Stránka 1 z 1
Napsal: stř 28.02.2007 03:41
od Stanley
caute nevite odkud by to mohlo jit?píska me compact 1,6 i .je to zavisle na otackach pokud pridam pískani je hlasitejsi ,zkousel jsem vrtuli na chladici ale jinak me nic nenapada.nemate nekdo podobnou zkusenost??????????????????,,
Napsal: stř 28.02.2007 04:26
od lupik
kladka, klíňák, .... takhle to asi nepude lokalizovat

Napsal: stř 28.02.2007 09:06
od sumachr
mozna turbo

Napsal: stř 28.02.2007 09:58
od georg
Bud bych to videl na klínak jak už tu bylo řečeno a nebo ložiska na altíku...

Napsal: stř 28.02.2007 15:41
od Tomas8409
ložiska na altíku. dělá mi to taky po zahřátí nebo sešlápnutí plynu pohoda. ale nejde to skoro slyšet
Napsal: stř 28.02.2007 16:17
od Slid
Sem vždy prostříkal altík WDčkem tak jednou za 14 dnů a bylo ticho, hlavně mezi řemenici a altík ( jak se to točí ) už jsem chtěl taky měnit ložisko, ale jak bylo psáno ohřálo se a ticho
Pak jsem koupil kryt pod řemenici chladič od trojúhelníků co vede ( myslím ten velký kryt ) a už nemusím prostříkávat altík, už je ticho, ten bordel furt cákal na řemenice a dostával se bordel i k altiku

Napsal: stř 28.02.2007 19:45
od zyx66
Zdar chlapi. Chcem sa Vas opytat 2 veci.
1) BMW 325i E36 (r.v.'92) mal rozvodovu retaz alebo remen?
2) to iste auto ked ma najazdene 500.000 km, kolko este vydrzi take auto?
Dik hosi
Napsal: stř 28.02.2007 19:52
od dsvatos
Má řetěz... A výdrž? Záleží jak se k němu kdo choval a kde a jak jezdil.. Pokud měnil olej jak měl, nehonil studenej motor a jezdil dálky, může motor v poho vydržet ještě dlouho.. Pokud mu někdo dával kotel, honil ho po městě studenej a prděl na údržbu, může být už dvakrát po smrti.. Chce to posuzovat konkrétní kus...
Napsal: ned 01.04.2007 04:26
od Stanley
cau moc dik .dlouho jsem tu nebyl takze to ctu az ted a mate pravdu presne - po zahrati ,nebo kdyz tomu dam tak to prestane necham ho odpocinout nastartuju a zas.takze to bude asi ono ale nevim co je to ten altik a kde to mam hledat napiste me prosim jeste kde to je at vim co mam zkoumat.chci to zkusit promazata uvidim .rad bych se toho turba zbavil nekdy je to fakt hlasity .dikes za pomoc
Napsal: ned 01.04.2007 04:28
od Stanley
cau moc dik .dlouho jsem tu nebyl takze to ctu az ted a mate pravdu presne - po zahrati ,nebo kdyz tomu dam tak to prestane necham ho odpocinout nastartuju a zas.takze to bude asi ono ale nevim co je to ten altik a kde to mam hledat napiste me prosim jeste kde to je at vim co mam zkoumat.chci to zkusit promazata uvidim .rad bych se toho turba zbavil nekdy je to fakt hlasity .dikes za pomoc
Napsal: ned 01.04.2007 08:59
od _peper
Altik je alternator. A najdes ho v motorovem prostoru

Vypada takhle
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22 a mel bys ho najít podle toho, ze knemu vede remen.
Napsal: ned 01.04.2007 10:49
od maRcco
mě to také pískalo a pak jsem přišl na to že to byla rolna na klíňáku ... já měl napínací kladku v prd...
Napsal: ned 01.04.2007 15:15
od marek26
Slid píše:Sem vždy prostříkal altík WDčkem tak jednou za 14 dnů a bylo ticho, hlavně mezi řemenici a altík ( jak se to točí ) už jsem chtěl taky měnit ložisko, ale jak bylo psáno ohřálo se a ticho
Pak jsem koupil kryt pod řemenici chladič od trojúhelníků co vede ( myslím ten velký kryt ) a už nemusím prostříkávat altík, už je ticho, ten bordel furt cákal na řemenice a dostával se bordel i k altiku

nejako casto pises o tom kryte pod motor uz to citam asi stvrty krat.
Ale nevadi treba sa poucit. Ja ten kryt tam mam povodny origos jak som kupoval auto. Je to fakt dobra vec, v 1. rade nejde bordel z cesty do kladky a remena, v 2. rade je tam taka pena ktora tlmi zvuk a motor je o dost tichsi.
Napsal: ned 01.04.2007 18:16
od Slid
marek26 píše:Slid píše:Sem vždy prostříkal altík WDčkem tak jednou za 14 dnů a bylo ticho, hlavně mezi řemenici a altík ( jak se to točí ) už jsem chtěl taky měnit ložisko, ale jak bylo psáno ohřálo se a ticho
Pak jsem koupil kryt pod řemenici chladič od trojúhelníků co vede ( myslím ten velký kryt ) a už nemusím prostříkávat altík, už je ticho, ten bordel furt cákal na řemenice a dostával se bordel i k altiku

nejako casto pises o tom kryte pod motor uz to citam asi stvrty krat.
Ale nevadi treba sa poucit. Ja ten kryt tam mam povodny origos jak som kupoval auto. Je to fakt dobra vec, v 1. rade nejde bordel z cesty do kladky a remena, v 2. rade je tam taka pena ktora tlmi zvuk a motor je o dost tichsi.
jj je to tak, ono tady je HIT napsat nové téma než použít tlačítko Hledat

Napsal: sob 21.02.2009 21:44
od radokrno
mě to vždy pískalo a po vyjmutí napínací kladky to přestalo a ted jsem zkusil vyjmout jen klínák a dát ho jakoby obrácenízadníčástí dopředu a taky to přestalo....taky jsem zjistil že mám kousek ulomené řemenice ,,je to nejspodnější u 6 válcového motoru???mohlo by to být příčinou,ono to přímo do tý řemenice nezasahuje tak nevim je to jen ta krajní část...pro lepčí orientaci a přehled kde je to odlomený přidávám nákres..děkuji za rady ,,popř zda-li je možná výmněna bez razantníh zásqahů..a jak na to?dik
Napsal: sob 21.02.2009 21:46
od radokrno
přidal bych foto ale nějak to nejde??