý. Ještě , že bych to mohl mít se slevou z Autokelly.
Kotouče mají od 20,4 do 20,7 tlouštky , nové jsou 22 mm.
Ale zarazilo mě , že je na nich vyraženo " min tlouštka 20,4 "
Jinak jsou rovný , neposkákaný .
Teď před dovolenejma se mě nechce jít i do kotoučů
Co tedy radíte ? Mám to risknout jenom s destičkama ?
Předem díky
Minimun sedí, ovšem český zvyk je kotouče stáčet, což se snad jinde ani nedělá. Pokud koupíš nové desky tak budeš mít již nějak sjetý kotouč a nebude takový efekt. Pokud jej teda nestočíš, jinak kámoš měl stáčený desky a popraskali mu. Nový desky 5 000, jestli ti to stojí za to riziko tak jdi do toho.
Napsal: pon 28.05.2007 09:20
od dsvatos
Kup si jenom nový desky a fertig.. Ty minima jsou sice pravdivý, ale pořád je tam ještě rezerva.. Pokud s tím jezdíš jako člověk a ne jako hovado, bude všecko OK

Napsal: pon 28.05.2007 10:36
od Toydolls
Uz sme se o tom bavili - kotouce nemen pokud ti nehazou, nemlati do volantu (brzdedni) ci jinak neblbnout je to proste nemyslny vyhazovani penez
Kdyz budou uz malo - jednoduse pri brzdeni se vyhrejou/zkrouti - budou ti pri brzdeni tukat (tlouct) do volantu a pak kdyz ti to bude vadit je vymen.
Ocisti hod desky a je to

Napsal: pon 28.05.2007 11:19
od davidj
Kotouče jsou hladký bez rýh a nehází ani neklepou do volantu při brždění. Já jsem se chtěl jen ujistit .
Díky za odpovědi

Napsal: pon 28.05.2007 16:30
od Huska
davidj píše:Kotouče jsou hladký bez rýh a nehází ani neklepou do volantu při brždění. Já jsem se chtěl jen ujistit .
Díky za odpovědi

rozhodně vyměn i kotouče pokud už ted jsi na minimu tak si nezahrávej... při běžném brždění se nic nestane, ale při nutném intenzivním brždění se kotouče přehřejí a přestanou brzdit...taky se rychle sjedou desky.
Minimum na kotouči není jen pro srandu a někdo kdo si nechával dělat atest byl asi chytřejnší než ti co ti radí vykašlat se na to...
přesto nerozumím tomu jak můžeš mít různé šířky na kotouči? pokud mijí všude nad min tak je to OK
Napsal: pon 28.05.2007 17:58
od davidj
Huska píše:davidj píše:Kotouče jsou hladký bez rýh a nehází ani neklepou do volantu při brždění. Já jsem se chtěl jen ujistit .
Díky za odpovědi

rozhodně vyměn i kotouče pokud už ted jsi na minimu tak si nezahrávej... při běžném brždění se nic nestane, ale při nutném intenzivním brždění se kotouče přehřejí a přestanou brzdit...taky se rychle sjedou desky.
Minimum na kotouči není jen pro srandu a někdo kdo si nechával dělat atest byl asi chytřejnší než ti co ti radí vykašlat se na to...
přesto nerozumím tomu jak můžeš mít různé šířky na kotouči? pokud mijí všude nad min tak je to OK
ten rozdíl je mezi levou a pravou stranou , měřeno mikrometrem

Napsal: pon 28.05.2007 18:10
od Bajzik
docela mě zaráží kolik lidí se přimluvá k názoru nechat staré kotouče
brzdy jsou život, tak na ty bych zrovna tak nekašlal. Chlapi máte BMW

Napsal: pon 28.05.2007 18:12
od johnny316
Tashiro píše:davidj píše:Čau všichni, potřebuji poradit. Minulý týden na mě začala svítit kontrolka opotřebených brzdových destiček a začal se ozývat místy kovový zvuk.
Včera jsem to rozdělal a nevím jestli mám jít i do nových kotoučů.
Měl jsem tam namyšlené ATE Powerdisc, ale nečekal jsem to tak rychlý. Ještě , že bych to mohl mít se slevou z Autokelly.
Kotouče mají od 20,4 do 20,7 tlouštky , nové jsou 22 mm.
Ale zarazilo mě , že je na nich vyraženo " min tlouštka 20,4 "
Jinak jsou rovný , neposkákaný .
Teď před dovolenejma se mě nechce jít i do kotoučů
Co tedy radíte ? Mám to risknout jenom s destičkama ?
Předem díky
Minimun sedí, ovšem český zvyk je kotouče stáčet, což se snad jinde ani nedělá. Pokud koupíš nové desky tak budeš mít již nějak sjetý kotouč a nebude takový efekt. Pokud jej teda nestočíš, jinak kámoš měl stáčený desky a popraskali mu. Nový desky 5 000, jestli ti to stojí za to riziko tak jdi do toho.
Ja som kupoval cez svojho mechanika ATE power disc - disky plus dosticky za 3200 CZK....
on totiz vie zohnat tie ATE v nejakej inej krabicke, kde ich ma snad za 800 - tie dosticky. ked ale porovnas origo ATE krabicku s tou co ma on tak tam vsetko sedi - vyrobca, typ, atd....akurat su za super cenu...
musis mat holt sikovneho mechanika:)
Napsal: pon 28.05.2007 19:00
od Huska
davidj píše:[ten rozdíl je mezi levou a pravou stranou , měřeno mikrometrem

OK tak pak je to na tobě ... osobně bych 20,4 vyměnil kdybych měl 20,7 tak je nechal na dojetí když už se rozhodneš je nechat tak kup co nejměkší destičky aby byly šetrné ke kotouči
Napsal: pon 28.05.2007 19:26
od davidj
Huska píše:davidj píše:[ten rozdíl je mezi levou a pravou stranou , měřeno mikrometrem

OK tak pak je to na tobě ... osobně bych 20,4 vyměnil kdybych měl 20,7 tak je nechal na dojetí když už se rozhodneš je nechat tak kup co nejměkší destičky aby byly šetrné ke kotouči
Díky Husko , už jsem mluvil se svým mechanikem, dám nové kotouče Powerdisc na předek , ten je nejdůležitější
Jinak moc děkuji za názory, snad budou k dobru i ostatním
