Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 20.03.2007 15:15
				od Mutt
				zdar,
čeká mě výměna předních tlumičů, nechci to nijak snižovat (ani zvyšovat 

 , prostě chci už celkem dobrý tlumiče co něco vydrží
často se tu chválí KONI sport, že jsou hodně dobrý, koukal jsem že přední pár stojí cca 10t Kč (e46 328i) můj servisák mi ted řekl že za stejnou cenu se daji pořidit o origo do BMW - ktery je teda lepší pořídit?? jsou ty KONI lepší?
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.03.2007 15:49
				od LOPOLO
				jak na co ... ale takovy ty normalni koni jsou docela mekky takze na normalni jezdeji je to OK .. To co tam mam ted uz na nase silnice neni to pravy  

  .. zalezi, co od toho chces
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.03.2007 17:36
				od krsa
				Čus, já měnil všechny tlumiče i s péry a řeknu ti, že jízda na nich je skvělý zážitek. Jo samozřejmě mám značku KONI  

  stály sice 19 tis. ale tu investici doporučuji!
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.03.2007 18:09
				od Mutt
				LOPOLO píše:jak na co ... ale takovy ty normalni koni jsou docela mekky takze na normalni jezdeji je to OK .. To co tam mam ted uz na nase silnice neni to pravy  

  .. zalezi, co od toho chces
 
no, co chci, to pravě sam nevim, už když jsem to koupil byly ty tlumice dost špatný, přijde mi že se to v zatáčkách celkem dost naklání, ale jelikož jsem "zdravý" tlumiče nezažil tak nevim co od toho čekat... nicmeně chci to hlavně na běžný ježdění po našich silnicích, ale to předpokládám budou obě tyhle značky, spíš jsem chtěl jestli někdo nemá porovnání co je lepší vzít
ty koni maj myslim tuhost nastavitelnou tak už proto se mi zdá lepší volba vzít je, ale nevim...
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.03.2007 22:05
				od Fikop
				Mutt píše:zdar,
čeká mě výměna předních tlumičů, nechci to nijak snižovat (ani zvyšovat 

 , prostě chci už celkem dobrý tlumiče co něco vydrží
často se tu chválí KONI sport, že jsou hodně dobrý, koukal jsem že přední pár stojí cca 10t Kč (e46 328i) můj servisák mi ted řekl že za stejnou cenu se daji pořidit o origo do BMW - ktery je teda lepší pořídit?? jsou ty KONI lepší?
 
No pokud chceš vyměnit pouze přední za Koni a zadní nechat origo tak ti to nedoporučuji!!! Autu se uplně rozhodí stabilita a vyváženost!!! Už s tím tak jezdím 2 měsíce, protože mám zadní tlumiče v reklamační řízení. No už se těším až je tam vrátím 

 Když už tak komplet!!! Jestli jsi to tak myslel tak sry 

 Jinak Koni když nastavíš na nejměkší tak jsou cosi tvrdší jak origo(ještě záleží na pružinách) když je dám na polovinu tak už kopirujou vozovku(na dlouhé a pravidelné cestování už horší) a na nejtvrdší jsem to ještě neměl....jinak můžu doporučit:) za tu cenu super 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.03.2007 08:26
				od RedBaron
				Už dvakrát jsem koupil na předek Koni Sport a na zadek obyč. plynovky Kayaby a musím říct, že s tímhle nastavením naopak BMW ztratí část svojí protivné nedotáčivosti a ovladatelnost se o dost zlepší. Samozřejmě dopředu dát Koni sport a vzadu nechat vylágrované staré tlumiče, to může jen sebevrah  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.03.2007 08:48
				od Fikop
				RedBaron píše:Už dvakrát jsem koupil na předek Koni Sport a na zadek obyč. plynovky Kayaby a musím říct, že s tímhle nastavením naopak BMW ztratí část svojí protivné nedotáčivosti a ovladatelnost se o dost zlepší. Samozřejmě dopředu dát Koni sport a vzadu nechat vylágrované staré tlumiče, to může jen sebevrah  

