Stránka 1 z 1

Napsal: úte 24.04.2007 20:52
od radek99
Ahoj pročetl jsem si uz dost ale na muj problem jsem nenarazil muzete mi nekdo poradit Mam 325 TD, je lenive a taky to za tepla dyl startuje musim na plyn slapat s citem aby se to rozjelo jinak kdyz na to slapnu na plno tak se to jen pomalicky dava do pohybu, ma najeto jenom 127000 takze se mi nezda ze by bylo v haji cerpadlo, kdyz na to slapnu na miste tak to skoro vubec nedymi na cerno podle me je zle nastaveny predvstrik a jeste mi trosku prosakuje nafta z horniho vicka na cerpadle. Co vy na to? Jo a jak se zjisti jestli funguje turbo? Dik za rady

Napsal: stř 25.04.2007 07:38
od FrajerT
radek99 píše:Ahoj pročetl jsem si uz dost ale na muj problem jsem nenarazil muzete mi nekdo poradit Mam 325 TD, je lenive a taky to za tepla dyl startuje musim na plyn slapat s citem aby se to rozjelo jinak kdyz na to slapnu na plno tak se to jen pomalicky dava do pohybu, ma najeto jenom 127000 takze se mi nezda ze by bylo v haji cerpadlo, kdyz na to slapnu na miste tak to skoro vubec nedymi na cerno podle me je zle nastaveny predvstrik a jeste mi trosku prosakuje nafta z horniho vicka na cerpadle. Co vy na to? Jo a jak se zjisti jestli funguje turbo? Dik za rady


Ako to, že Ťa nepoznám, keď si z NMnV a máš 325TD?! :twisted: :wink:

Ja ho mám tiež, neviem, ako ide to Tvoje ale ber to tak, že to má len okolo 110ps a hmotnosť skoro 1,4T, tak nečakaj, že za Tebou budú kusy asfaltu odletovať... :lol: Kedy to dlhšie štartuje? Studené či teplé? Ročník? Vyskúšaj niekde maximálku, potom Ti poviem, či Ti funguje turbo... :mad:

Napsal: stř 25.04.2007 07:45
od radek99
Ahoj no ja som ho nedavno kupil takze asi preto ma nepoznas. Mal som ale uz 318 i takze neco o tom viem. Mam ho na ceskych znackach. Niekedy sa mozme dohodnut a pokecat.

Napsal: pát 27.04.2007 07:15
od gyrous
Tys to už tak koupil? nebo ti to začlo dělat teprve nedávno, jak se to začlo porjevovat?

Napsal: pát 27.04.2007 16:43
od tds
radek99 píše:Ahoj pročetl jsem si uz dost ale na muj problem jsem nenarazil muzete mi nekdo poradit Mam 325 TD, je lenive a taky to za tepla dyl startuje musim na plyn slapat s citem aby se to rozjelo jinak kdyz na to slapnu na plno tak se to jen pomalicky dava do pohybu, ma najeto jenom 127000 takze se mi nezda ze by bylo v haji cerpadlo, kdyz na to slapnu na miste tak to skoro vubec nedymi na cerno podle me je zle nastaveny predvstrik a jeste mi trosku prosakuje nafta z horniho vicka na cerpadle. Co vy na to? Jo a jak se zjisti jestli funguje turbo? Dik za rady

takže za 1. auto zcela jistě nemá nejeto 127 tis. ale tak 250. neviděl jsem že by bylo na tds neco s čerpadlem do 200 tis. a už vůbec ne že by z něj už při těchto kilometrech cákala nafta.předvstřik pokud ho někdo nedodrbe nebo se nevytahá řetěz tak je navždy nastaven,popř.minimální korekce kterou by jsi bez měráku ani nepoznal.auto chce kompletní diagnostiku jak řídící jednotky a senzorů (tlakoměr,čidlo teploty nas.vzduchu atd.) tak mechanických částí, vstřiky, čerpadlo,plnicí tlak turba a turbo samotné.takže asi tak.hold to není prdel koupit td nebo tds v dnešní době.omýlá se to tu pořád dokola a pořád lidi naletí nějakému zmrdovi.(promintě za ty výrazy)

