Stránka 1 z 2

Napsal: sob 10.03.2007 22:13
od milanm3
Máte někdo zkušenosti s předními brzdami od D2, které mají 8 pístků? Mám je tu v krabici, ale pístky mají menší průměr, než by se očekávalo... A pokud někdo máte, kolik kilometrů vám vydrží ty gufera kolem pístků? Nebudu s tím jezdit v zimě, natož ve sněhu, ale prostě se mi to nezdá.

Napsal: sob 10.03.2007 22:22
od srle
jestli je nechces ja se jich ujmu!

Napsal: sob 10.03.2007 22:23
od milanm3
srle píše:jestli je nechces ja se jich ujmu!


:D Chci je nejdřív aspoň vyzkoušet, ale nechci to rozvěsit v první zatáčce na motodromu :)

Napsal: sob 10.03.2007 22:26
od milanm3
srle píše:jestli je nechces ja se jich ujmu!


jinak cena cca 30tis :) Ale když budou fungovat, budu mít k mání origoš přední brzdy M3 :)

Napsal: ned 11.03.2007 16:04
od pilot504
A kolik maji průměr pístků?

Napsal: ned 11.03.2007 16:05
od milanm3
pilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?


Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mm

Napsal: ned 11.03.2007 16:19
od pilot504
milanm3 píše:
pilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?


Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mm


No, tak to je normální...jak bys tam naskládal větší pístky, když jsou 4 vedle sebe? Ještě ti musí zůstat materiál mezi nima, kvůli pevnosti. Vůbec bych se toho nebál!

Pleskni sem aspoň nějakou fotku ať je můžeme omrknout :wink:

Napsal: ned 11.03.2007 16:22
od lupik
Obrázek

Napsal: ned 11.03.2007 16:24
od milanm3
pilot504 píše:
milanm3 píše:
pilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?


Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mm


No, tak to je normální...jak bys tam naskládal větší pístky, když jsou 4 vedle sebe? Ještě ti musí zůstat materiál mezi nima, kvůli pevnosti. Vůbec bych se toho nebál!

Pleskni sem aspoň nějakou fotku ať je můžeme omrknout :wink:


To s tím matrošem mě napadlo taky, ale ten brzdič je natolik velkej, že by se klidně o něco málo větší vlezly. Fotku vnitřku nemám, zatím jen brzdič zvenku: http://www.dovrchu.cz/tmp/brzdy/dsc_0070.jpg

Napsal: ned 11.03.2007 16:38
od pilot504
Pěkný kusadla :D !!! Abys někde nešel přes "volamt" :lol:

Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě! :wink:

Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí.... :P

Napsal: ned 11.03.2007 18:01
od milanm3
pilot504 píše:Pěkný kusadla :D !!! Abys někde nešel přes "volamt" :lol:

Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě! :wink:

Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí.... :P


No vono to bude na autě, který má cca 1150kg... To je skoro počítat s tím, že člověk zabrzdí a půjde na boudu přes předek :D

Napsal: ned 11.03.2007 18:18
od pilot504
milanm3 píše:
pilot504 píše:Pěkný kusadla :D !!! Abys někde nešel přes "volamt" :lol:

Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě! :wink:

Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí.... :P


No vono to bude na autě, který má cca 1150kg... To je skoro počítat s tím, že člověk zabrzdí a půjde na boudu přes předek :D



No to teda!! :lol: Hihi tak při téhle váze bych se o brzdný učinek opravdu nebál!!

Napsal: ned 11.03.2007 18:50
od milanm3
pilot504 píše:No to teda!! :lol: Hihi tak při téhle váze bych se o brzdný učinek opravdu nebál!!


Ono nejde ani tak o váhu, ale o to, že dobržďovat budu z vysokých rychlostí :)

Napsal: ned 11.03.2007 22:25
od Hanz
muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-) ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic :-) kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci :wink:

Napsal: ned 11.03.2007 22:29
od milanm3
Hanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-) ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic :-) kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci :wink:


S válcem si ještě budu muset hrát :) Budu muset hodit polovinu na předek a polovinu na zadek a případně ten předek nebo zadek utlumit mírně ventilem (to je potřeba otestovat v praxi).

A proč nenechávám sériovky? Sice je to na závody do vrchu, kde se "moc" nebrzdí, ale ono brzdit 80m před zatáčkou nebo 50m před zatáčkou znamená rozdíl třeba 2 sekundy v cíli... A v konkurenci, kde se bojuje o každou setinu.... Taky se chci svézt na okruhu a bojim se, že by ty sériovky (i když jsou dobrý) nevydržely šest hodin v kuse....

Napsal: pon 12.03.2007 00:34
od srle
proc nikde nedelaj nejake studentske slevy na ty brzdy? :-)

Napsal: pon 12.03.2007 00:38
od lupik
srle píše:proc nikde nedelaj nejake studentske slevy na ty brzdy? :-)


studenti maj chodit do školy a ne jezdit okruhy, proto žádna sleva :lol: :lol:

Napsal: pon 12.03.2007 01:10
od Huska
milanm3 píše:
Hanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-) ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic :-) kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci :wink:


S válcem si ještě budu muset hrát :) Budu muset hodit polovinu na předek a polovinu na zadek a případně ten předek nebo zadek utlumit mírně ventilem (to je potřeba otestovat v praxi).

A proč nenechávám sériovky? Sice je to na závody do vrchu, kde se "moc" nebrzdí, ale ono brzdit 80m před zatáčkou nebo 50m před zatáčkou znamená rozdíl třeba 2 sekundy v cíli... A v konkurenci, kde se bojuje o každou setinu.... Taky se chci svézt na okruhu a bojim se, že by ty sériovky (i když jsou dobrý) nevydržely šest hodin v kuse....


myslím že důležitější než samotný brzdiče jsou kotouče/ destičky ... proto většina mění brzdiče až později když zjistí že se destičky začínají kroutit a nebrzdí celou plochou nebo že se jim do brzdiče nevlezl kotouč..... proto si myslím že na závodech do vrchu rozdíl účinku mezi brzdiči nepoznáš .... spíše poznáš rozdíl ve váze proti původním brzdám ... každopádně ti moc fandím a těším se až pojedeš ecce homo :wink:

Napsal: pon 12.03.2007 01:17
od LOPOLO
Hanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-)


Ja znam lidi ktery je nemenej ani posledni :-)

Napsal: pon 12.03.2007 09:30
od milanm3
Huska píše:myslím že důležitější než samotný brzdiče jsou kotouče/ destičky ... proto většina mění brzdiče až později když zjistí že se destičky začínají kroutit a nebrzdí celou plochou nebo že se jim do brzdiče nevlezl kotouč..... proto si myslím že na závodech do vrchu rozdíl účinku mezi brzdiči nepoznáš .... spíše poznáš rozdíl ve váze proti původním brzdám ... každopádně ti moc fandím a těším se až pojedeš ecce homo :wink:


Na EH se sejdeme maximálně mezi divákama, licence mi nepovoluje start na podniku ME, i kdyz jeho soucasti je MCR.

K tem rozmerum - vzal jsem kotouc 330mm, ty "kusadla" pojmou az 356mm. Vzal jsem to po tom, co me svezl mladej Kopeckej ve Fabii WRC a cejtil jsem, jak se brzdi ze 130km/h na 30-ti metrech :lol: