Stránka 1 z 2
Napsal: sob 14.04.2007 14:11
od Sprite
Poradí mi někdo, nebo má někdo s tímto zkušenost??...Kdyz jedu např. 50km/h a vyradim na neutral, tak mi to porad drzi 1000-1100ot...A az kdyz zastavim treba na krizovatce na Okm/h, tak otacky spadnou na normalnich cca 800....To mi dela porad...Je to v poradku, nebo je to chyba???...Pripadne co s tim delat?? ...Dal se mi zacalo posledni dobou stavat to, ze stojim, na volnobeh, a najednou se mi samy zvednou otacky z 800 na 1100-1500 , tam se drzi treba 2 vteriny, a zase spadnou...a po 10ti vterinach zase to samy...nekdy spadnou az tak, ze to skoro chcipne, zase to vystreli nahoru a drzi...Ale tohle mi dela nepravidelne...Diky za kazdou radu

Napsal: sob 14.04.2007 15:21
od calif
cauves, me to dela taky, podobne, ted sem zjistil ze mam prasklou hadici co vede od airboxu, koukni jestli to nekde neprisava falesny vzduch, pak to muze byt vaha vzduchu nebo zakarbonovany volnobezny ventil. co mas za motor?
Napsal: ned 15.04.2007 17:55
od Sprite
calif píše:cauves, me to dela taky, podobne, ted sem zjistil ze mam prasklou hadici co vede od airboxu, koukni jestli to nekde neprisava falesny vzduch, pak to muze byt vaha vzduchu nebo zakarbonovany volnobezny ventil. co mas za motor?
Compact 316ka...
Napsal: ned 15.04.2007 18:38
od bretajun
Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Napsal: pon 16.04.2007 16:36
od Sprite
bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude

Napsal: pon 16.04.2007 16:39
od Sprite
A to s tím, že za jízdy při vyřazení to drží vyšší otáčky, než při zastavení, je v pořádku a dělá to všem?? Nebo je to taky chyba?? Tohle mi totiž dělá pořád...A nevím jestli je to záměrně, nebo ne..
Napsal: pon 16.04.2007 16:43
od bretajun
Sprite píše:bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude

to je právě ono,jedno čidlo vede k počítači a druhé čidlo vede k palubovce,tak je přehoď (myslím tím kabely)a pozoruj co dělá ručička na palubce(ukazatel teploty)jestli bude lítat nahoru a dolu tak je to to čidlo.Uplně stejně to dělalo mě akluci radili ať to takhle udělám a já podle svého koupil váhu vzduchu,volnboběžnej ventil,nové svíčky a bylo to porád stejné tak to zkus neradím ti špatně,věř mi mám to zasebou,trápilo mě to půl roku
Napsal: pon 16.04.2007 16:46
od bretajun
Sprite píše:bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude

proto jsem také nemohl jet nikam do servisu a počítač psal že je vše OK a nebyl jsem na jednom počítači
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=24011 mrkni na to
Napsal: úte 20.05.2008 23:53
od myrryn88
Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.

Napsal: stř 21.05.2008 07:05
od Toydolls
Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj
Napsal: stř 21.05.2008 13:14
od Killca
tim se teda zjisti ze je v haji cerpadlo ze
Napsal: stř 21.05.2008 17:01
od myrryn88
Toydolls píše:myrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.

Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj
Tak sem to zkusil za studena-nastartuje v pohode ale to i pred tim za studena proste chytlo hned,zkusil sem to i za tepla a proste to nechytne jak se to zahreje...Co s tim je to to cerpadlo??
Napsal: stř 21.05.2008 21:05
od myrryn88
Muzete mi prosim nekdo najit cislo toho cerpadla abych si ho mohl objednat,nemuzu to vubec najit,diky...

Napsal: stř 21.05.2008 21:21
od Lukes
palivový filt bych zkusil dřív než to čerpadlo
Napsal: stř 21.05.2008 21:25
od spider111
myrryn88 píše:Muzete mi prosim nekdo najit cislo toho cerpadla abych si ho mohl objednat,nemuzu to vubec najit,diky...

skus ventil podtlaku klukovej hriadele, ak diagnostika nenasla nic v elektro okruhu / vaha, lambda, volnobezny ventil / a za predpokladu , ze si si isty, ze sa nejedna o netesnost v hadiciach resp. v kolenach , tak je to ten ventil kl. hriadele. Je to cisto mechanicky ventil, preto sa neda diagnostikovat elektronicky.
Pokial mas problem iba na zohriaty motor , moze to robit lambda, ale to by ti ukazala diagnostika pocas sledovania hodnot cidiel pocas chodu motora detto vaha aj volnobezny ventil. Prisavanie vzduchu by ti tiez v BMW diagnostikovali lahko ak to uz nahodou nerobili. Skus ten ventil, je umely a casto sa to dokaze casom znicit ...
Napsal: čtv 22.05.2008 07:22
od libovka
Toydolls píše:myrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.

Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj
Jenže čerpadlo se rozběhne až při startu a né přizapnutí klíčku tak radši nerad když tomu nerozumíš.

Napsal: ned 25.05.2008 11:57
od frank325i
chlape kup ty teplotni cidla nove 300ks to neni taky ranec a kdyz budes v tom vycisti volnobezny ventil a uvidis ze to pujde.....me to pomohlo a uz to nedela....jak uz se psalo skontroluj vlnovec zda ho nemas praskly...
Napsal: ned 25.05.2008 19:39
od myrryn88
Tak startovani je vyreseno,prohozena cidla taky byly v pohode.Ale jedno ukazuje vetsi hodnotu nez to druhy,tak bych to mel asi vymenit.
Napsal: stř 28.05.2008 18:23
od Petous
myrryn88 píše:Tak startovani je vyreseno,prohozena cidla taky byly v pohode.Ale jedno ukazuje vetsi hodnotu nez to druhy,tak bych to mel asi vymenit.
Jaxi to tedy vyřešil - byl problém "pouze" v čidle teploty chladící kapaliny ?
Napsal: stř 28.05.2008 19:46
od hanzikk
Lukes píše:palivový filt bych zkusil dřív než to čerpadlo

a felešně přisávání a váhu . .tím bych začal..