Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 22.03.2007 23:30
od gatori
Vyměňovali ste si někdy brzdy (destičky popř i kotouče) sami? Nemám garáž jen hever. A koli Vás to tak stálo v servisu?

Napsal: čtv 22.03.2007 23:50
od Rendis
zvládneš to sám jen to bude pracnější.

Napsal: pát 23.03.2007 02:03
od matal
Ale bez heveru to nepůjde.. :wink:

Napsal: pát 23.03.2007 02:26
od lupik
gatori píše:Vyměňovali ste si někdy brzdy (destičky popř i kotouče) sami? Nemám garáž jen hever. A koli Vás to tak stálo v servisu?
ale v autě heverek máš, ne??? :wink:

Napsal: pát 23.03.2007 08:53
od Zave
dyt pise ze ma hever ne? :lol:

Napsal: pát 23.03.2007 09:18
od wacc
gatori píše:Vyměňovali ste si někdy brzdy (destičky popř i kotouče) sami? Nemám garáž jen hever. A koli Vás to tak stálo v servisu?
Na jedne naprave je to asi pulhodina prace pro automechanika, takze by si za to mohl vzit od 200 - 300 Kc. Zalezi na tom, jestli to nemas cely zarezly, coz je narocnejsi.

Napsal: pát 23.03.2007 11:00
od ajfel
poprve to bude trvat dele .. pak uz to bude ok :)
... sezen si odpovidajici klice ...
poprve jsem u 525 vytuh na tom, ze jsem nemel nejaky imbus ... uz nevim ktery, ale uz ho mam :) nebyva v beznych sadach ..
petr

Napsal: pát 23.03.2007 11:11
od Diablo330Ci
U E46 mam v brzdici 7 imbus na velkou golu.Pak musis sundat ty pruzici plisky na brzdici aby jsi je neznicil vem si je do klesti a stahni je.

Napsal: pát 23.03.2007 12:35
od gatori
lupik píše:
gatori píše:Vyměňovali ste si někdy brzdy (destičky popř i kotouče) sami? Nemám garáž jen hever. A koli Vás to tak stálo v servisu?
ale v autě heverek máš, ne??? :wink:
No ted o kryštofu sem zjistil, že v autě není, což mě mrzí, páč musím koupit zatím neoriginál. :roll:

Napsal: pát 23.03.2007 13:35
od srle
hele, a nevite nekdo o nejakem foto navodu na netu?

Napsal: pát 23.03.2007 13:52
od George_D
Foto návod nemam ale zkusim to popsat. Sundáš kolo, to je asi jasný, poté musíš sundat brzdič, který povolíš zezadu, drží ho 2 šrouby, poté bude brzdič volný a kotouč také. Kotouč drží 1 imbus na náboji kola, který povolíš a kotouč uvolníš, nový kotouč nasadíš a pozor na plochy, které k sobě dosedaj, pořádně okartáčovat a i v novém kotouči řádně okartáčovat (darmonova ploška :lol: ) No pak nasadíš a znovu dotáhneš imbusem. Pokud budeš měnit i desky jako že jo, tak já osobně bych brzdič opět nandal a zezadu brzdiče jsou takový plastový špunty s pístkama, které zajíštují pohyb třmenu. Ty pístky vyšroubuješ (imbus) , sundáš zepředu tu plechovou klipsnu kombinačkama třeba a budeš mít volnej třmen, vyndáš desky, stáhneš píst co stlačuje třmen, jde to třeba truhlářskou svorkou, nasadíš nové desky, nasadíš třmen, přišroubuješ pístky a nasadíš ten přední plech. No snad jsem na nic nezapomněl, ale vcelku je to jednoduché :wink:

Napsal: pát 23.03.2007 14:21
od ajfel
George_D píše:Foto návod nemam ale zkusim to popsat. Sundáš kolo, to je asi jasný, poté musíš sundat brzdič, který povolíš zezadu, drží ho 2 šrouby, poté bude brzdič volný a kotouč také. Kotouč drží 1 imbus na náboji kola, který povolíš a kotouč uvolníš, nový kotouč nasadíš a pozor na plochy, které k sobě dosedaj, pořádně okartáčovat a i v novém kotouči řádně okartáčovat (darmonova ploška :lol: ) No pak nasadíš a znovu dotáhneš imbusem. Pokud budeš měnit i desky jako že jo, tak já osobně bych brzdič opět nandal a zezadu brzdiče jsou takový plastový špunty s pístkama, které zajíštují pohyb třmenu. Ty pístky vyšroubuješ (imbus) , sundáš zepředu tu plechovou klipsnu kombinačkama třeba a budeš mít volnej třmen, vyndáš desky, stáhneš píst co stlačuje třmen, jde to třeba truhlářskou svorkou, nasadíš nové desky, nasadíš třmen, přišroubuješ pístky a nasadíš ten přední plech. No snad jsem na nic nezapomněl, ale vcelku je to jednoduché :wink:
doplnil bych, ze na imbus v kotouci bych pouzil golu a ne nejaky klasicky zahnuty imbus, protoze to muze drzet (ale se spravnym naradim neni problem :) ..
a darmonovu plochu podle me nevycistis kartacem .. bral jsem na to vrtacku s dratakem .. jinak to furt nebylo ono ...
petr

Napsal: pát 23.03.2007 14:27
od George_D
JJ jasný že vrtačka je lepší ale kartáč je základ pro někoho kdo nemá :wink:

Napsal: pát 23.03.2007 15:03
od srle
darmonova plocha?

Napsal: pát 23.03.2007 15:04
od paca
George_D píše:JJ jasný že vrtačka je lepší ale kartáč je základ pro někoho kdo nemá :wink:
Obzvlášť když to děláš před bytovkama :lol:

Napsal: pát 23.03.2007 16:45
od George_D
srle píše:darmonova plocha?
Darmon je člen, nebo byl člen který vyzdvihoval vyleštění těchto ploch, aby nebyl problém po pár km že jsou zvlněný kotouče a proto takový název :lol: A je pravda že očištění dosedacích ploch je základ ke správnému usazení kotouče :wink:

Napsal: pát 23.03.2007 20:18
od gatori
srle píše:hele, a nevite nekdo o nejakem foto navodu na netu?
Jestli chceš naskenuju ti to )))))) mám celou knihu Jak na to )))) hod mi maila do zprávy.

Napsal: pon 26.03.2007 16:22
od Peppo
na E46 coupe kotuce + platnicky na vsetky 4 kolesa cca 20000,- sk


vsetko original BMW

Napsal: pon 26.03.2007 22:30
od Petris
Promin ,ale co to je originál BMW?

Napsal: úte 27.03.2007 01:07
od srle
gatori píše:
srle píše:hele, a nevite nekdo o nejakem foto navodu na netu?
Jestli chceš naskenuju ti to )))))) mám celou knihu Jak na to )))) hod mi maila do zprávy.
diky! je to docela poucne :-)