Stránka 1 z 3

Napsal: úte 17.04.2007 09:51
od steer
Cau poradi mi nekdo jak odvzdusnit chladici soustavu u e 36 (320i)?
diky

Napsal: úte 17.04.2007 22:51
od Straso
ta je snad samo odvzdusnovacia nie?staci len nastartovat a dolievat..

Napsal: úte 17.04.2007 23:19
od JanK
vedle vicka je plast. šroub...takže projet,odvzdušnit,dolit vodu...znovu projet a zase odvzdusnit..

Napsal: úte 17.04.2007 23:49
od Gav328ci
neprojiždět!!! nic takovýho,vyšroubovat vedle víččka odvzdušnovací šroub a dolívat pomalu doplna

Napsal: stř 18.04.2007 07:01
od steer
jj kluci vcera sem za svetla otevrel kapotu a ten sroub me prastil do oci sice nemecky neumim ale bylo mi jasny ze to je odvzdusnovak, ale moc diky za snaha.

Napsal: stř 18.04.2007 15:04
od JanK
no na miste to asi moc neohreje aby gungoval termostat,ne???

Napsal: stř 18.04.2007 15:32
od steer
ne pridal sem tam vetra ze 120 nez sezenu novou viskospojku a je to ok. takze je to urco viskospojka

Napsal: čtv 12.03.2009 21:35
od Cawba
Panove, potrebuju vymenit komplet chladici kapalinu a nevim, jak na nasledne odvzdusneni. O odvzdusnovani jsem se toho tady docetl hodne, ale vse benzinove R6. :( Poradi mi prosim nekdo s tdsem, kdo vi, jak to udelat poradne a jednoduse(v ramci moznosti) ? Diky moc :wink:

Napsal: pát 13.03.2009 03:14
od Killca
dizly prej maj autoodvzdusneni, takze vylejt-nalejt a jezdit a pak dolejt

Napsal: pát 13.03.2009 20:05
od Cawba
Killca Diky a to vis na 100% ze to tak funguje, nebo jen nekde jedna pani povidala? :) Potreboval bych overenou informaci, at se s tim pak nemorduju :?

Napsal: pát 13.03.2009 22:17
od Killca
jestli nemas malej odvzdusnovaci sroubek na chladici vedle vicka pro nalevani chlad kapaliny, tak mas samoodvzdusneni

napr. 318tds ma samoodvzdusneni na 100%

Napsal: pon 20.04.2009 07:36
od Adeon88
zdravim..:)

na E36 (318i) jsou dva nebo jeden odvzdušňovací šrouby? Vyndával jsem termostat, ale nejde mi to odvzdušnit... vždy doleju po okraj a necham odvzdušňovak povoleny.. po tom co teče z něho voda tak dotahuju. Auto se ohřeje na 90 jak ma byt a kdyz jsem to zkousel tak i kousek pres (neni termostat) horní část chladiče je vařící a spodní studená... ale je mi divný ten náhlý přechod teploty.. v půlce prostě zlom - tepla/studená část. Poradí někdo?

Napsal: pon 20.04.2009 11:22
od Killca
otevrel jsi naplno topeni pri odvzdusnovani? teplota na max? :)

Napsal: pon 20.04.2009 11:36
od Adeon88
jj topeni bylo otevrene..

Napsal: pon 20.04.2009 12:13
od Killca
jo ja to nedocet do konce, mozna mas ten chladic ucpanej :)

Napsal: pon 20.04.2009 12:18
od Adeon88
nj, ale kdyby byl ucpany, tak mi to preci neochladi motor... a do tohodle vikendu bylo vsechno v poradku... a kdyz naleju zmasknu tu spodnejsi hadici, tak mi do nadrzky s kapalinou přiteče další tím, jak to zmáčknu... takže ucpaný asi nebude

Napsal: úte 21.04.2009 20:27
od Adeon88
nikdo nevi??? nebo nejaky navod jak to odvzdusnit..??? E36 318i rv94... porad se mi prehriva a ve stredu jedu na Sosnovku..:(

Napsal: úte 21.04.2009 21:02
od Kami1
na odvzdusneni je ten odvzdusnovak,
prehriva se to teda nebo ne(to je oc tu bezi)
vodni pumpa

ps: jelikoz mam lpg, tak nejvyssi bod chl. systemu neni odvzdusnovak, ale hadice k reduktoru.
tak sem si tam provizorne udelal odvzdusnovak z injekcni jehly a sroubku

Napsal: úte 21.04.2009 21:07
od Adeon88
nj ten sroub hned vedle vika te nadrzky... ale jde mi o nejaky postup... nefunguje mi to od te doby co jsem vyndal termostat, takze pumpa bude v poradku..

kdybys mi mohl napsat nejaky rychli navod jak na to tak bych ti byl vdecny... zkousel jsem to podle knizky "jak na to" ale nejak se mi to nevedlo...:(

Napsal: úte 21.04.2009 21:14
od Adeon88
ano prehriva..