Stránka 1 z 1

Napsal: ned 18.03.2007 20:35
od chitos
Zdarec chlapi mám takový dotaz.Mám 325 a můj klínový řemen pořád píská a je to tím že se mezi klínový řemen a kladky dostala špína. Pomůže vždy když na to střiknu silikonový olej ale vždy když delší dobu stojím (třeba přes noc) tak to dělá opět. Tak se chci zeptat nemáte někdo nějaký figl jak se toho zbavit

Napsal: ned 18.03.2007 20:37
od tweety
Já měl stejnej problém . Sice na 316i, ale to neva . Ten řemen byl asi už trochu vytahaný a nepomáhalo mýdlo ani prostříknutí sil. olejem . Po výměně za new vše OK . :P

Napsal: pon 19.03.2007 16:47
od chitos
No jenže já tam mám fungl nový klíňák a dělá to stejně

Napsal: pon 19.03.2007 17:04
od Maikl

Napsal: pon 19.03.2007 17:47
od tweety
Pak jedině ložisko altíku, nebo KO napínací kladka .

PS : kdysi sem měnil vodící kladku a vrátil ji tam jak mi to přišlo pod ruku . Vše vypadalo OK, ale pískalo to a orvávalo to řemen . Chyba byla v tom, že ta kladka je přidělaná na hliníkovym odlitku, který dosedá k altíku a ty plochy nejsou 100% rovný takže ta kladka byla vyosená . Je potřeba si s tím pohrát a doladit .
U mě to udělal můj servisák během minutky i s tímhle poučením co píšu . To sem čuměl . 8O

Napsal: pon 19.03.2007 21:11
od chitos
Muj mechanik to taky cele kontroloval.Jenže hlavní problém je že to ze spodu není vůbec kryte a všechna špína se tam mezi kladku kliňák dostane ¨jakmile to postřikam silikonovým olejem je vše OK.Snad jen čistit a čistit a nebo udělat nějaký krit ze spodu :(

Napsal: pon 19.03.2007 21:14
od tweety
Kryt taky nemam a zatím OK . Je fakt že jezdím krátké trasy po udržovaných silnicích .

Napsal: pon 19.03.2007 23:37
od chitos
No tož ja bydlim v horách tak možná proto.No a pak si nejsem jisty jisty zda u tveho autka nemáš užší kliňák než já

Napsal: úte 20.03.2007 10:15
od tweety
je ta 6-ti drážkovej a 4 drážkovej na klimě . pochybuju že tam máš širší . :)

Napsal: úte 20.03.2007 10:47
od Slid
chitos píše:Muj mechanik to taky cele kontroloval.Jenže hlavní problém je že to ze spodu není vůbec kryte a všechna špína se tam mezi kladku kliňák dostane ¨jakmile to postřikam silikonovým olejem je vše OK.Snad jen čistit a čistit a nebo udělat nějaký krit ze spodu :(
To samé jsem řešil a také prostříkával každý týden silikonovým sprejem, nakonec jsem dal kryt a ticho nemusím už nic prostříkávat, ten bordel tam lítal přímo na klíňák.

Napsal: úte 20.03.2007 17:05
od chitos
Jo to je přesně ono.Ten kryt si někde koupil nebo udělal?Popřipadě nemáš foto??? :lol:

Napsal: čtv 22.03.2007 18:22
od all
Mě to po výměně za novej dělalo také, mýdlo a olej pomohl vždy na chvíli.... pak jsem namazal ložiska v kladkách... a pořád, pak jsem si všiml že ten novej řemen (zn.GATES) není tak široký,, jen asi o necelej 1mm a na vrchní kladce trošku jezdí ze strany na stranu a nesedí uprostřed... tak jsem tohle kolečko vyndal, vyčistil jsem dosedací plochy na kterých je to přišroubované a dal tam podložku... A je Klid!!!! JUPÍ!!! :wink:

Napsal: čtv 22.03.2007 19:14
od fix
kdybyste nekdo umeli sehnat kryt pod motor, mel bych o 1 taky zajem 8) klidne jety, z polska, autokelly, elitu.....

Napsal: čtv 22.03.2007 19:24
od Amos
Nepíská ti náhodou servo? Dělalo mi to stejnou věc, vyměnil jsem klíňák a nic. Nakonec nebyl olej v servu.

Napsal: čtv 22.03.2007 19:32
od _peper
Amos píše:Nepíská ti náhodou servo? Dělalo mi to stejnou věc, vyměnil jsem klíňák a nic. Nakonec nebyl olej v servu.
Servo nepíská ale řve :) Aůe jinak řemen od čerpadla serva mi taky pískal (kryt pod motorem taky nemám) dotáhl jsme ho a už si ani nehvízdne :)

Napsal: čtv 22.03.2007 21:34
od Slid
V Polsku stojí 500,- v aci elit kelly stojí kolem 1300,- benzin a diesel je stejný, pouze pro diesel se musí nalepit na kryt molitan, kvůli hluku, tak jako má original.

Napsal: pát 23.03.2007 08:49
od Maikl
all píše:Mě to po výměně za novej dělalo také, mýdlo a olej pomohl vždy na chvíli.... pak jsem namazal ložiska v kladkách... a pořád, pak jsem si všiml že ten novej řemen (zn.GATES) není tak široký,, jen asi o necelej 1mm a na vrchní kladce trošku jezdí ze strany na stranu a nesedí uprostřed... tak jsem tohle kolečko vyndal, vyčistil jsem dosedací plochy na kterých je to přišroubované a dal tam podložku... A je Klid!!!! JUPÍ!!! :wink:
kam si dal tu podložku...? Vždyť je tam ten zámek kvůli zajištění.. Nebo si to rozebral celý..?

ps: uz sis koupil ten nahubek na hadici.. 8) :D

Napsal: pát 23.03.2007 12:41
od all
Maikl píše:
all píše:Mě to po výměně za novej dělalo také, mýdlo a olej pomohl vždy na chvíli.... pak jsem namazal ložiska v kladkách... a pořád, pak jsem si všiml že ten novej řemen (zn.GATES) není tak široký,, jen asi o necelej 1mm a na vrchní kladce trošku jezdí ze strany na stranu a nesedí uprostřed... tak jsem tohle kolečko vyndal, vyčistil jsem dosedací plochy na kterých je to přišroubované a dal tam podložku... A je Klid!!!! JUPÍ!!! :wink:
kam si dal tu podložku...? Vždyť je tam ten zámek kvůli zajištění.. Nebo si to rozebral celý..?

ps: uz sis koupil ten nahubek na hadici.. 8) :D
No, já to mám takhle: povolil jsem šroub na té kladce co se nyhýbe, zůstane ti z toho: plastové kolečko s ložiskem,šroub a takovej hliníkovej odlitek, co je rozšířenej tam jak dosedá na ložisko.. Tak tu podložku jsem dal mezi ten hlin. odlitek a přichycení na alternátoru...
Jo uz to mám i s novou hadicí..... hlavně už mám správnou hladinu vody!!! předtim to bylo úplně plný a proto to vylítlo... Ale byla prdel :D :D

Napsal: pát 23.03.2007 15:48
od chitos
Ne ne mě to nedělá servo to je měněné je to ten kliňák no a je přesně na tu moji karku.Měnil to mechanik a ten tam určitě nedal užší.Budu muset sehnat ten krit.V tom Polsku to je na těch bazarech nebo kde???Nemáš kontakt?

Napsal: pát 23.03.2007 15:55
od Slid
napis SZ clovekoj co si rika sihlovecondra a zeptej se kde ty kryty jsou v polsku, me ho sehnal on.