Napsal: pát 27.04.2007 21:12
od Bajzik
tds píše:
radek99 píše:Ahoj pročetl jsem si uz dost ale na muj problem jsem nenarazil muzete mi nekdo poradit Mam 325 TD, je lenive a taky to za tepla dyl startuje musim na plyn slapat s citem aby se to rozjelo jinak kdyz na to slapnu na plno tak se to jen pomalicky dava do pohybu, ma najeto jenom 127000 takze se mi nezda ze by bylo v haji cerpadlo, kdyz na to slapnu na miste tak to skoro vubec nedymi na cerno podle me je zle nastaveny predvstrik a jeste mi trosku prosakuje nafta z horniho vicka na cerpadle. Co vy na to? Jo a jak se zjisti jestli funguje turbo? Dik za rady

takže za 1. auto zcela jistě nemá nejeto 127 tis. ale tak 250. neviděl jsem že by bylo na tds neco s čerpadlem do 200 tis. a už vůbec ne že by z něj už při těchto kilometrech cákala nafta.předvstřik pokud ho někdo nedodrbe nebo se nevytahá řetěz tak je navždy nastaven,popř.minimální korekce kterou by jsi bez měráku ani nepoznal.auto chce kompletní diagnostiku jak řídící jednotky a senzorů (tlakoměr,čidlo teploty nas.vzduchu atd.) tak mechanických částí, vstřiky, čerpadlo,plnicí tlak turba a turbo samotné.takže asi tak.hold to není prdel koupit td nebo tds v dnešní době.omýlá se to tu pořád dokola a pořád lidi naletí nějakému zmrdovi.(promintě za ty výrazy)
Máš svatou pravdu, pokud to vlastnili lidi a ne dobytek, jsou to supr nesmrtelný stroje

Napsal: sob 28.04.2007 14:47
od samo
Mam sice podle některých jen "kombajn" 318tdts, taky se mi zdá slabší i když teda zabrat umí, ale co čekat, když se mi nechce vrazit něco do čipu, ale problém dýzlů celkově je hodně váha vzduchu. Nech si to změřit. Sámo

Napsal: pon 30.04.2007 21:18
od radek99
No tak nebudeme resit kolik ma najeto ale kdyz rikas ze ma mnohem vic proc teda nezadymi podle mne by turbo melo zahulit kdyz na to slapnes, ono se to pri malych otackach jen tezko rozbiha, ale kdyz jedu po dalnici nad 130 tak uz se to bere a jede to i 190 me to pripada ze se do toho nekdo vrtal... to startovani za tepla se zlepsilo natankoval jsem a predtim odpustil z filtru trochu nafty a zdala se mi podle cuchu jakasi divná nevim jestli to neni bionafta...

Napsal: úte 01.05.2007 08:51
od gyrous
jo asi máš ten problém co se řešil, viz. nafta v nádrži pod 20l... 8)

Napsal: úte 01.05.2007 12:31
od tds
radek99 píše:No tak nebudeme resit kolik ma najeto ale kdyz rikas ze ma mnohem vic proc teda nezadymi podle mne by turbo melo zahulit kdyz na to slapnes, ono se to pri malych otackach jen tezko rozbiha, ale kdyz jedu po dalnici nad 130 tak uz se to bere a jede to i 190 me to pripada ze se do toho nekdo vrtal... to startovani za tepla se zlepsilo natankoval jsem a predtim odpustil z filtru trochu nafty a zdala se mi podle cuchu jakasi divná nevim jestli to neni bionafta...

říkám chce to kompletně zkontrolovat a potom mužeme řešit případné opravy může to být cokoli co jsem napsal ale když nevíš status tak nemůžeš říkat že je v pořádku.jinak pokud turbo nedává plnej tlak tak by to trošku hulilo nic méně pokud není plnej plnící tlak tak ani řídící jednotka nepřidá vstřikované množství nafty, potom to špatně jede.jestli v tom ale byl nějakej petrolej s fritovacím olejem tak se nediv pokud se ptáš že auto nejede tak samozřejmě musíš vyloučit takovéhle ZÁLKADNÍ věci.

