Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 26.04.2007 18:05
od Marrtin
Ahoj,

jsem trochu amater a BMW mam kratce. Muze mi nekdo rict jakej je v tom rozdil a jak se to projevi pri driftu ? Jak poznam co mam ?
Zkousel jsem driftovat zatim jen na sterku, jde to na dvojku plynem uplne krasne. E36 328 Coupe M packet `96.

Diky.

Napsal: čtv 26.04.2007 22:45
od Diablo330Ci
Poznas to nejlepe tak ze zvednes celej zadek a zatocis zadnima kolama pokud se bude tocit jen jedno kolo tak samosvor nemas pokud se bude tocit i druhe tak ho mas.Nebo to zkus zapalit a pak se podivej jestli je jen jedna cara nebo dve ale obcas i bez samosvoru jsou dve.Nebo zkus udelat kolecko.Hlavne to poznas pri ovladatelnosti pri driftu pokud to vodis jak po masle tak tam je jinak je to takove o nicem.Doriftooo

Napsal: pát 27.04.2007 08:23
od d.aemon
Pokud se bude točit jen jedno, máš difec v pr*eli :lol: Bez samosvoru se musí točit proti sobě.

Napsal: pát 27.04.2007 08:42
od Marrtin
Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.

Napsal: pát 27.04.2007 08:46
od George_D
Marrtin píše:Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.


Kup si novy DVD Tuning magazine, tam se s timhle slabym autem vyučuje driftit :wink: :D

Napsal: pát 27.04.2007 09:20
od Fikop
Marrtin píše:Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.


Na mokro nečekej, na mokru to jde skoro samo a nemusíš to poznat...nejjednodužší opravdu bude to zvednout a zatočit kolama, musí se točit stejným směrem aby to byl samosvor.
Mám 323i a na suchu to jde, sice na smyky až drifty používám užší pneu od 185 po 205 šíře. Třeba s 245kama už to nejde tak snadno...jestli ti můžu poradit zkoušej to někde na parkovišti lebo letišti, ať zbytečně nemusíč měnit pokroucené nápravy když jsi začátečník .. :wink:

Napsal: pát 27.04.2007 09:28
od Marrtin
No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...

Napsal: pát 27.04.2007 10:36
od Fikop
Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...


Neporovnávej blbosti :roll: :lol: :lol:

Napsal: pát 27.04.2007 10:39
od castro
ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.

Napsal: pát 27.04.2007 10:42
od Tashiro
Fikop píše:
Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...


Neporovnávej blbosti :roll: :lol: :lol:


No co co, na sněhu s náhonem na předek, je taky prča, zvlášt jezdit po silnici našikmo ))), dyž takhle jedeš třeba 100 metrů přes křižovatku, tak to celkem pobaví ne? :D

Napsal: pát 27.04.2007 10:47
od castro
s náhonem na předek? škodylac je snad Šáde do 135, ne? takže zadek.

Napsal: pát 27.04.2007 10:48
od Fikop
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.


Tady to nejsou nejlepší metody pač se může stát(mě se to stává) že mi začnou hrabat obě kola i když dělám kolečka a to nemám samosvor...když už tak postavit jedno kolo na štěrk a druhé na asfalt tak aby byl rozdíl adheze mezi pravým a levým kolem....neměl by být zas moc velký pač se přenáší jen těch 25% kroutáku z méně zatíženého kola na více zatížené, může se stát že bude hrabat pouze jedno kolo i když máš samosvor.

Napsal: pát 27.04.2007 10:50
od Marrtin
Jasne, skodylak 130 L sem myslel, to byl stroj o par chromejch kobyl vic nez 120...stodvacu mel snad jako prvni auto kazdej

Napsal: pát 27.04.2007 10:52
od Fikop
Tashiro píše:
Fikop píše:
Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...


Neporovnávej blbosti :roll: :lol: :lol:


No co co, na sněhu s náhonem na předek, je taky prča, zvlášt jezdit po silnici našikmo ))), dyž takhle jedeš třeba 100 metrů přes křižovatku, tak to celkem pobaví ne? :D


to jsem netvrdil, taky jsem si v zimě užival i s předohrabem. Jízda na šikmo mě hodně bavila:) musel jsem se to naučit i s BraMboremW přes brzdu :lol:

Napsal: pát 27.04.2007 11:04
od Tashiro
castro píše:s náhonem na předek? škodylac je snad Šáde do 135, ne? takže zadek.


To je věc porozumění výrazu, já mám na mysli Fabia

Napsal: pát 27.04.2007 12:10
od sejcek
Co třeba 318is to má či nemá samosvor??? Jen mě to zajímá, nechce se mi to zvedat a dělat kolečka už vubec(stejně nemám kde :) )

Napsal: pát 27.04.2007 13:45
od Fikop
sejcek píše:Co třeba 318is to má či nemá samosvor??? Jen mě to zajímá, nechce se mi to zvedat a dělat kolečka už vubec(stejně nemám kde :) )


no, buď ho tam máš nebo nemáš :lol: Podívej do objednávky co je všechno nadstandartní, nebo to hold musíš roztočit :wink: Ale asi to pro tebe nebude důležité když nechceš udělat ani kolečko....

Napsal: pát 27.04.2007 13:53
od castro
a nebo zadej v ETK konec VINka a pak bys to měl taky zjistit - pokud ho tam někdo nedobastlil... ;-)

Napsal: pát 27.04.2007 14:07
od srMiguel
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.


A není to obráceně?

Napsal: pát 27.04.2007 14:31
od Fikop
srMiguel píše:
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.


A není to obráceně?


A proč? zkus vysvětlit.....