Stránka 1 z 1
Napsal: stř 11.04.2007 08:13
od ferlin
Centrál se už stává stálým tématem fóra, takže soudím, že se jedná o jednu z mála slabin e36. Konečně mě to také potkalo. Odemknu dálkou a po takových dvaceti vteřinách se mi auto samo zamkne. Zaparkuji, vypnu zapalování a občas se mi auto také zamkne. Ještě štěstí, že samo zamyká a ne naopak. Jenže, nechat klíček s ovládací jednotkou dálky v autě si už nedovolím. Neví někdo, jak by to šlo opravit a neměnit při tom řídící jednotku centrálu?
Napsal: stř 11.04.2007 09:26
od DOEMIXXX
je v pici RJ centralu...kup novou, taky jsem to udelal, pak uz nebudes mit problem

Napsal: stř 11.04.2007 09:47
od ferlin
Hm, vypadá to tak. Nová jednotka jde nějak sladit s klíčkem, anebo k ní dostanu nějaký ovladač?
Napsal: stř 11.04.2007 10:16
od DOEMIXXX
ferlin píše:Hm, vypadá to tak. Nová jednotka jde nějak sladit s klíčkem, anebo k ní dostanu nějaký ovladač?
da se koupit s DO (s alarmem nebo i bez), klic ti zustava...pokud mas na klici DO tak netusim...ja ho tam nemel...jinak nechal jsem si to delat u AutoAlarm pohotovost nebo tak nejak, stalop me to 3000,-- a mam 2 x DO

a problem zadny...

Napsal: stř 11.04.2007 10:59
od ferlin
Za tři litry to by bylo super. Podíval jsem se na cenu origoš řídící jednotky centrálu a málem mě kleplo. S DPH nějakých 12 tis. Takže nechat si udělat centrál s alarmem normální firmou která se tím zabývá a finito. Dálkové ovládání na klíčku mi stejně nefunguje, mám takovou krabičku.

Napsal: čtv 12.04.2007 12:06
od Fx
ferlin píše:Za tři litry to by bylo super. Podíval jsem se na cenu origoš řídící jednotky centrálu a málem mě kleplo. S DPH nějakých 12 tis. Takže nechat si udělat centrál s alarmem normální firmou která se tím zabývá a finito. Dálkové ovládání na klíčku mi stejně nefunguje, mám takovou krabičku.

Hele, napřed se podívej, co a jak tam máš napojený. Odpoj žlutý konektor z jednotky centrálu, na boku je bílá západka, kterou po jeho vyndání vycvakneš a dá se vysunout vnitřek toho konektoru. Podívej se, na které piny máš napojené dráty z jednotky DO. Doporučuju se podívat na zaizolování těch kontaktů a drátů okolo, je možné, že ti tam někde visí stálých 12V a někdy to brnkne o kontakt zamčení, což vyvolá přesně tohle.
Další věc, kterou jsem ti psal už i do SZ - kdysi jsi tu psal, že ti to nezamyká na klíč v zámku celé auto. Tenhle problém u mě způsobovala 5A pojistka v motorovém prostoru příslušící k centrálu, která má patrně na starosti double lock jako jedinou součást jednotky ZKE IV (vše ostatní, co jsem měl možnost posoudit, chodilo).
Jednotku centrálu má možná ten kluk, co tu rozprodává to kabrio 325i. Měl by být z tvého okolí a to kábro je ročník 95, takže by ZKE IV měl určitě mít.
To, co ti radí DOE, podle mě neřeší tvůj problém. Pokud je v háji jednotka dálky, tak to pomůže, ale ne pokud to je jednotka cetntrálu (jsou to dvě rozdílné věci, dálka jen posílá impulzy do jednotky centrálu jako takové - ta je ale spojena i s dalšími funkcemi, třeba el. ovládání oken apod.).
Napsal: čtv 12.04.2007 13:07
od ferlin
Díky Fx za rady, budu se na to muset někdy až se dostanu na chalupu podívat. Než se rozhodnu pro nějaké radikálnější řešení tak si to trochu osahám a uvidím. Že by to dělal odizolovaný kablík nevěřím, protože časová prodleva je vždy stejná, jako by se tam kua spustil nějaký časovač. Ještě štěstí, že to má tendenci samo zamykat a ne opačně.

Napsal: čtv 12.04.2007 13:12
od Fx
ferlin píše:Díky Fx za rady, budu se na to muset někdy až se dostanu na chalupu podívat. Než se rozhodnu pro nějaké radikálnější řešení tak si to trochu osahám a uvidím. Že by to dělal odizolovaný kablík nevěřím, protože časová prodleva je vždy stejná, jako by se tam kua spustil nějaký časovač. Ještě štěstí, že to má tendenci samo zamykat a ne opačně.

