Stránka 1 z 1

Napsal: pát 13.04.2007 11:27
od polly1
zdarvim, kámoš uvažuje o e30 v kombajnu a ptal se me co na to rikam,jenže ja nevim,tak se ptam vás....je to dobry-spatny? vyhody-nevyhody? jakej motor? co nejvic odchazi? predem diky za rady...

Napsal: pát 13.04.2007 15:16
od benny24
koukám že máš E36 318i
záleží co má kámoš za představu u motor M40 problémy s vačkou a vahadlama smozřejmě né na každý záleží co do toho lil předchozí majitel za olej a jaký měl nohy to samý platí u 324d a td akorát tam trpí hlava. U šestiválců jsou občas smetený vahadla že nejdou doštelovat ventily a furt cvakaj musí se sundat hlava zručnej soustružník je zabrousí a je klid. přední náprava celkem ujde ach ty naše silnice mění se to co musíš měnit na každym autě. zadní když to má hák tak si každej myslí že to je BMW a to to vydrží a tahaj za tim plátno tak po čase začne blejt olej z diferáku. pokud je tam olej furt tak to neodnese a výměna gufer pár korun. no a semozřejmě zadní pružiny ty jsou občas unavený to je vidět na první pohled že ten zadek je potopenej jak na parníku

Napsal: sob 14.04.2007 14:36
od chrompacket
hlavne rekni kamosovi at si koupi sestivalec...mam e30 1,8Tour a casem ti to prijde jako leniva potvora...ale co se tyce prakticnosti si ho oproti sedanu nemuzu vynachvalit..odveze to vsechno..ta jedna osma uveze i 600-650Kg a neni to az tak rapidne poznat na pruznosti...jinak ja jsem si vymenil diferak, protoze 1,6 a 1,8 touring maj difer 4,27.. ono je to sice dobre na to ze to auto ma tah, ale na delsi cestovani po dalnici to pak neni..vymenil jsem ho za 3,91...jinak rikam ze sestihrnek radsi, protoze s jednaosmou jezdim za 9-10 na 100..ale da se s tim jet i za 7..ale to me neba :lol:
toura mam zatim cca 8mesicu a za 21000km co jsem s tim natocil je to good..je to dobry pracant za slusne penize...E36..je ale daleko konfortnejsi..takze byt nim tak bych pouvazoval..nehlede na to, ze E30 uz opravdu vypada dost staromodne

Napsal: pon 16.04.2007 12:00
od polly1
o.k...předam mu info a ať už se rozhodne sám..díky moc