Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.02.2007 12:54
od JanK
ahoj chlapi,kolik prosim vas prida sp. filtr a dynamizery misto kataku u 325 e36??chtel bych to trosku poladit....

Napsal: úte 06.02.2007 14:46
od Tomassino
Sportovní filtr většinou nic nebo velmi nepatrně, tak poníka. Nečekej stádo koní. Trochu může mít vliv na spotřebu, protože zlepšuje spalovací směs. Ale žádnej zázrak! Spíš je to o lepším zvuku, takovým sytějším. Aspoň takhle je to u mě...

Napsal: úte 06.02.2007 16:03
od all
Já mám zatím jenom skušenosti se sportovnim filtrem,no a výsledek byl takovej, že motor se rychleji vytočí,přesune se točivej moment dál na osu otáček no a přidá ti to tak 2 malý poníky :lol: no ale hlavně spotřebu,mějte mě za blázna, ale proti orig. sání to dělalo pomalu 2 litry...
No ale jestli můžu doporučit, výkon ti hodně přidá jinej motor s většim obsahem, no a na tom by se nemelo setrit nikdy... 8)

Napsal: úte 06.02.2007 16:35
od Speedy
LOL :-) máte dobrý popisy toho ,co to s tou károu udělá :lol:

Napsal: úte 06.02.2007 16:50
od Fx
Speedy píše:LOL :-) máte dobrý popisy toho ,co to s tou károu udělá :lol:
To víš, auto je o kat a airbox lehčí, tak to hned jede líp :lol:

Napsal: úte 06.02.2007 16:57
od patras
sport filtr ... napikacu ...
dynamizer :D :D :D :D :D ... ten mozna jeste ubere .. odpor v sani

Napsal: pát 09.02.2007 11:45
od Dave
Pouze kopíruji z jiného webu ladičské firmy. http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=5

Taky jsem zvažoval sportovní vložku do origo aiboxu, ale asi to opravdu nemá cenu. Zlepšení je pouze u tzv. hříbku a to nejvíc ve zvuku (brácha měl na Celice hřib Green a to byl opravdu rozdíl. Zvuk jako když turbíny letadla startují.)

Tak tady je ten příspěvek:
Doporučujete použití tzv. sportovního vzduchového filtru?
Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.