Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 07.03.2007 20:36
				od usak
				Zdravim Vas vsechny... mam dotaz. Pred tydnem odeslo na mem e46 320D, 150k TURBO, koupil jsem repas a nechal namontovat.
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde. 
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy. 
Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji
			 
			
					
				
				Napsal: stř 07.03.2007 20:47
				od FreeTree
				Kolegovi se vysralo turbo u tohodle motoru při 50 tis km! Hned zastavil a chcípnul motor, vyměnili mu ho za origo +ještě něco............... dal za to asi 40 litrů dohromady.....  a auto jezdí dál.... zejtra zjistím
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 01:06
				od kosa
				divné , turbo jako takové je mech.záležitost odejde ..stane se  vyměníš jedeš...pokud to netočí víc než 3tis ...musí to něco napsat špatný tlak turba , chybu na množství vzduchu ,tlk paliva nebo tam někde....jaká dignostika to byla?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 08:38
				od Toydolls
				Zajed na poradnou diagnostiku
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 14:21
				od marek26
				te comonraily sa nejak seru,
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 15:37
				od Toydolls
				marek26 píše:te comonraily sa nejak seru,
To takto preci nejde rict,zalezi jak se s autem zachazi, v jakem je stavu a kolik ma nalitano
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 16:16
				od coupe328
				Znamy mel ten samy problem,jen to byl passat 1.8 T a otacky nelezly nahoru.Odeslo mu turbo,koupil nove,vubec to nechtelo tocit,byl ucpanej kat.To se koukam udelalo.Tak pak vaha vzduchu?Ucpanej naftovej filtr?Jaky ma zvuk motor?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 18:14
				od usak
				zvuk to naprosto normalni.....
Dnes se zkouselo jeste nejake cislo, mala kostka pred nebo za vahou vzduchu a stale nic.....
Uz doopravdy nevim. Katalizator se popravde zkousel stylem...odpojovanim postupne dily kde kat je, jestli to pujde bez nej a taky nic....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.03.2007 18:59
				od Marek-is
				Mozna nejake cislo...diagnostiku bych resil leda v BMW s timhle motorem 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 20:59
				od usak
				Ahoj ahoj ahoj, nevim jestli se mam smat nebo brecet....
Myslim ze uz jsem mohl tak tyden jezdit...
Dnes prisli dobraci v servisu na to, ze po vymene turba nebylo vymemeno to plechove tesneni a je tedy podfoukle.....proto VYKON nikde.
Nechapu proc mi tohle rekli po tydnu jakoze zkoumani, kdyz jsem pohrozil ze uz si auto odvezu.
Doufam ze tento problem ,vse vyresi. 
Poradi nekdo kde toto tesneni sehnat.
Diky
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 21:58
				od MartyH
				a to ti to zkoumají ti stejní "experti" co ti měnily turbo? To těsnení myslíš mezi svodama a turbem? Výměnu toho těsnění bych považoval za zamozřejmost.
To těsnění určo seženeš v originále, ikdyž pochybuju že bude skladem. Některý s náhradních výrobců to možná taky bude dělat, ale nemyslím si že by cena byla nějak tragická.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 22:12
				od usak
				presne jak rikas.... taky jsem myslel ze je to samozrejmost a to nejsem mechanik....
Nasel jsem to ted v katalogu elitu myslim ale uz je to objednano v originale....
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 22:31
				od MartyH
				dobrýho mechanika aby jsi lupou hledal......
Já naštěstí servisuju i známýho v servisu (tam jsou opravdoví automechanici!!) a z 90% na tom dělám s nim, jinak nevím kam bych auto dával. 
 
dej vědět jak jsi dopadl a zda to opravdu byla celá závada.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 12.03.2007 22:32
				od matiz
				jednim slovem - hovadka...Clovek aby se strachoval co mu pri oprave zkurvi nebo neudelaji poradne...Ted si vem ze by ti to fouklo za par tisic kilaku.Urcite bys spojitost nehledal...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.03.2007 08:42
				od FreeTree
				No to si děláš prdel..... příště zapomenou nalejt volej do motoru, ne? Bych jim ukázal  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 13.03.2007 10:31
				od rades
				usak píše:Zdravim Vas vsechny... mam dotaz. Pred tydnem odeslo na mem e46 320D, 150k TURBO, koupil jsem repas a nechal namontovat.
Samozrejme ze mechanici vycistili intercoler a vyfuk vcetne katu od oleje.
Vcera se nove turbo nasadilo a ouvej...Vykon nikde. 
Auto toci pri plnem plynu pouze 3tis otacek a dal se mu nechce. Pri jizde konci na 2500ot/min.
Diagnostika nic neukazala.
Byl jsem upozornen na ARG ventil, tak ten je take vycisteny.....
Zkousely se otacky i pri vyfuku pryc, pry kdyby to nepoustely katy. 
Nevim nevim....
Poradite???
Dekuji
Tak doufám,že to budeš mít jenom to těsnění. Moje story byla taková,že na mé 320d 110KW mi odešlo turbo v cca 120tis,tak mi tam daly repasovaný a závada stále stejná.Po dni skoumání,pokusů a omylů bylo zjištěno,že repasované turbo je zrepasované špatně a závada se projevovala úplně stejně-taky jak popisuješ-auto netáhlo a točilo max do 3tis.Takže nové repas turbo a už to bylo ok-jenže pozor,jen do cca najetých 8tis km. To jsem si to pelášil po krajinách českých,když opět rapidní pokles výkonu a následně čoud z výfuku-závěr-opět turbo v háji. Tímto doporučuji z vlastí zkušenosti raději nějaký ten tisíc přidat a nechat namontovat turbo nové.Jinak přeji dobré pořízení.
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 17.03.2007 23:15
				od usak
				Tak Vas vsechny zase zdravim.....
Tak se ukazalo , ze to jen to tesneni nebylo....BOHUZEL tedy.
V patek ve 13hod se vse slozilo ke slavnostnimu dokonce a odzkouseni. Prvni nastartovani, nechat chvili zahrat a a........ prvni otacky vyletely, hura....
Zkousim podruhe a ejhle, nic. Dnes jiz standartnich 2500ot/min.
Nevim nevim, v pondeli posledni diagnostika a pak uz snad jen RENOCAR??
Asi. Uz na to nemam nervy a rozplavanou octavii TDi 66kW nebo rozezranym Preludem 2,2VTEC se mi nechce jezdit donekonecna.
Mozna jeste zvazuji odvoz vozu p.Parizkovi do Moravan.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 17.03.2007 23:52
				od coupe328
				to mi pripada jako by auto padalo do nouzaku..moc bmw nafte nerozumim,ale vymenit naftovej filtr,vyzkouset novou vahu vzduchu a prvni zajed na diagnostiku do bmw.Dale zkus zajit pro odpoved na 
http://www.dieselpower.cz  ty lidi naftovym motorum rozumi a optej se 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.03.2007 10:01
				od MartyH
				pokud to chvilku jelo normálně a pak zase přestalo tak bych to také viděl na nouzový režim. Jak si to načetlo chybu tak to do něj zas přešlo. Zkusil bych fakt diagnostiku. BOHUŽEL asi v renocaru 

  ale co naděláš....
Dle závěru bych té řešil dál.
Je to turbo fakt OK?
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.03.2007 10:50
				od Whisky
				Pokud Vysocina doporucuju Servis Roman Prchal Diagnostiku ti taky udelahi.
http://www.pneuservis.org/