Stránka 1 z 1
Napsal: ned 25.03.2007 11:05
od calif
zdravim, da se vubec nejak poznat jestli ten šestivál pod kapotou je 2,0 nebo 2,5 litru?? poznam to jinak nez tak ze si necham změřit výkon na brzdě?
Napsal: ned 25.03.2007 11:16
od dsvatos
Nevím jestli podle vzhledu, ale podle kódu motoru určitě.. Se v tom svez a uvidíš.. Rozdíl mezi 320 a 325 je velkej..
Napsal: ned 25.03.2007 11:31
od Tomas8409
dsvatos píše:Nevím jestli podle vzhledu, ale podle kódu motoru určitě.. Se v tom svez a uvidíš.. Rozdíl mezi 320 a 325 je velkej..
Sory ale jestli nemůže porovnat a nikdy nejel v obou vozech 320,325... tak jsi mu dal radu jak sviňa

Napsal: ned 25.03.2007 11:37
od dsvatos
No to je pravda.. Ale když se v tom nikdy nesvezl, tak proč chce kupovat káru u které má podezření že je tam jinej motor než tam má být? A není problém to vyzkoušet, ne? Rozdíl ve zrychlení z nuly na 100 za 10 vteřin nebo 8 je dost podstatnej..
Napsal: ned 25.03.2007 11:39
od marthyn
Tomas8409 píše:dsvatos píše:Nevím jestli podle vzhledu, ale podle kódu motoru určitě.. Se v tom svez a uvidíš.. Rozdíl mezi 320 a 325 je velkej..
Sory ale jestli nemůže porovnat a nikdy nejel v obou vozech 320,325... tak jsi mu dal radu jak sviňa

Tak určitě už v nějakym dvoulitru jel, takže pokud neni uplně blbej - poznat by to mohl...
Napsal: ned 25.03.2007 12:05
od calif
jel sem ve dvou 325i ale ta druha se mi zda nejaka linejsi, šlo o to ze v te prvni sme jeli po silnici mezi obcema, druha jizda byla po necom co by se mohlo rovnat dalnici, zhruba stejna rychlost kolem 180, jenze ten prvni se mi zdal sviznejsi a to to byl sedan, tan druhej kosek bylo kupíno. tak nevim, v dvoulitru sem nejel. je mozny ze ten prvni se mi zdal sviznejsi prave proto ze sem jel velkou rychlosti po ouzky ceste lemovany stromama? navic sem tam nejaka zatacka?
jinak mi teda nezbyva nez verit papirum co?
Napsal: ned 25.03.2007 12:09
od patras
calif píše:zdravim, da se vubec nejak poznat jestli ten šestivál pod kapotou je 2,0 nebo 2,5 litru?? poznam to jinak nez tak ze si necham změřit výkon na brzdě?
hehe .. zaklad je treba podle vyfuku .. 320 ma jednu koncovku a 325 dve a cely vyfukovy system je zdvojeny ... a navic sory ale nepoznas snad 40ps pod kapotou rozdilu ??
Napsal: ned 25.03.2007 12:11
od calif
nemuzu poznat ten rozdil protoze ve dvoulitru sem nejel! fakt je ze u toho kupe byl vyfuk dost hlucnej, ale dvojitou koncovku mel, ackoliv teda vytazenou smerem nahoru. asi to nebyl origo vyfuk
Napsal: ned 25.03.2007 12:13
od calif
ale to ze 325i ma cely vyfukovy system zdvojeny mi pomohlo
Napsal: ned 25.03.2007 12:26
od calif
tak sem se dival na stranky s vyfukama, 320i sedan ma opravdu jednodilny koncovy dil vyfuku, ale 320i coupé ma také dvoudílný!!! stejne jako 325i
Napsal: ned 25.03.2007 13:14
od calif
takže 325i má kod motoru m50 b25 ví někdo kde to na motoru najdu??? je to někde vyražený nebo je to na štítku??? poradte
Napsal: pon 26.03.2007 08:26
od paca
calif píše:takže 325i má kod motoru m50 b25 ví někdo kde to na motoru najdu??? je to někde vyražený nebo je to na štítku??? poradte
samo že vyražený na bloku, žádný štítek

Napsal: pon 26.03.2007 08:56
od Zave
spis mrkni na ten vyfuk
Napsal: pon 26.03.2007 16:10
od Spajky
Mrkni na VINko a pak zadej do ETK,ne?

Leda že by pak překuchal i motor a vše okolo

Napsal: pon 26.03.2007 19:13
od paca
Spajky píše:Mrkni na VINko a pak zadej do ETK,ne?

Leda že by pak překuchal i motor a vše okolo

Nebo mu nějaké koně chcíply

Napsal: pon 26.03.2007 20:06
od bavo
zkus najít ten kód a taky koukni sem:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=24976
prostě zkus,kolik to jede na II. do omezovače a seš doma (teda pokud nebude vadnej tach.)

Napsal: pon 26.03.2007 21:06
od Jawak
320i má výfuk za katalyzátorem jen 1 ovánou trubku (není kulatá, ale oválná, stejně tak origo koncovka výfuku)
325i má výfuk za katalyzátorem i nadále dvojitý, origo koncovky má 2ks
Co jsem měřil je průměr váhy vzduchu, už si nepamatuju čísla, ale logicky je ta u 325i trošku větší