Stránka 1 z 2

Napsal: sob 03.02.2007 23:47
od SpookyKT
Caute chlapi,tak jsme dnes vyrazili s kamosem na rallye.Do Horazdovic pohodicka,pak se me chystal predject nejakej Ochcavista.Hrdost mi zavelela tak to ne :wink: preci se nenecham pokorit.A taky ze ne,ukazalo mu svou silu. :lol: Po te co to vzdal(odbocil,urcite umyslne)to prislo,teplota v cervenym 8O :evil:
Hmm,co se to stalo :?: Okamzite stavim,teplota zacla klesat,rikam si ufff Bawo bude v poho.Jedem dal... Jenze teplota po 500 metrech opet v cervenym,pruuuuussssseeerrrrr :evil: stavim, oteviram haupnu,kontrola chladice= zjisteni ze si trosku ufoukl...Rikam si treba jeste neni tak zle,tak volam kamose ze bych potreboval odtahnou(nechtel jsem chudaka Bawo trapit dalsim pokusem).Ok odtah byl zajisten.Z "dlouhe chvile" me napadlo kouknout na olej 8O :evil: :evil: seda emulze,voda v oleji... :cry: :cry:
Asi uz to bylo nacnuty,nebo je mozny aby pri cca. 2 vterinach kdy byl motor v cervenym,myslim otacky,sel do kytek :?:
Predpokladam ze zavada je nasledujici,v lepsim pripade foukly tesneni a v tom horsim rovnou praskla hlava.Je tak ?
Pokud je to tak,zajima me cena opravy samozrejme cca.
Chapu ze se tohle po netu blbe resi.Ale treba budou vase rady aspon trosku "pozitivni" v jistym slova smyslu.
A prosim zdrzte se komentaru jako nemel si mu davat apod. to mi opravdu moc nepomuze,stejne to vim.Zatim diky BMWfil Spooky :cry:

Napsal: ned 04.02.2007 00:26
od Marten
Kámoš tohle řešil a měl prasklou hlavu, za opravu dal komplet 8 tis. i se zavařením hlavy, materiálem i prací. Třeba budeš mít jen prasklý těsnění pod hlavou.

Napsal: ned 04.02.2007 00:28
od SpookyKT
Marten píše:Kámoš tohle řešil a měl prasklou hlavu, za opravu dal komplet 8 tis. i se zavařením hlavy, materiálem i prací. Třeba budeš mít jen prasklý těsnění pod hlavou.


Pocitam s tou horsi variantou tzn. praskla hlava.Neni lepsi sehnat "novou" nez ji nechat varit ?

Napsal: ned 04.02.2007 00:36
od Marten
Záleží na tom v jakém stavu ta tvá hlava je. Kde a jak moc je prasklá (zda se dá vůbec zavařit).
Třeba už byla někdy dělaná. Pak bych možná popřemýšlel nad druhou.
Je potřeba zjistit ceny druhé hlavy a kolik by stála oprava staré atd...
Zajímalo by mne, jestli se motor nejdřív přehřeje a pak praskne hlava (nebo těsnění) nebo nejdřív něco praskne a pak se přehřeje...
Kolik to má najeto??

Napsal: ned 04.02.2007 00:39
od SpookyKT
Mechanik mi na to jeste nekoukal,takze jsou vsechno spis moje dedukce.
Jinak nalitano ma 230tkm,pri tomhle poctu se da predpokladat ze to stoceny nebylo :)

Napsal: ned 04.02.2007 00:51
od Marten
Já bych teda zanechal filozofování a předal auto mechanikovi...
Co je to za rok?

Napsal: ned 04.02.2007 00:58
od SpookyKT
konec 93.To je jasny ze pujde za mechosem....Ale vis jak,neda mi to se nezeptat ...

Napsal: ned 04.02.2007 01:09
od Marten
Já mám auto rv. 92 a najeto 225 tis. Myslím si ale, že to je určitě stočený. Je celkem nereálný aby si někdo koupil auto a najel s ním jen tak málo. Ikdyž já mám kombi a ty kupé, ale stejně se mi to zdá málo pokud nemáš servisku.

