Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 15.02.2007 02:00
od JanK
doufam,ze nekdo poradi...chci si posunout omezovač u 325 bez vanosu...

Napsal: čtv 15.02.2007 09:51
od dsvatos
A máš k tomu nějakej závažnej důvod? Oni ve fabrice dobře ví, proč ho tam nastavujou tak jak je... Pokud máš motor v sérii, je to blbost :wink:

Napsal: čtv 15.02.2007 10:41
od Speedy
7100, ale bez upravy motoru se to bude jen tocit...

Napsal: čtv 15.02.2007 15:13
od Huska
Speedy píše:7100, ale bez upravy motoru se to bude jen tocit...

tak tak. když jsem koketoval s chipováním tak po chipu byl posunut na tuto hranici a už jsem cítil, že to není to pravé :!:

Napsal: čtv 15.02.2007 15:22
od dsvatos
Pokud není motor upravován (mechanicky) tak je posunování omezovače naprostá blbost. Jen se tím kurví motor. Pokud má svoje maximum třeba v 6.000 otáček, jakej by mělo smysl posunovat omezovač ze 6.500 na 7.000 ?? Naprosto žádnej. Po otáčkách max. výkonu už s rostoucíma otáčkama výkon motoru prudce klesá, takže není jedinej důvod přes tyhle otáčky jít. Něco jinýho samozřejmě je, pokud je motor upravovanej a má max. výkon třeba posunutej na 6.500 (změřenej na brzdě), pak je samo logický posunout omezovač třeba na těch 7 tisíc..

Napsal: čtv 15.02.2007 16:56
od JanK
ja nechci blafat,ale me tech 6,6tisice nestaci,taha to pekne az do konce...a prave kdyz chci uz radit,tak to umre...tak by mi mozna stacilo tech 200-300 otacek,abych mohl misto umiráni řadit....kolik to točí Vám??

Napsal: čtv 15.02.2007 17:19
od 320i
325 nemam....ale nad 6tis sem motor nikdy nemucil.... :roll:
i sviste sem tahal max do 6,5....a to je vysokoot.

Napsal: čtv 15.02.2007 17:55
od JanK
jseš hovno mučitel.... :lol:

Napsal: čtv 15.02.2007 18:12
od Speedy
6ti vály M50 a M52 maj omezovač v 6500ot/min. M54 myslim taky.

Napsal: čtv 15.02.2007 18:18
od Spajky
Není to náhodou 6700 :?: :?:

Napsal: čtv 15.02.2007 18:21
od Speedy
Spajky píše:Není to náhodou 6700 :?: :?:


Náhodou ne :-) Ale překmit je normální klidně i 200ot/min

Napsal: čtv 15.02.2007 20:05
od rafo
Problem je s nasavanim vzduchu ked nevymenis komplet sanie ( nie len filter) nema to vyznam -

Napsal: sob 28.03.2009 18:52
od FiliposII
Prominte ze vytahuju stare tema, ale ted nevím, zda mam puvodni RJ nebo nejaku porypanu, auto je po dovozu z nemecka (mam ho uz dva roky), je to 325i, M50 - noVanos (r.v. 1991).... dle teho jak jsem cetl, mel by byt omezovac nekde na 6500ot +-200ot/min.

U mého auta neni problem vytočit motor za hranici 7000ot/min, bohuzel nikdy kdyz jsem sem se dostal na omezovač jsem se nepodíval kolik je tam otáček, ale vždy jsem rychlo řadil. K tak vysoké hodnotě sa mě to podařílo vytočit při předjíždění (do prudkého kopce) na 3. rychlostní stupeň. Po sléze jsem si všiml, že na tachometru byla rychlost cca 160km/h (kolik má jet M50B25 na 3. rychlostní stupen u omezovače (tedy asi 6500ot)). Jen koutkem oka jsem zahlédl, že se ručička otáčkoměru pohybovala hluboko za hranicí 7000ot.

Pokud auto ženu do otáček, tak je zhruba u 6500ot/min znát mírný pokles výkonu (asi 10%) ale po zhruba 100-200ot/min se výkon opět dostaví a je ho minimálně stejně jako v 6000ot ale spíše i více.

Jinak auto pri 6500ot/min na 5. rychlostní stupeň jede cca 235km/hod, a rozhodně má tendenci zrychlovat dále (buhužel hladnia strachu je už dost vysoká, tak už noha na pedálu nejak nechce věcej přitlačit :-) ).

