Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 26.04.2007 18:05
od Marrtin
Ahoj,
jsem trochu amater a BMW mam kratce. Muze mi nekdo rict jakej je v tom rozdil a jak se to projevi pri driftu ? Jak poznam co mam ?
Zkousel jsem driftovat zatim jen na sterku, jde to na dvojku plynem uplne krasne. E36 328 Coupe M packet `96.
Diky.
Napsal: čtv 26.04.2007 22:45
od Diablo330Ci
Poznas to nejlepe tak ze zvednes celej zadek a zatocis zadnima kolama pokud se bude tocit jen jedno kolo tak samosvor nemas pokud se bude tocit i druhe tak ho mas.Nebo to zkus zapalit a pak se podivej jestli je jen jedna cara nebo dve ale obcas i bez samosvoru jsou dve.Nebo zkus udelat kolecko.Hlavne to poznas pri ovladatelnosti pri driftu pokud to vodis jak po masle tak tam je jinak je to takove o nicem.Doriftooo
Napsal: pát 27.04.2007 08:23
od d.aemon
Pokud se bude točit jen jedno, máš difec v pr*eli

Bez samosvoru se musí točit proti sobě.
Napsal: pát 27.04.2007 08:42
od Marrtin
Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.
Napsal: pát 27.04.2007 08:46
od George_D
Marrtin píše:Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.
Kup si novy DVD Tuning magazine, tam se s timhle slabym autem vyučuje driftit

Napsal: pát 27.04.2007 09:20
od Fikop
Marrtin píše:Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.
Na mokro nečekej, na mokru to jde skoro samo a nemusíš to poznat...nejjednodužší opravdu bude to zvednout a zatočit kolama, musí se točit stejným směrem aby to byl samosvor.
Mám 323i a na suchu to jde, sice na smyky až drifty používám užší pneu od 185 po 205 šíře. Třeba s 245kama už to nejde tak snadno...jestli ti můžu poradit zkoušej to někde na parkovišti lebo letišti, ať zbytečně nemusíč měnit pokroucené nápravy když jsi začátečník ..

Napsal: pát 27.04.2007 09:28
od Marrtin
No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...
Napsal: pát 27.04.2007 10:36
od Fikop
Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...
Neporovnávej blbosti

Napsal: pát 27.04.2007 10:39
od castro
ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
Napsal: pát 27.04.2007 10:42
od Tashiro
Fikop píše:Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...
Neporovnávej blbosti

No co co, na sněhu s náhonem na předek, je taky prča, zvlášt jezdit po silnici našikmo ))), dyž takhle jedeš třeba 100 metrů přes křižovatku, tak to celkem pobaví ne?

Napsal: pát 27.04.2007 10:47
od castro
s náhonem na předek? škodylac je snad Šáde do 135, ne? takže zadek.
Napsal: pát 27.04.2007 10:48
od Fikop
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
Tady to nejsou nejlepší metody pač se může stát(mě se to stává) že mi začnou hrabat obě kola i když dělám kolečka a to nemám samosvor...když už tak postavit jedno kolo na štěrk a druhé na asfalt tak aby byl rozdíl adheze mezi pravým a levým kolem....neměl by být zas moc velký pač se přenáší jen těch 25% kroutáku z méně zatíženého kola na více zatížené, může se stát že bude hrabat pouze jedno kolo i když máš samosvor.
Napsal: pát 27.04.2007 10:50
od Marrtin
Jasne, skodylak 130 L sem myslel, to byl stroj o par chromejch kobyl vic nez 120...stodvacu mel snad jako prvni auto kazdej
Napsal: pát 27.04.2007 10:52
od Fikop
Tashiro píše:Fikop píše:Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...
Neporovnávej blbosti

No co co, na sněhu s náhonem na předek, je taky prča, zvlášt jezdit po silnici našikmo ))), dyž takhle jedeš třeba 100 metrů přes křižovatku, tak to celkem pobaví ne?

to jsem netvrdil, taky jsem si v zimě užival i s předohrabem. Jízda na šikmo mě hodně bavila:) musel jsem se to naučit i s BraMboremW přes brzdu

Napsal: pát 27.04.2007 11:04
od Tashiro
castro píše:s náhonem na předek? škodylac je snad Šáde do 135, ne? takže zadek.
To je věc porozumění výrazu, já mám na mysli Fabia
Napsal: pát 27.04.2007 12:10
od sejcek
Co třeba 318is to má či nemá samosvor??? Jen mě to zajímá, nechce se mi to zvedat a dělat kolečka už vubec(stejně nemám kde

)
Napsal: pát 27.04.2007 13:45
od Fikop
sejcek píše:Co třeba 318is to má či nemá samosvor??? Jen mě to zajímá, nechce se mi to zvedat a dělat kolečka už vubec(stejně nemám kde

)
no, buď ho tam máš nebo nemáš

Podívej do objednávky co je všechno nadstandartní, nebo to hold musíš roztočit

Ale asi to pro tebe nebude důležité když nechceš udělat ani kolečko....
Napsal: pát 27.04.2007 13:53
od castro
a nebo zadej v ETK konec VINka a pak bys to měl taky zjistit - pokud ho tam někdo nedobastlil...

Napsal: pát 27.04.2007 14:07
od srMiguel
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
A není to obráceně?
Napsal: pát 27.04.2007 14:31
od Fikop
srMiguel píše:castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
A není to obráceně?
A proč? zkus vysvětlit.....