Stránka 1 z 2

Napsal: pon 21.05.2007 20:05
od Iggor
Na rovnej ceste alebo aj vo vyjazdenych kolajach auto ustrely na stranu....čo to môže spôsobovať??? čapy su OK.

Napsal: pon 21.05.2007 20:25
od droban
spatny silentbloky na zadku

Napsal: pon 21.05.2007 20:34
od Iggor
na zadnych ramenach???

Napsal: pon 21.05.2007 20:46
od Huska
Iggor píše:na zadnych ramenach???


ano :-)

Napsal: pon 21.05.2007 20:49
od Iggor
tak sa na to zajtra pozriem......ale nejake sa tam už menili.....ale aj tak dik:-)

Napsal: pon 21.05.2007 21:54
od Tomasis
Pokud to nebudou ty silentbloky, tak to bude špatný kord na zadních gumách. Stačí zabrzdit ručkou ve větší rychlosti, vytvoří se ploška a střed gumy se zbortí. Nedávno jsem to řešil. Taky mi každej radil ať vyměním silentbloky a nakonec mi člověk, kterej o BMW vůbec nic neví poradil, ať sundám kola a podívám se na gumy, jestli nejsou zborcené dovnitř. Samozřejmě byly a guma pak byla jak žvejkačka.

Napsal: pon 21.05.2007 22:17
od Iggor
gumy mam skoro nove a aj s origo elektronami....v prednych silentblokoch to nemôže byť?

Napsal: pon 21.05.2007 22:17
od castro
nj, to jsou ti "ručkaři".... :lol:

Napsal: pon 21.05.2007 23:08
od Tomasis
Jak to myslíš "ručkaři" :evil: . Koupil jsem auto od staršího pána, kterej určitě ručkou nebrzdil. To že jsem napsal, že to může být od ručky, tím jsem myslel vysvětlení od gumaře, jak k tomu dojde. Stejně tak se může zbortit kord při hrabání. Otázka zněla čím to je a tohle je jedno možné řešení. Pokud má nové gumy je si jistý, že jsou OK (mimochodem taky jsem si myslel že mám gumy úplně v pořádku, protože na první pohled když auto stojí nic nepoznáš), tak to opravdu jsou silentbloky, popř, uchycení zadních tlumičů.

Napsal: úte 22.05.2007 08:21
od castro
jsem si jen vzpoměl jak jsem na benzínce u vzduchu potkal jednoho tunera s peugeot coupe jak nekde "ručkoval" a znicil si gumu že nešla ani nafouknout, místo rezervy pochopitelně hi-fi... :-)

neber to zle, to nebylo proti tobě ;-)

už jsi to vyřešil?

Napsal: úte 22.05.2007 15:49
od yard
hoši,hoši zadní siletbloky na zadku ?? tak to bych si netroufl napsat jako první věc ani zhulenej,...projdi si forum a ve většině případů to vždy dělá horní uložení předních tlumičů, osobně jsem řešil to samé sáhodlouze na E-36 coupe s 18" kolama, vyměnil jsem skoro celý podvozek a naprosto zbytečně, bylo to horní uložení tlumičů, taky si pořádně projdi čepy řízení a ramen na zvedáku a i při zatížení třeba an kanále a sbíhavost....to samé na zadku

Napsal: stř 23.05.2007 08:21
od Mára
Mám podobný problém e46 320d 2004 auto ve vyjetých kolejích,ale i podelných nerovnostech plavalo tahalo za volant vyměnil jsem silenbloky v předních ramenech,byli k.o. uplně vymačkaný. Myslel jsem ,že bude po problému ,ale auto plave otrošku méně pořád. Tak fakt nevím .Jezdím na seriových 16 kach

Napsal: stř 23.05.2007 12:44
od voitano
Dělá mi to to samé + jemné vibrace ve volantu v 90km/h. Asi budu muset poměnit fšechno :cry: To zas bude peňaží

Napsal: stř 23.05.2007 14:56
od 320i
voitano píše:Dělá mi to to samé + jemné vibrace ve volantu v 90km/h. Asi budu muset poměnit fšechno :cry: To zas bude peňaží


zacal bych vyvazenim gum....a kdyz reknes ze chces zavazicka na motorku tak dostanes oloveny...

Napsal: čtv 24.05.2007 19:42
od MartyH
Tak podobný problém mám taky.
Auto rozhodí vyjetá kolej či podélná nerovnost, kolem 100 vibruje.....

pneu nové, převážené 3x. silentbloky OK, tlumiče nové.....

No a ne a ne to najít.....děs a hruza.....máte někdo tušení kde je schovanej ten šotek co mi to způsobuje? :?

Napsal: čtv 24.05.2007 20:41
od droban
a co třeba geometrie podvozku,taky se mi trpeal volant v kolejich a ted po geometrii je to o 100%lepšejšší :D

Napsal: čtv 24.05.2007 21:55
od MartyH
:lol:
geometrie se samo dělala po vyměně tlumičů.........ale tou třepání neopravíš......

Napsal: sob 26.05.2007 12:24
od medik
nevím jestli je to podobné, ale při přímé jízdě se mi z ničeho nic hodilo řízení do leva a dokud sem nesešlápl spojku furt to tam táhlo. Nakonec jsem měnil poloosu kde byl načatý homokinetický kloub.

Napsal: sob 26.05.2007 23:25
od Dave_318i
Chlapi kazdemu komu se trepe rizeni od cca 90km/h bych doporucoval zkusit jine litaky dopredu. Jen na zkousku. Treba nejdrive jeden vymenit za rezervu a pak druhy...Uvidite...Delalo mi to to stejne. Tri mesice na to nikdo nemohl prijit, pak jsem koupil nove litaky a je po problemu. Muzou byt spravne vyvazene, ale staci, aby byl litak nekde klepnuty a uz je to v prde**...

Napsal: pon 28.05.2007 01:51
od Mutt
tak mě teda nic neklepe ani pri 240 :wink:
kdyz jsou ale vyjety koleje tak se docela peru s volantem a při vyssich rychlostech je celkem prdel to ukocirovat, zajimalo by me jestli je to bezny nebo ne :?: ja se s tim v takovy miře ještě nidky nesetkal, kdybych mel siroky 18" tak to asi neresim, ale vzhledem k tomu ze tam mam 16" 205ky tak je mi to divný... zajimavy ze kdyz jsem tam mel zimaky tak to skoro vubec nedelalo...