Viditelné úpravy na motoru nejsou (jen jiný výfuk, možná rezonátor nebo vyrabovaný kat. a přímé sání - kterého bych sa rád zbavil :-) )

Lze nějakým jednoduchým způsobem poznat že mám chip? (seriové číslo chipu apod.)
A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)

Napsal: sob 28.03.2009 20:22
od chip
FiliposII píše:(kolik má jet M50B25 na 3. rychlostní stupen u omezovače (tedy asi 6500ot))

To zjistíš jednoduše, když dáš trojku, pak přidáš plyn a sleduješ stoupající otáčkoměr a až bude na 6500, tak se podíváš na hodnotu rychloměru a daná cifra je odpověd na tvojí otázku.

Napsal: sob 28.03.2009 20:33
od petabmw
zbitecnej zasah nicemu nepomuzes naopak muzes uskodit.zvisit otacky znamena i dalsi upravy abys neovlivnil moc zivotnost motoru.vysoky otacky nech Mkum :twisted:

Napsal: sob 28.03.2009 21:23
od Killca
FiliposII píše:A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)

ja bych s tim slit na brzdu, kdyz mas znamy, da se to za par korun zmerit, pricemz ti muzou kecat budiky, chtelo by to vzit GPS do auta a zmerit realnou rychlost i jinak, nebo pokud mas BC tak kouknouzt na bccku kolik jede difer realne, treba tak ze v maximalce vynulujes prumernou rychlost a hned ti naskoci aktualni rychlost, nez se to zacne prumerovat

petabmw píše:zbitecnej zasah nicemu nepomuzes naopak muzes uskodit.zvisit otacky znamena i dalsi upravy abys neovlivnil moc zivotnost motoru.vysoky otacky nech Mkum :twisted:

pricemz se resi uz neco jinyho :)

Napsal: sob 28.03.2009 21:25
od petabmw
sem jenom podotykal :!: :!: :!:

Napsal: ned 29.03.2009 00:21
od Kami1
jestli znate hlasku "oko neni pica", tak nejak je to i stim merenim vykonu,
ale jak u koho, nekdo proste to "oko" na to ma, zvlast kdyz to auto mas poradne projezdeny

Napsal: ned 29.03.2009 13:51
od FiliposII
chip píše:
FiliposII píše:(kolik má jet M50B25 na 3. rychlostní stupen u omezovače (tedy asi 6500ot))

To zjistíš jednoduše, když dáš trojku, pak přidáš plyn a sleduješ stoupající otáčkoměr a až bude na 6500, tak se podíváš na hodnotu rychloměru a daná cifra je odpověd na tvojí otázku.

No tak na to bych snad ani nedosel :-) šlo mně o to zda nahodu nemam enom rozhozený otákoměr, rychloměr jsem zkoušel na radarech a dle cejchovaného rychloměru na druhém autě, a při 50km/hod mě to ukázalo cca 49km/hod (což je v normě). Tak jsem chtěl porovnat hodnoty i z otáčkoměru.
Na poslední prohlídce na diagnostice ta diagnostika ukazovala blbé hodnoty (ale už jsem vyměnil čidlo kliky tak snad by to mělo byt už OK). Ale dle servisáka enom tak odhadem by měl ukazovat správně, ale jistota je jistota.

Napsal: ned 29.03.2009 13:54
od FiliposII
Killca píše:
FiliposII píše:A případně kolik kobil by bylo na víc? (Ale to jde asi jen na brzdě?)

ja bych s tim slit na brzdu, kdyz mas znamy, da se to za par korun zmerit, pricemz ti muzou kecat budiky, chtelo by to vzit GPS do auta a zmerit realnou rychlost i jinak, nebo pokud mas BC tak kouknouzt na bccku kolik jede difer realne, treba tak ze v maximalce vynulujes prumernou rychlost a hned ti naskoci aktualni rychlost, nez se to zacne prumerovat

Rychlost mam celkem v normě při 50km/hod mě to ukazuje cca 49 (s ohledem na gumy a jine věci je o OK).
Tak snad je blby táčkoměr nebo sa v tom autě předmnu někdo hrabal.
S tou brzdou je to celkem problem, bohužel žádné známé nemam, a ani nevim jesi neco takového je v okolí Brna.