Napsal: úte 01.05.2007 14:22
od radek99
No na neco jsem prisel ta nafta tekla pres vicka nahore cerpadla jsou tam jenom tesnici gumicky a byli stare a stvrdnute jelikos jsem novou nemel tak jsema tam udelat tesneni. Ted to jede o poznani lepe a hlavne lepe reaguje na pridani plynu...

Napsal: pát 04.05.2007 12:58
od radek99
Takze tesneni nepomohlo zase to zacalo tect... Musel jsem koupit origo gumicky a je to OK. Jede to o poznani lepe, podle mne tim ze to teklo tak cerpadlo stracelo tlaky a chovalo se jako vybehane!

Napsal: pát 04.05.2007 22:41
od f007ik
víčko na čerpadle?nějak nechápu co jsi udělal co jsi sundal?víčko s potenciometrem a dival jsi se na šoupě?nech jsi to přejet na diagnostice stojí to caa200kč stejně ti řeknou že je to v hajzlu.....a jesli chceš vědět kolik má najeto podrž knoflík na mazání km na budíkach a zapni zapalování ta první hodnota co jse ti ukáže budou ujete km, a co se týče výkonu je to starej diesel ale zase je fakt že 325TD by jsi měl na dálnici zamáva dieslovej Octavii :twisted:

Napsal: pon 07.05.2007 12:25
od FrajerT
f007ik píše:víčko na čerpadle?nějak nechápu co jsi udělal co jsi sundal?víčko s potenciometrem a dival jsi se na šoupě?nech jsi to přejet na diagnostice stojí to caa200kč stejně ti řeknou že je to v hajzlu.....a jesli chceš vědět kolik má najeto podrž knoflík na mazání km na budíkach a zapni zapalování ta první hodnota co jse ti ukáže budou ujete km, a co se týče výkonu je to starej diesel ale zase je fakt že 325TD by jsi měl na dálnici zamáva dieslovej Octavii :twisted:


K prvej časti príspevku nemám čo povedať, za to, že mu preteká čerpadlo ešte nemusí byť "v hajzlu". To koľko to má skutočne najazdené určite nezistí spustením testu prístrojovky, tie hodnoty, ktoré to tam ukazuje sú rôzne kódy, VIN, rok výroby a neviem čo ešte ale nie km, už sa to tu preberalo niekoľkokrát. A 325TD dieslovej Octavii nezamáva, maximálne tak SDI :twisted: . 325TD totiž mám a jazdil som TDI Octavie a sú živšie a aj maximálku majú o málo vyššiu. Možno s chipom...

Napsal: pon 07.05.2007 14:01
od radek99
Mne sa to zda slabe mozna proto ze mam jeste megane 1,9 dci 88kW. Jede to uz sice lepsi ale zjistil jsem ze tam byla vypalena zarovka na pristrojovce ta triska ted sviti. Docetl jsem se ze kdyz sviti tak jede motor v nouzovem rezimu a je slabsi vykon. Cerpadlo v nadrzi mi funguje. Ve stredu jedu na diagnostiku a uvidim jestli budu moudrejsi...

Napsal: stř 09.05.2007 15:18
od FrajerT
radek99 píše:Mne sa to zda slabe mozna proto ze mam jeste megane 1,9 dci 88kW. Jede to uz sice lepsi ale zjistil jsem ze tam byla vypalena zarovka na pristrojovce ta triska ted sviti. Docetl jsem se ze kdyz sviti tak jede motor v nouzovem rezimu a je slabsi vykon. Cerpadlo v nadrzi mi funguje. Ve stredu jedu na diagnostiku a uvidim jestli budu moudrejsi...


Tak ako diagnostika? Čo si zistil? Ozaj, bol si s tým niekde tu na okolí alebo v CZ? Dnes som toho Tvojho sršňa asi videl, máš tam UHH značku? :wink: