Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 22.02.2007 18:53
od BOHHy
Aaahoj . Koupil jsem BMW e36 rv.96 a chci měnit olej . Je nutné jezdit do servisu kvůli nulaci ukazatele výměny oleje nebo si to počítač přebere sám?
Chci ted davat polosyntetiku jelikož ted jezdim na minerál. Máte s touto výměnou někdo zkušenost? myslím jako pročištění motoru apod. Díky moc ;-)

Napsal: čtv 22.02.2007 20:05
od Ajwori

Napsal: čtv 22.02.2007 20:18
od Koby
Prej to můžeš tim propojovánim přes drát komplet odpálit :D Co je na tom pravdy nevim.

já nevim, já sem to nuloval nedávno a vpohodě.

Napsal: čtv 22.02.2007 20:21
od Bajzik
Koby píše:Prej to můžeš tim propojovánim přes drát komplet odpálit :D Co je na tom pravdy nevim.

já nevim, já sem to nuloval nedávno a vpohodě.
já to slyšel také ale vždy to bylo od lidí co na to maj ten origo hajzl

Napsal: čtv 22.02.2007 20:24
od BOHHy
Díky pánové .. pomohli jste mi.
Jeste jestli nekdo menil olej minerál za polo nebo plnou syntetiku .. díkes ;-)

Napsal: čtv 22.02.2007 20:25
od Koby
Bajzik píše:
Koby píše:Prej to můžeš tim propojovánim přes drát komplet odpálit :D Co je na tom pravdy nevim.

já nevim, já sem to nuloval nedávno a vpohodě.
já to slyšel také ale vždy to bylo od lidí co na to maj ten origo hajzl


A na to konto jsem slyšel, že ten origo hajzl neni nic jinýho, než propojovací drát v šasi kde máš talčítko Stand by a možnost nastavit si co chceš vynulovat.. :D

Napsal: čtv 22.02.2007 20:41
od Ajwori
zaslechl jsem, že si nějakej borec odpálil ABS, no nevim. Důležitý je nesplíst čísla pinů

Napsal: čtv 22.02.2007 22:10
od Hanz318iS
Ajwori píše:zaslechl jsem, že si nějakej borec odpálil ABS, no nevim. Důležitý je nesplíst čísla pinů


Na tohle bacha.Tohle bych vazne nedoporucoval nekomu,kdo vubec nerozumi elektrice...Mozny to je.Snad muzes i poskodit RJ...

Napsal: čtv 22.02.2007 22:56
od Ajwori
minerál ja do starejch škodovek 15w-40, do báva minimálně polosintetiku 15w-40, ale pokud tam někdo před tebou lil plnou 5w-40 a nejsou markantní úniky tak tam nalej ji, pokud tam máš 10 a naleješ místo ní 5 může se stát, že se začnou ozývat ventily

Napsal: pát 23.02.2007 19:01
od Standa_Ov
BOHHy píše:Aaahoj . Koupil jsem BMW e36 rv.96 a chci měnit olej . Je nutné jezdit do servisu kvůli nulaci ukazatele výměny oleje nebo si to počítač přebere sám?
Chci ted davat polosyntetiku jelikož ted jezdim na minerál. Máte s touto výměnou někdo zkušenost? myslím jako pročištění motoru apod. Díky moc ;-)

Za stovku jsem si to nechal v ( http://www.sotea.cz/index.php?page=autoservis )vynulovat a v garáži jsem si tam dal 5W40 plnou sin. a new olej filter. Hotovo :)

Napsal: pát 23.02.2007 21:33
od coupe328
jj ...ja si to ted nechal vynulovat v bosch servisu..maj zastoupeni po cele CR cena 150.-

Napsal: sob 24.02.2007 09:36
od Huska
dle postupu to jde dobře, ale nesmíš se splést a vyzkratovat jiné piny. Osobně jsem viděl "machra" který to dělal "100x" a ukazoval to na svém autě dalším a začalo se mu kouřit palubovky a auto pak nemohl nastartovat. Ono je logické když se je to diagnostichá zásuvka a vedou z ní kabely do řídících jednotek motoru/centrálu/ ABS atd... že je při špatném zapojení je riziko poškození jiných součástí

Napsal: sob 24.02.2007 12:52
od Mafa
Mel bych jen dotaz, kdyz chci vymenit olej driv a jeste porad sviti zelene diody, jestli to mam resetovat nebo pockat az budou hlasit ze je cas na vymenu:-) diky

Napsal: sob 24.02.2007 13:06
od Slid
resetuj to :wink:

Napsal: sob 24.02.2007 14:14
od 320i
v tom postupu co je tady v klubu je i obrazek diag zasuvky s popisem... pokud neni clovek totalni trotl, tak se splist nemuze...delam to kusem dratu (myslim ze pin7 a 17(18???-proste zem)) a vzdycky v poho :)

Napsal: sob 24.02.2007 14:23
od Slid
Tohle je návod co zaručeně funguje jak dal např.EKO

dělám to vždy kusem kabelu, ale kostřím o kasli, ale to je úplně jedno.
Nikdy žádný problém, piny v zásuvce jsou jasně popsané a když je někdo blbej a použije jiné tak je to jeho blbost, je toho tady o nulovaní fakt dost nebo i v Tech. encyklopedii, stačí pouze hledat a neřešit kraviny.

Obrázek
1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.

2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.

3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.

Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti.

Napsal: pon 12.03.2007 17:06
od BOHHy
Ja to mám jestě v zeleném políčku a nejde mi to ... musím počkat na oranž :-) ? nebo to delám blbe?

Napsal: pon 12.03.2007 19:30
od askul11
Dělal sem v pátek a ještě mě jedno políčko svítilo a šlo to!tak to asi děláš blbě :D