 
To máš pravdu, že auto se stává přetáčivějším jde lechčejic urvat do smyku. Ale pokud si chceš zazávodit na klikaté nerovné silnici tak se ti předek zhoupává jinak než zadek a je to hodně nepříjemné. Pokud s tím chceš jezdit pouze dó obchodu a zpět tak si to tak dej....jinak nedoporučuji.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.03.2007 13:49
				od Mutt
				no pravě že mam zatim v planu vyměnu jen předních tlumičů, protože zadní jsou zatim v pohodě a nechtějí se mi měnit jen tak když ještě můžou nějakou dobu sloužit...
radši bych ty koni jestli jsou o něco málo tvrdší, rád bych zmenšil naklánění v zatáčkách, ale jesti bych tim rozhodil stabilitu tak na to asi seru...
ono i když tam dám ty origo, tak se mi výměnou starých za nový to naklánění v zatáčkách zlepší taky ne?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.03.2007 09:02
				od Malda
				Koni vrele doporucuju  

  Ja jsem nedavno menil celej podvozek. Tuhostne stavitelny koni a k tomu HaR pruziny... Auto je ted jak motokara, perfektne sedi v zatackach a jizdni vlastnosti jsou uplne nekde jinde.Zadny naklaneni a tak.. Proste fajnovka... Je pravda, ze je ted trochu tvrdsi, ale na to sere pes...Hlavne kdyz je fun...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.03.2007 09:53
				od Fikop
				Malda píše:Koni vrele doporucuju  

  Ja jsem nedavno menil celej podvozek. Tuhostne stavitelny koni a k tomu HaR pruziny... Auto je ted jak motokara, perfektne sedi v zatackach a jizdni vlastnosti jsou uplne nekde jinde.Zadny naklaneni a tak.. Proste fajnovka... Je pravda, ze je ted trochu tvrdsi, ale na to sere pes...Hlavne kdyz je fun...  

 
Jaké máš snížení? co máš za auto? a byl to m-technik podvozek než jsi tam dal Koni? Jen že já mám E36 323i bez m-techniku s HR pružinama a Koni tlumičema se snížením -30 -15 auto se naklání, sice trochu méně než s origo. ale na nerovnostech je  tvrdé. a jako motokára se nechová. ale jízdní vlastnosti jsou super. Jen jestli to nemáš moc snížené a tlumiče ti sedí na pryžových dorazech a proto se to chová jak motokára 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.03.2007 10:24
				od patras
				Fikop píše:Malda píše:Koni vrele doporucuju  

  Ja jsem nedavno menil celej podvozek. Tuhostne stavitelny koni a k tomu HaR pruziny... Auto je ted jak motokara, perfektne sedi v zatackach a jizdni vlastnosti jsou uplne nekde jinde.Zadny naklaneni a tak.. Proste fajnovka... Je pravda, ze je ted trochu tvrdsi, ale na to sere pes...Hlavne kdyz je fun...  

 
Jaké máš snížení? co máš za auto? a byl to m-technik podvozek než jsi tam dal Koni? Jen že já mám E36 323i bez m-techniku s HR pružinama a Koni tlumičema se snížením -30 -15 auto se naklání, sice trochu méně než s origo. ale na nerovnostech je  tvrdé. a jako motokára se nechová. ale jízdní vlastnosti jsou super. Jen jestli to nemáš moc snížené a tlumiče ti sedí na pryžových dorazech a proto se to chová jak motokára 

 
mam stejnej povoyek jako ty  koni/hr 30/15 .. a musim rict ze je to fakt parada .. malda ma myslim 60/40 .. to uz je trochu moc 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.03.2007 11:16
				od Fikop
				patras píše:Fikop píše:Malda píše:Koni vrele doporucuju  

  Ja jsem nedavno menil celej podvozek. Tuhostne stavitelny koni a k tomu HaR pruziny... Auto je ted jak motokara, perfektne sedi v zatackach a jizdni vlastnosti jsou uplne nekde jinde.Zadny naklaneni a tak.. Proste fajnovka... Je pravda, ze je ted trochu tvrdsi, ale na to sere pes...Hlavne kdyz je fun...  

