Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.03.2007 16:13
od Attac
Tak jsem zrovna preskocil z e34 do e36 sedan ale ma to hacek ten muj broucek rok stal v garazi nekde v rakousku kopil jsem jej ze 800euro jako nepojizdne s motorem v nekde v neby(pici) dotahl hjsem ho domu vylil vodu z nadrze(vodnatej benzin 80%voda 20%benzin) a hle po 20 minutach startu motor naskocil ale aby to nebylo tak jednoduche slape jen par valcu (M50 2l 6val) vymenil jsem svicky zkontroloval funkcnost inducek ale furt neslape celej co mam jeste skontrolovat a vymenit?????

Napsal: úte 20.03.2007 16:46
od dsvatos
Pokud ho chceš vážně zprovoznit (ne jen pokusy), tak si vyměň olej a filtr, vzduch filtr, benzínový filtr a do čerstvýho benzínu nalej to svinstvo na čištění vstřiků.. A nalej ho tam víc než píšou pro normální použití. Tím humusoidním starým benzínem můžou být zalepený nebo zarezlý vstřiky.. Nebo ty vstřiky rovnou vymontuj a zkontroluj.. A kompletní kontrola zapalování je samozřejmostí.. Pálí ti všechny svíce?

Napsal: úte 20.03.2007 17:47
od Speedy
určitě vyndat vstřiky a vyměnit palivový filtr. Svíčky zkontrolovat, zda-li vypadaj všechny stejně a který se zdají, že nepálejí, tak na těch válcích hledat problém. Olej určitě vyměnit taky. Když přidáš při zahřátem motoru plyn, nejde z výfuku pára? Střílí to do výfuku? Co ukazuje diagnostika? Odkud jsi, že bych to kdyžtak okoukl...

Napsal: úte 20.03.2007 19:10
od dsvatos
Jo a ještě jsem zapomněl.. Pokud máš v nádrži čistej benzín (třeba 10 litrů) tak tam nalej litr technickýho lihu. Naváže na sebe zbytky vody.. :wink:

Napsal: úte 20.03.2007 19:35
od milo
jeste bych promeril tlaky ve valcich, zda ta zachrana nebude zbytecna, resp. nerentabilni

Napsal: stř 21.03.2007 11:44
od Attac
dsvatos píše:Pokud ho chceš vážně zprovoznit (ne jen pokusy), tak si vyměň olej a filtr, vzduch filtr, benzínový filtr a do čerstvýho benzínu nalej to svinstvo na čištění vstřiků.. A nalej ho tam víc než píšou pro normální použití. Tím humusoidním starým benzínem můžou být zalepený nebo zarezlý vstřiky.. Nebo ty vstřiky rovnou vymontuj a zkontroluj.. A kompletní kontrola zapalování je samozřejmostí.. Pálí ti všechny svíce?


Svicky skontrolovany palej vsehny a pro jistotu jsem koupil nove jak se to svinstvo na cisteny vstriku jmenuje a kde ho sezenu???

Napsal: stř 21.03.2007 11:48
od Attac
Speedy píše:určitě vyndat vstřiky a vyměnit palivový filtr. Svíčky zkontrolovat, zda-li vypadaj všechny stejně a který se zdají, že nepálejí, tak na těch válcích hledat problém. Olej určitě vyměnit taky. Když přidáš při zahřátem motoru plyn, nejde z výfuku pára? Střílí to do výfuku? Co ukazuje diagnostika? Odkud jsi, že bych to kdyžtak okoukl...


jsem z liberce strare mesto u noveho intersparu. para z vyfuku jde poze nez se zahreje pak neni videt vubec nic. Na omezovaci litaj z vyfuku jiskry. Strileni do vyfuku- Je sliset ze nepalej vsechny(Asi ty zalepene vstriky)svicky palej vsechny

Napsal: stř 21.03.2007 11:50
od Attac
dsvatos píše:Jo a ještě jsem zapomněl.. Pokud máš v nádrži čistej benzín (třeba 10 litrů) tak tam nalej litr technickýho lihu. Naváže na sebe zbytky vody.. :wink:
to jsem udelal a jeste jsem tam nalil nejakou spesl sracku na vodu v palivove soustave

Napsal: stř 21.03.2007 11:51
od Attac
milo píše:jeste bych promeril tlaky ve valcich, zda ta zachrana nebude zbytecna, resp. nerentabilni




dobrej napad

Napsal: stř 21.03.2007 13:03
od milo
pokud budou tlaky ok, strileni muze zpusobit i lambda nebo vaha.

Napsal: čtv 21.02.2008 21:38
od Attac
spatne pistni krouzky jinak vyreseno