Napsal: ned 28.01.2007 17:06
cau.chtel bych poradit.mam e-36 325td a chci ho nacipovat.poradte kde,za kolik,kolik kw navic atd. diky lukas
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
nesmysl.. nejvic muziky za malo penez je u tohohle motoru prave chip, jelikoz je jednotka nastavena schvalne na poddimenzovanej vykon. s chipem ti to pojede a neco lip jak seriovy tds pokud mas motor v cajku. pokud chces vic, predelej na tds, je to otazka par tisic, ale nutno patricne i zmenit soft..dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
IC,turbo, jinej soft ,ale asi toho bude vícSpeedy píše:předělat na TDS je otázkou IC a co ještě?
a pak teprv res chip...dsvatos píše:Předělej si to na TDS.. Je to mnohem smysluplnější..
rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisíMartinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
tak o tom ze by melo samonataceci lopatky jsem neslysel, vi o tom nekdo neco? pokud vim, tak tohle byla technicka lahudka v dobe, kdy prisel VW s TDI 81kW. Jinak ten nej skok je v RJ a IC.. tedy pokud je horko. pokud je zima a vlhko, je skoro fuk zda IC auto ma ci ne..men píše:rozdíl v td a tds je ten že tdso má samo natáčícíse lopatky turba,takže jestli tam dáš IC+trubky k tomu potřebně a jinej soft ,tak se toho moc nezmění to nejdůležitější co udělá z td->tdso je to turbo ,takže na tom to celí závisíMartinéz píše:turbo ma sice jiny cislo v etk, ale to neznamena, ze jeho vymenou se neceho docili.. zasada je samo dodelat IC s trubkama, nevim jak u e36, ale u e34 to znamena jeste vymenit chladic kvuli rozmerum a premistit olejovej chladic, ale to uz je o sikovnosti. cili je to otazka par set az tisicu, soft se resi jednoduse precipovanim..
Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše:Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zaráží
A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptámmen píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše:Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...men píše:tak ja se klidně nechám vyvést z omylu ,ale z toho co se tu píše vyplívá že td nemělo IC což mě poněkud zaráží když má turbo.Vim že td a tdso má problem s praskánim hlav ,ale je to spíš o zacházení s autem.To že td nemá IC mě dost zarážíto se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez ICmufman píše:A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptámmen píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeSpeedy píše: Je to tak, jak se píše. TDS nemá natáčecí lopatky a oproti TD má navíc jen IC. + uprava řj...to se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?men píše:teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez ICmufman píše:A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptámmen píše:tak sem zas o neco chytřejší ,ale ta hlava motoru u td musí být asi pěkně bytelná přecejenom ten vzduch z turba zrovna vlažnej nebudeto se to td chladí nak jinak?asi to sousedi z D museli mít dobře vypočítané,když tam nedali žádnej chladič vzduchu?
mufman píše:A není tam ten IC jenom proto, že zchlazením vzduchu se zmenší jeho roztažnost, tudíž jeho objem a je možno ho dostat do válce víc a tudíž i víc benzínu a zpusobit vetsi explozi, potažmo výkon? Takhle jsem si to doted ja osobne myslel. Ani me nenapadlo ze tam je z duvodu teplotniho namahani. Tak jak to teda je?men píše:teoreticky asi jo td ma 85kw a tds myslim 105kw ,ale i tak mi to příde docela mazec turbo bez ICmufman píše: A není to o tom, že TD tlačí menší tlak, tudíž vzduch se ohřívá na menší teplotu? Jen se ptám