Napsal: ned 04.02.2007 01:21
od JanK
hlava praskne az když to uvaříš....proto jsou praskly hlavy..nekomu prdne chladic nebo nejaka hadice...jede..jede a nekouka na teplomer a pak uz je to cervenym a to je pozde..myslim ze te ceka jen tesneni

Napsal: ned 04.02.2007 01:33
od SpookyKT
JanK píše:hlava praskne az když to uvaříš....proto jsou praskly hlavy..nekomu prdne chladic nebo nejaka hadice...jede..jede a nekouka na teplomer a pak uz je to cervenym a to je pozde..myslim ze te ceka jen tesneni


Ja to prave v cervenym mel :evil: vsiml jsem se az kdyz se rozsvitila kontrolka :evil: :evil:

Napsal: ned 04.02.2007 02:03
od JanK
to by jeste mohlo byt v poho,protoze si zastavil a teplota sla dolu...shod ji a uvidis,ale jak rikam,šance že je to jen tesneni je velká...hlava vetsinou prdne nebo se zkrouti tim ze neco prdne a motor se ocitne uplne bez vody,ale v tvem pripade pocitam,ze se tim tesnenim neztratilo moc vody..nebo jo??

Napsal: ned 04.02.2007 11:23
od Speedy
Taky bych se přikláněl spíš k tomu těsnění. A když už to budeš mít dole, tak nech vyměnit i gufera na ventilech a nechat zabrousit sedla. A klidně pokud máš na to čas, vyleštit kanály :-)

Napsal: ned 04.02.2007 11:26
od Marek-is
a co je to vubec za auto :?: :idea:

Napsal: ned 04.02.2007 14:46
od SpookyKT
Voda se neztratila skoro zadna,takze snad jen to tesneni,uvidime az to bude dole.
Jinak Speedy dik za tip,jeste te napada neco,kdyz uz bude hlava dole ?
Teda krome nejakejch radikalnich uprav :?: :wink:

to Marek-is koukni do podpisu a motor M50B25TU :wink:

Napsal: ned 04.02.2007 16:41
od Marten
No když už ste se tak rozjeli s tou hlavou a budeš dělat sedla a gufera tak vyměň rovnou i hydroštely ať to máš v kupě. :wink:

Napsal: ned 04.02.2007 17:15
od RedBaron
Marten píše:No když už ste se tak rozjeli s tou hlavou a budeš dělat sedla a gufera tak vyměň rovnou i hydroštely ať to máš v kupě. :wink:


Jasně. A pak radši rovnou novou převodovku nebo jiný auto :D

Pokud půjde vyměnit těsnění (u mýho mechoše komplet za 7 i s prací a přebroušením), tak bych do toho šel, pokud ne, tak bych dal radši jinej zdravej motor.

Napsal: ned 04.02.2007 18:37
od SpookyKT
Pockej tim chces rict,ze nez vymenit tesneni,gufera a vylestit kanaly je lepsi sehnat jinej motor ?Pokud bych teda nedelal hydra.
To snad ne ?Myslel jsem ze foukly tesneni neni az "takovej pruser"...

Napsal: úte 06.02.2007 20:26
od RedBaron
Nejde o žádnej velkej průser. Jde o to, že materiál a práce je drahá a když už se to dělá, tak mi řekni, kolik tě to všechno bude stát. Já ti pak řeknu, že takovej motor mi tady mechoš přehodí na dvoře za 12 i s prací z jinýho auta, zdravej originál málo jetej, takovej, že do něj nehrabal žádnej amatér krom robotů a lidí v Dingolfingu a druhej den jezdíš.

Napsal: stř 07.02.2007 12:54
od Rubini
Taky mam zkusenost s kolegou v praci. Mel stejnou zavadu jako ty (motor M20). Mel sem moznost za mirnej uplatek prebrousit hlavu. Jinak dost prace matros nakejch cca 3t v nakupce. Bohuzel jsme nedelali tlakovou zkousku. Kolega uz stejne vyhlizel novej motor. Hlava mela stejne prasklinu, jak se hnedka ukazalo. Rekl bych ze opravdu seriozni oprava praskle hlavy se vsim vsudy bude urco nad 8t.
Pro motor kolega jel k leta osvedcenymu vrakarovi do D. 300 ecek plus cesta. Dalsi prace s vymenou 1a1/2 dne ve dvou lidech pohodicka. Motor prede jak kocka. Ja bych uz vareny hlave moc neveril a urcite bych sel do komplet motoru s jasnejsi minulosti. Presne jak rika RedBaron. Budes to mit o nejakou tisku drazsi a urcite se to vyplati. A nejaky dily ze starsiho motoru se obcas hodi (altik, starter, posilovac, kompresor...). Vymeny motoru se neboj.
Ja uz se taky pomalu poohlizim. Mam presne to samy jako ty M50B25 s necitelnym stavem km :( .

Napsal: stř 07.02.2007 23:12
od SpookyKT
Tak auto je od vcerejska u Mechose,jsme dohodnuty ze to rozebere a zjisti zavadu.Pak budu resit dal.Osobne se mi do "noveho motoru" moc nechce.Slapal jak hodinky a dovedu si predstavit kolik usili da sehnat DOBREJ motor ...Dam vedet jak jsem dopadl.