Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.05.2007 18:01
od voitano
Tak jsem se svým " novým" 8) (e46 1999, 167000km ) kouskem dojel k jednomu garážníkovi na výcuc závad, a při online měření hodnot čidel mi ukazuje obě dvě lambdy v tahu. No tak jsem se vyplašil, koupil si dvě lambdy BOSCH a že budu měnit. Jen tak jsem se ještě doma napíchnul s měřákem na výstup z lambdy a ejhle, ona chodí docela dobře.

Tak jsem zajel na emise jen tak bez protokolu za 100kč a hodnoty ideální. Tak teď babo raď :-( jak se na to dá spolehnout. Diagnostika byla taková ta co se prodává na netu s nějakým BMW PC softem nebo co to bylo.

A že mám nezapojené čidlo od zadního kola, to se tam neobjevilo. Palubní počítač nic nehlásí, jen jednu chvíli se mi za normální jízdy rozsvítilo EML a ASC a s autem se nedalo normálně jet (max 2000 ot/min) , až do vypnutí zapalování. Teď zas vše jakože OK, i když je čidlo zadního kola je stále KO a ASC zatím preventivně vypínám.

Napsal: čtv 17.05.2007 23:14
od Pepe
mám stejnou zkušenost, už jsem objednanej, po konzultaci je podezření na cívky.

Napsal: pát 18.05.2007 09:38
od Peppo
Ten problem - trhne auto - zacne svietit EML sa stava aj mne.
Za normalnej jazdy auto trhne - zacne svieti EML - Mazanie a dobijanie a s autom sa neda ist - ako by sa pohadali valce.
Staci vypnut a zapnut zapalovanie a ides dalej.
Cely problem je udajne v tom ze mam sportovu vlozku, ktora prepusta viacej vzduchu a diagnostika stale hlasi chybu - lebo som mal udajne nastavit aj vahu vzduchu (???)
preto sem tam zapne EML - co je nejaky omedzenie vykonu motora - preto ani nejde to otacok - stale hlasi chybu - staci vypnut a zapnut a chyba sa vymaze. Diagnostika hlasi ako by niekde podfukovalo sanie...
neriesim.
to len tak pre info.

Napsal: pát 18.05.2007 12:56
od voitano
Já jsem si teoreticky vysvetlil muj problém s ASC tak, že na jednom zadním kole mám odpojené čidlo otáčení kola, a tak systém při zvýšení otáček zjistil , že z jednoho kola impulzy jdou a z druhého ne a vyhodnotil tuto situaci jako prokluz. A tak omezil výkon na do těch 2000 ot/min. Ale současně mi svítílo i EML. Protože jsem ještě neprokluzoval kola na sněhu, tak nevím jak se přesně projevuje zásah ASC. Asi pokud nastane prokluz, tak se jen rozsvítí ASC kontrolka a současně se sníží výkon motoru, při normální jízdě pak zhasne. Ale mě to EML a ASC svítilo neustále do vypnutí zapalování. Po novém startu se při rozjezdu na určitou rychlost zase vše rozsvítilo. Až jsem začal vypínat ASC, tak pak to jezdilo normálně. Znovu jsem to nezkoušel. Den předtím jsem motor vytáčel na 5000 ot a nic.

Napsal: pon 21.05.2007 08:27
od Toydolls
voitano píše:Já jsem si teoreticky vysvetlil muj problém s ASC tak, že na jednom zadním kole mám odpojené čidlo otáčení kola, a tak systém při zvýšení otáček zjistil , že z jednoho kola impulzy jdou a z druhého ne a vyhodnotil tuto situaci jako prokluz. A tak omezil výkon na do těch 2000 ot/min. Ale současně mi svítílo i EML. Protože jsem ještě neprokluzoval kola na sněhu, tak nevím jak se přesně projevuje zásah ASC. Asi pokud nastane prokluz, tak se jen rozsvítí ASC kontrolka a současně se sníží výkon motoru, při normální jízdě pak zhasne. Ale mě to EML a ASC svítilo neustále do vypnutí zapalování. Po novém startu se při rozjezdu na určitou rychlost zase vše rozsvítilo. Až jsem začal vypínat ASC, tak pak to jezdilo normálně. Znovu jsem to nezkoušel. Den předtím jsem motor vytáčel na 5000 ot a nic.
To ASC snima rozdilne protaceni kol a dle toho skrti privod vzduchu do motoru. To mu moc neslapes, normalne staci za mokra nekde pri odbocovani na tu slapnout a videl bys hned :D

No a pokud ti auto radne nepojede,nebo se ti bude zdat,ze ti to blbne (spotreba vyssi) pak bych to vymenil, nebo jistota bude sjet na diag do BMW, pokud to potvrdi, pak bych si to vymenil