Stránka 1 z 1
Napsal: sob 26.05.2007 15:38
od bmw1
bmw 328i 2001 e46 sedan, 300k najazdenych, dig. klima, 4xel. okna, 6xabg, kozene sportove sdedacky vyhrievane, multifunkcny 3ramenny volant, tempomat, sportovy podvozok, m-packet, 17" original kolesa, elektricka roleta vzadu, kupovane na sr, kamarat mi garantuje ze o to auto bolo postarane dobre, ma servisnu, este ak chcem mi ukaze aj co to servisovali dennik co sa viedol vo firme pre to auto…
bojim sa tych kilometrov, co vy na to…
podvozok tam bol vymeneny
ako to vyzera s opravami pri takomto starsom aute a zopar ludi vravelo ze elektronika blbla a jeden mi vravel ze kazdeho pol roka to maju v servise, nemam skusenost…
cena 250k skk
kolko vas rocne vyjde udrzba zhruba
ta spotreba sa bude dat zvladnut, isto nie prvych 3000km ale potom by som si mohol zvyknut na auto a drzat spotrebu okolo 9 jazdim pol na pol dialnica-mesto...po dialnici jazdim tak okolo 150...
podstatne je co sa menej kazi a do coho treba potom vrazat menej prachov, nemyslim spotrebu ale udrzby a opravy...
a este jeo tazne ze ako to potom predam ked na tom nabucham este tak dalsich 50-100k km
dakujem
Napsal: sob 26.05.2007 20:47
od xboy
S tím si určitě užiješ víc než s D a šestiválec je šestiválec.
Pokud chceš jezdit levně, tak D
Napsal: sob 26.05.2007 23:03
od matal
1.myslím si,že 328 se vyráběla do roku 2000,pak už jen 330i a 325i,zkus VIN projet VINdekoderem, mě osobně se to zdá divný..
2.benzín nebo diesel záleží kolik ujedeš ročně km,aby se vyplatil diesel a jaké vzdálenosti jezdíš..čím kratší tím je lepší benzín..
3.rozhodnutí je vždy jen na Tobě..

Napsal: sob 26.05.2007 23:29
od bmw1
matal píše:1.myslím si,že 328 se vyráběla do roku 2000,pak už jen 330i a 325i,zkus VIN projet VINdekoderem, mě osobně se to zdá divný..
2.benzín nebo diesel záleží kolik ujedeš ročně km,aby se vyplatil diesel a jaké vzdálenosti jezdíš..čím kratší tím je lepší benzín..
3.rozhodnutí je vždy jen na Tobě..

ano mas pravdu je to 2000 ale 2001 sa kupilo.
no po obciach tak 1000km, mimo obce 1000 a po dialniciach tak 1250km.
ale spotrebu ako tak zvladnem, dam si aspon viacej papierovo do nakladov:)
jj, len je v tomto pripade tazke:)
len mi povedzte zhruba ak by som za ten rok nabehal tych 40k ze kolko myslite ze by ta 300k km potvora ak by bolo dobre o nu postarane, spapala na servise penazi, co najcastejsie odide...
dik
Napsal: ned 27.05.2007 15:56
od Atila
bmw1 píše:podstatne je co sa menej kazi a do coho treba potom vrazat menej prachov, nemyslim spotrebu ale udrzby a opravy...
a este jeo tazne ze ako to potom predam ked na tom nabucham este tak dalsich 50-100k km
Porovnaji-li se naklady na udrzbu benzinoveho sestivalce a dieselu, tak je to dost jednoznacne. Specialne u takhle hodne jetych motoru, bude ten benzin vyrazne spolehlivejsi. Diesely jsou prijemne na spotrebu, ale jinak u ojetiny je to vzdy vice mene kasicka na penize. Ten benzin by mel byt uplne v pohode a navic to lepe pojede.
Napsal: ned 27.05.2007 18:39
od bmw1
Atila píše:bmw1 píše:podstatne je co sa menej kazi a do coho treba potom vrazat menej prachov, nemyslim spotrebu ale udrzby a opravy...
a este jeo tazne ze ako to potom predam ked na tom nabucham este tak dalsich 50-100k km
Porovnaji-li se naklady na udrzbu benzinoveho sestivalce a dieselu, tak je to dost jednoznacne. Specialne u takhle hodne jetych motoru, bude ten benzin vyrazne spolehlivejsi. Diesely jsou prijemne na spotrebu, ale jinak u ojetiny je to vzdy vice mene kasicka na penize. Ten benzin by mel byt uplne v pohode a navic to lepe pojede.
super toto som chcel citat:) vedel som ze to byva casto tak ze benzin stoji menej na udrzbu, ale som nevedel ci to je aj u tychto 2.8 motorov...
dik
Napsal: pon 28.05.2007 10:07
od Peppo
Keby ze chces mozem ti radsej ponuknut moju 325ci, bohuzial musis pocitat s vyssou cenou lebo je to coupe, 04/2001, najazdenych 180tis. v podstatne lepsom stave.
Vybava full okrem navi a pamat na sedadla.
Inak max.
Farba zlata.
Keby si mal zaujem posli SZ. dik.
Co sa tyka spotreby a kazivosti. Je to 6 rocne auto cize s kazenim musis ratat, ale nieje to take strasne. Spotreba je ina vec. Tych 9 spravis len tazko - aj na dialnici pri 150 to zere viacej, ale zalezi aj na kolesach. Ja mam 255/35/18 cize spotreba je vyssia.
Napsal: pon 28.05.2007 11:09
od Krabik
2,8i mohu vřele doporučit, jsem sní spokojen

a jinak nafta patří do kamen a né do auta

Napsal: pon 28.05.2007 11:57
od bmw1
a daco taketo:
http://pptuning-motorsport.blog.cz/0612/super-recenze
Při koupi ojetého exempláře se dá očekávat nutnost výměny předních brzd. Kotouče se
zpravidla mění kolem 50-60tisíc km (ale i vyjímky potvrzují pravidlo, kdy na výměnu
dochází už po 30tisících km), brzdové detsičky vydrží většinou polovinu toho co kotouče, ale
samozřejmě vyjímka potvrzuje pravidlo a můžete na kotoučích najet 90tis km.
Přední náprava je dost náchylná kolem 50-60tisíc km nastává většinou nutnost výměny
kulových čepů, čepy nejdou samostatně měnit - nutnost výměny celého ramena - stojí
necelých 8000 jedno.
Dále odchází horní uložení zadních tlumičů, je to vcelku prkotina a díly potřebné na výměnu
vychází přibližně na 2000 Kč
to kazdych 50-60k km vacsinou musim dat 16k + este cash na brzdy???