 
Jaké máš snížení? co máš za auto? a byl to m-technik podvozek než jsi tam dal Koni? Jen že já mám E36 323i bez m-techniku s HR pružinama a Koni tlumičema se snížením -30 -15 auto se naklání, sice trochu méně než s origo. ale na nerovnostech je  tvrdé. a jako motokára se nechová. ale jízdní vlastnosti jsou super. Jen jestli to nemáš moc snížené a tlumiče ti sedí na pryžových dorazech a proto se to chová jak motokára 

 
mam stejnej povoyek jako ty  koni/hr 30/15 .. a musim rict ze je to fakt parada .. malda ma myslim 60/40 .. to uz je trochu moc 

 
No jestli má -60 tak to už je dost...to má tak 1cm propružení a je na dorazu, proto je jak motokára 

 nemá to pak horší jízdní vlastnosti na hrbolaté cestě když to naráži na doraz? neodskakuje ti auto?
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.03.2007 11:23
				od patras
				Fikop píše:patras píše:Fikop píše:
Jaké máš snížení? co máš za auto? a byl to m-technik podvozek než jsi tam dal Koni? Jen že já mám E36 323i bez m-techniku s HR pružinama a Koni tlumičema se snížením -30 -15 auto se naklání, sice trochu méně než s origo. ale na nerovnostech je  tvrdé. a jako motokára se nechová. ale jízdní vlastnosti jsou super. Jen jestli to nemáš moc snížené a tlumiče ti sedí na pryžových dorazech a proto se to chová jak motokára 

 
mam stejnej povoyek jako ty  koni/hr 30/15 .. a musim rict ze je to fakt parada .. malda ma myslim 60/40 .. to uz je trochu moc 

 
No jestli má -60 tak to už je dost...to má tak 1cm propružení a je na dorazu, proto je jak motokára 

 nemá to pak horší jízdní vlastnosti na hrbolaté cestě když to naráži na doraz? neodskakuje ti auto?
 
to ne .. ta draha propruzeni je fakt dost dlouha 

 takze tam jeste misto na propruzeni je ..
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.03.2007 11:41
				od Fikop
				patras píše:Fikop píše:patras píše:
mam stejnej povoyek jako ty  koni/hr 30/15 .. a musim rict ze je to fakt parada .. malda ma myslim 60/40 .. to uz je trochu moc 

 
No jestli má -60 tak to už je dost...to má tak 1cm propružení a je na dorazu, proto je jak motokára 

 nemá to pak horší jízdní vlastnosti na hrbolaté cestě když to naráži na doraz? neodskakuje ti auto?
 
to ne .. ta draha propruzeni je fakt dost dlouha 

 takze tam jeste misto na propruzeni je ..
 
Mám doma fotku jak mám auto bez předních pružin, bylo opřené jen o dorazy. Když to porovnám jak vypadá -60 a -pružina 

 tak tam velký rozdíl není..typuju tak max. 2cm....fotku mám na jiném PC takže jí vložím někdy...asi o víkendu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.03.2007 12:31
				od Malda
				Ja uz vlastne nic psat nemusim, protoze muj nigga brother Patras to napsal za me...  

  Jinak upresnim.. Snizeni mam 60/30... Je fakt,ze pristi auto asi takhle nizko neposadim, pac si obcas skrtnu, kdyz si nedam pozor a obrubnik je moc vysokej pri parkovani  

 Auto neodskakuje, prostor pro propruzeni je dostatecny  

  Nenaklani se a perfektne drzi stopu... 
