Stránka 1 z 1
Napsal: stř 31.01.2007 00:07
od BMW330iKOMPRESSOR
Jestli se tu najde nekdo kdo postavil na Bmw motor Kompressor, tak rad pokecam a priucim se neco. Napr: Jak vyresit sondy, vahu vzduchu, atd. DanielSun
Napsal: stř 31.01.2007 01:52
od DC
za 5000€ můžeš mít kompletní kit na 320 koníků
případně 6500€ za 355 koní
nebo 7000€ za cca 400 koní
+ 500€ za spojku, která to přenese na kola
Napsal: stř 31.01.2007 02:04
od Demostenes
O tehle kitech jsem cetl a videl jsem je i levnejsi (zacinajici na 4k USD pro E34). Jeste jsem ochoten verit tomu, ze baworacke motory jsou predimenzovane (viz m30), takze takovy narust vykonu prezijou bez nejake vetsi ztraty zivotnosti (nevsiml jsem si, ze by lide davali kovane pisty a pod). Ale co na to prevodovka? Kardan? Diferak? Zadni napravy? Uz jen ten narust kroutaku musi namahat vsechno vyrazne vice....Ma s tim nekdo zkusenosti?
Napsal: stř 31.01.2007 03:02
od BMW330iKOMPRESSOR
DC píše:za 5000€ můžeš mít kompletní kit na 320 koníků
případně 6500€ za 355 koní
nebo 7000€ za cca 400 koní
+ 500€ za spojku, která to přenese na kola
Presne mas pravdu do tohle kitu chci jit, muzes mi poslat odkaz at vim o cem mluvis?? Dik DanielSun
Napsal: stř 31.01.2007 03:03
od BMW330iKOMPRESSOR
Demostenes píše:O tehle kitech jsem cetl a videl jsem je i levnejsi (zacinajici na 4k USD pro E34). Jeste jsem ochoten verit tomu, ze baworacke motory jsou predimenzovane (viz m30), takze takovy narust vykonu prezijou bez nejake vetsi ztraty zivotnosti (nevsiml jsem si, ze by lide davali kovane pisty a pod). Ale co na to prevodovka? Kardan? Diferak? Zadni napravy? Uz jen ten narust kroutaku musi namahat vsechno vyrazne vice....Ma s tim nekdo zkusenosti?
Kamo sem stejnyho nazoru dej mi tak 14dni a budu prvni kdo stim bude mit zkusenosti pak reknu vic... o.k.? DanielSun
Napsal: stř 31.01.2007 09:55
od men
mužete sem nekdo hodit odkazy na ty kity engine??? dik
Napsal: stř 31.01.2007 10:29
od kosh
Napsal: stř 31.01.2007 12:21
od Mutt
sory za OT, ale jen pro info - existuje něco podobnýho i pro E46 328i? a ma vubec cenu o tom přemyšlet u auta z r. 98, kde už motor muže mit ledacos nepěknýho za sebou?
Napsal: stř 31.01.2007 12:41
od kosh
když nemáš motor v top stavu tak do toho nemá cenu jít
Napsal: stř 31.01.2007 19:15
od Hanz
jukni ke me do odkazu:
http://www.streetpro.cz/stranky/hlavni.jsp?id=89
je tam toho hafo... 328i motor se seriovyma strevama rekl NE az na 704whp (lehce se ohly ojnice, zbytek bez problemu)
Napsal: stř 31.01.2007 19:37
od Deli
DC píše:za 5000€ můžeš mít kompletní kit na 320 koníků
případně 6500€ za 355 koní
nebo 7000€ za cca 400 koní
+ 500€ za spojku, která to přenese na kola
Hm a neni lepší si pořídit M3?
Výrazně výkonější je jen ten poslední kit a nedokážu si úplně představit, co to udělá s charakteristikou motoru...

Napsal: stř 31.01.2007 20:55
od Yngwie
A co ta zabava?Jako maly jsi mel lego a ted davas dohromady specialni karu, kterou mas jen ty..divej se na to asi takhle.
Napsal: stř 31.01.2007 22:03
od Hanz
jedinej nejlevnejsi fcni kit zacina na 6tis USD, opravdu dobrej je za 8tis... ty kolem 4tis na us ebay je sbirka šrotu...
Napsal: stř 31.01.2007 22:33
od Deli
Yngwie píše:A co ta zabava?Jako maly jsi mel lego a ted davas dohromady specialni karu, kterou mas jen ty..divej se na to asi takhle.
Jj, Lego jsem měl

Já ti to neberu, jestli do toho opravdu chceš jít, tak rozhodně jdi, jen mě by ale něco takového asi nelákalo...

Napsal: čtv 01.02.2007 09:01
od DC
jednak je to o tom, že někdo kdo už má parádní NEeMko a nechce koupit něco jinýho s možná pochybnou historií (moc lidí tady nekupuje auta od nova) si radši zlepší charakteristiku svého motoru
druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt
Napsal: čtv 01.02.2007 13:34
od Deli
DC píše:druhak charakteristika průběhu krouťáku verze s kompresorem a atmosféry je hodně odlišná - kdo měl možnost jet s autem, které má kompresor jistě mi dá zapravdu jak to tlačí už hezky odspodu a furt
To je mi jasný, já teda nikdy s kompres. motorem nejel... A co na nahoře? Vím, že to není tak hrozný jako turbo, aĺe i tak by mě to zajímalo

Napsal: ned 04.02.2007 17:53
od tom28
Ahoj Hanzi koukal jsem na tvoje stránky, a psal jsem ti mail, ale asi ani nedošel. Mám Vanosovej motor 2,8 dočetl jsem se, že ojnice u nevanosový 2,5 jsou kratší a silnější. Znamená to že jsou kratší vůči vanosový 2,5? Nemám přístup, k takovým tech. info ale jdou tyto ojnice použít do Vanosový 2,8. pokud by byli kratší snížil bych tím kompresi a zároveň o něco zvýšíl zdvihový objem motoru pokud mám tedy správnou představivost. O kolik jsou asi tak kratší. Díky
Napsal: pon 05.02.2007 20:12
od Hanz
ne-vanos je ma o 5mm kratsi nez vanos (ten ma zas nizsi pisty)... objem ti zustane stejny, ten zvetsis jen zmenou zdvihu kliky (z M3)... obecne je resenim zmeny komprese jen silnejsi multi ocel vrstveny tesneni nebo jine pisty (s vybranim, pocitej jako min 1tis usd)... mel jsem vymyslenou variantu s klikou z dieslu, ojnicema z ne-vanos a pistama vanos, ale je to nevhodne...
Napsal: úte 06.02.2007 20:23
od tom28
Díky
Vzhedem k tomu jak píšeš, tak seriové ojnice řekli ne někde na 800 koních tak to asi nemá smysl řešit tam já se nikdy nedostanu ani omylem.