Uvnitř jednotky jsou tři relátka, která to celé defakto řídí, doporučuju podívat se na toto schéma:
http://www.unofficialbmw.com/images/lock.pdf
Strana označená jako 11 by ti měla prozradit víc. Jako první doporučuju podívat se na tu jednotku, kam je vlastně napojená, jestli není problém čistě v tom, po zkontrolování mrkni na tu pojistku. Tou bys mohl vyřešit to, že se ti to nezamyká na klíč/čudlíky a neodemyká na klíč/páčku.
Ještě mě napadá to odkrytovat a s multimetrem připojeným na vodič vysílající impuls zamknutí čekat do doby, než se to zamkne, třeba je chyba někde tam.
Napsal: čtv 12.04.2007 14:59
od Toydolls
Fx píše:
Ještě mě napadá to odkrytovat a s multimetrem připojeným na vodič vysílající impuls zamknutí čekat do doby, než se to zamkne, třeba je chyba někde tam.
Ja bych doporucil to rozhodne promerit. Multimetrem ovsem nemas sanci. Jde tam Impulz a ten ti multimetr nezmeri
Pokud hovis trochu v elektrice tak to zmaknes,pokud ne tak prumerny Elektrikar nebo jakykoliv clovek co montuje trebas alarmy ti to hrave zmeri, horsi je to, kdyz ti to jednou jde a pak ne. Na vine v el obvodu kde jsou relatka byvaji prave ty relatka - da se "opravit" ale nedela se to,pac je to na chvili
==
Ja bych koupil jinou RJ (uvinerzalni) s jinym DO a bylo by. Poptej se a podivej na tve reseni napr. na levnealarmy.cz
Napsal: čtv 12.04.2007 15:05
od Fx
Toydolls píše:Ja bych doporucil to rozhodne promerit. Multimetrem ovsem nemas sanci. Jde tam Impulz a ten ti multimetr nezmeri
Pokud hovis trochu v elektrice tak to zmaknes,pokud ne tak prumerny Elektrikar nebo jakykoliv clovek co montuje trebas alarmy ti to hrave zmeri, horsi je to, kdyz ti to jednou jde a pak ne. Na vine v el obvodu kde jsou relatka byvaji prave ty relatka - da se "opravit" ale nedela se to,pac je to na chvili
==
Ja bych koupil jinou RJ (uvinerzalni) s jinym DO a bylo by. Poptej se a podivej na tve reseni napr. na levnealarmy.cz
Ad multimetr: Můj multimetr mi impuls chytne, naměřím ho
Ad relatka: No právě, ale veškeré tyhle jednotky na nich jsou postavené
Ad jednotka s DO: Pokud máš namysli jednotku pouze dálkového, tak je otázka, jestli to pomůže. Třeba je problém přímo v ZKE IV a v takovém případě bych ji raději nahradil "jinou stejnou" jednotkou z jiného auta, než překopávat kabely. Univerzální DO s vlastní jednotkou tam už má.
Napsal: pát 13.04.2007 08:16
od Toydolls
Fx píše:Toydolls píše:Ja bych doporucil to rozhodne promerit. Multimetrem ovsem nemas sanci. Jde tam Impulz a ten ti multimetr nezmeri
Pokud hovis trochu v elektrice tak to zmaknes,pokud ne tak prumerny Elektrikar nebo jakykoliv clovek co montuje trebas alarmy ti to hrave zmeri, horsi je to, kdyz ti to jednou jde a pak ne. Na vine v el obvodu kde jsou relatka byvaji prave ty relatka - da se "opravit" ale nedela se to,pac je to na chvili
==
Ja bych koupil jinou RJ (uvinerzalni) s jinym DO a bylo by. Poptej se a podivej na tve reseni napr. na levnealarmy.cz
Ad multimetr: Můj multimetr mi impuls chytne, naměřím ho
Ad relatka: No právě, ale veškeré tyhle jednotky na nich jsou postavené
Ad jednotka s DO: Pokud máš namysli jednotku pouze dálkového, tak je otázka, jestli to pomůže. Třeba je problém přímo v ZKE IV a v takovém případě bych ji raději nahradil "jinou stejnou" jednotkou z jiného auta, než překopávat kabely. Univerzální DO s vlastní jednotkou tam už má.
Ja ti rozumim,ale nemzes mu radit Multimetr, protoze pokud v aute neco takoveho promerujes nebo hledas Multimetrem tak akorat neco odpalis, schavlne se zeptej nejakyho auto el. nebo manika co montuje Alarmy
Samozhrejme sem myslel celou RJ centralu s DO
Napsal: sob 19.05.2007 10:42
od ferlin
Tak pánové, problém s centrálem vyřešen.
Nebyla vadná řídící jednotka-ještě že jsem do toho nevrtal. Centrál blbnul dál, kašlal jsem na to, už to dokonce po vypnutí zapalování ihned zamklo auto. Až mi to nedávno přestalo odmykat dálkou, musel jsem trapně odemykat klíčkem. Tak to už mě dožralo, vyměnil jsem alespoň baterii v ovladači centrálu. A šok.
Vše začalo fungovat, tak jak má, dokonce když se blížím k autu, tak mi samo odemkne.
Pokud vystoupím z auta, nezamknu a jdu pryč, samo zamkne. Kuva, já na té mé 318 z roku 97 mám snad inteligentní centrál.
To by vše vysvětlovalo. Při slabé baterii ovladač nekomunikoval s řídící jednotkou centrálu, která potom vše chybně vyhodnocovala a vyváděla blbiny.

Napsal: sob 19.05.2007 12:08
od Leveler
Tý jo tak že bych koupil baterii.Pač mě to zas dělá toto.Otevření je v pohodě, ale když chci auto zamknout tak se zamkne ale v zápětí se hned zase odemkne tak musím zmáčknout pod druhý a to zase jen zablikaj blinkry a na potřetí se to už zamkne.Ale todle bude asi jinej problém než baterka.Ale asi ju zkusím taky koupit a třeba to pomůže
